Dan heb je niet goed geluisterd.quote:Op zondag 15 mei 2011 01:47 schreef Internepper het volgende:
[..]
Jammer, zat zo'n Bosnier bij ons in de klas die dit een keer zei
Dat weet je dan wel, maar waarom praat je in jezelf?quote:
quote:
Denken dat dat niet kanquote:Op zondag 15 mei 2011 01:43 schreef KevinMalone het volgende:
[..]
Stop man, je maakt jezelf belachelijk. Je bent nog meer kaas dan Alkmaarse kaasmarkt.
Bog te posraoquote:Op zondag 15 mei 2011 01:50 schreef ecktebaas het volgende:
[..]
Dat weet je dan wel, maar waarom praat je in jezelf?
EY Densha jij was tantoe hard gedissd.quote:
Het is een godvergeten songfestival, voornamelijk in trek bij vrouwen en homofielen.quote:Op zondag 15 mei 2011 01:39 schreef ecktebaas het volgende:
[..]
Ik kijk gewoon omdat ik voor die landen ben, de rest boeit me niet.
Maar jij bent zwartquote:Op zondag 15 mei 2011 01:52 schreef KevinMalone het volgende:
[..]
EY Densha jij was tantoe hard gedissd.
Jeba te ba bog mater. Maar als ik jou was zou ik naar de psychiater gaan, in jezelf praten is niet goed.quote:
Niet waar ik vandaan kom.quote:Op zondag 15 mei 2011 01:53 schreef boekenplank het volgende:
[..]
Het is een godvergeten songfestival, voornamelijk in trek bij vrouwen en homofielen.
Hajde pusi kurac, holandski seljakquote:
Voor sommige landen is het nog een echte strijd, dat Nederland nou Volendammers inzendt en zodoende kansloos is is niet het probleem van de anderen.quote:Op zondag 15 mei 2011 01:53 schreef boekenplank het volgende:
[..]
Het is een godvergeten songfestival, voornamelijk in trek bij vrouwen en homofielen.
Waar wij vandaan komen gooien we die homofielen in vuilnisbakkenquote:
Het is ook geen taal...eerder dierlijke kreten.quote:Op zondag 15 mei 2011 01:54 schreef boekenplank het volgende:
Die google vertaal machines doen ook al niet veel goeds.
Slechts om hun eigen ziekte te verbloemen.quote:Op zondag 15 mei 2011 01:54 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Voor sommige landen is het nog een echte strijd, dat Nederland nou Volendammers inzendt en zodoende kansloos is is niet het probleem van de anderen.
Pickicaquote:Op zondag 15 mei 2011 01:53 schreef ecktebaas het volgende:
[..]
Jeba te ba bog mater. Maar als ik jou was zou ik naar de psychiater gaan, in jezelf praten is niet goed.
Het is tenminste een echte taal, geen kontseksorgie van Frans, Duits, Spaans en Engels dat Nederlands isquote:Op zondag 15 mei 2011 01:55 schreef densha het volgende:
[..]
Het is ook geen taal...eerder dierlijke kreten.
Dus jij ziet er nog strijd in?quote:Op zondag 15 mei 2011 01:54 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Voor sommige landen is het nog een echte strijd, dat Nederland nou Volendammers inzendt en zodoende kansloos is is niet het probleem van de anderen.
http://en.wikipedia.org/wiki/Serbo-Croatianquote:Op zondag 15 mei 2011 01:55 schreef densha het volgende:
[..]
Het is ook geen taal...eerder dierlijke kreten.
Je bedoelt de taal die je nu gebruikt?quote:Op zondag 15 mei 2011 01:56 schreef Your_mother_in_law het volgende:
[..]
Het is tenminste een echte taal, geen kontseksorgie van Frans, Duits, Spaans en Engels dat Nederlands is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |