laat koelkast het maar niet horen, denk dat hij niet echt zit te wachten op een triootje, ofjah miss met 2 vrouwen dan, maar dan kan je geen double penetration doenquote:Op zondag 15 mei 2011 00:51 schreef Popje-popje het volgende:
Geen idee dat las ik ergens in het topic
Wat weet jij daar nou vanquote:Op zondag 15 mei 2011 00:52 schreef _Fanta het volgende:
[..]
laat koelkast het maar niet horen, denk dat hij niet echt zit te wachten op een triootje, ofjah miss met 2 vrouwen dan, maar dan kan je geen double penetration doen
quote:
Ja, je hebt me binnen gelokt.quote:Op zondag 15 mei 2011 00:51 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
Je komt er wel op af..want ik ken jou niet
thxquote:
Zo ben ik ook ooit bij Onzin Radio gekomen, zag een TT die wel verleidelijk was..quote:
De eckte.quote:Op zondag 15 mei 2011 00:56 schreef onlogisch het volgende:
Wie wint? Knetter die eerder is met een zwart iets, of Eggs die iets later met een echte neger op de proppen komt?
misschien, pics are relevant to mah interestquote:
eggsquote:Op zondag 15 mei 2011 00:56 schreef onlogisch het volgende:
Wie wint? Knetter die eerder is met een zwart iets, of Eggs die iets later met een echte neger op de proppen komt?
Rofl, die van haar heb ik 40 keer voorbij zien komen.quote:Op zondag 15 mei 2011 00:56 schreef onlogisch het volgende:
Slaap zequote:
Nee lucifer, vanavond niet.quote:Op zondag 15 mei 2011 00:57 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hey vetkwabje, ga je die jingle nog inspreken?
Wat nou. Na 3 negers gezien te hebben, raak ik geirriteerd. Ik hield het zelf 3 pagina's vol met negers vol.quote:Op zondag 15 mei 2011 00:57 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat een n00b ben jij zeg!1!!!!!!![]()
:D:D:DD:Dd;d;d;dd;d;
;d;D:
:d
:d;D:D; D:D:
!!! einz!!1
Bij myr welquote:Op zondag 15 mei 2011 00:58 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
WTF er zit hier niet eens een burgerking
quote:Op zondag 15 mei 2011 01:00 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
Ik ga naar bed, ik wil seks.
Truste!
The mod has spoken.quote:
Ik ga ook naar bed, maar ik krijg geen seks, het leven is niet eerlijk.quote:Op zondag 15 mei 2011 01:00 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
Ik ga naar bed, ik wil seks.
Truste!
Ik wacht nog steeds op je 06. OH, en kooiman ook.quote:Op zondag 15 mei 2011 01:03 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik ga ook naar bed, maar ik krijg geen seks, het leven is niet eerlijk.
Kom hier heenquote:Op zondag 15 mei 2011 01:03 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik ga ook naar bed, maar ik krijg geen seks, het leven is niet eerlijk.
06Myraelaquote:Op zondag 15 mei 2011 01:03 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik wacht nog steeds op je 06. OH, en kooiman ook.
ZIE JE WEL!quote:Op zondag 15 mei 2011 01:07 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
wijn drinken en dronken mensen bekijken
imy life atm
quote:Op zondag 15 mei 2011 01:07 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
imy life atm
Life is good! (sometimes)quote:Op zondag 15 mei 2011 01:07 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
imy life atm
quote:
ze kunnen niet teveel zeggen anders gaan ze onderuit?quote:Op zondag 15 mei 2011 01:10 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
hihi, ze vinden de muziekjens niet leuk![]()
maar ze kunnen niet teveel zeggen, anders gaan ze onderuit![]()
![]()
![]()
![]()
episch hier
quote:Op zondag 15 mei 2011 01:10 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
![]()
![]()
![]()
episch hier
dronken twisterquote:Op zondag 15 mei 2011 01:10 schreef onlogisch het volgende:
[..]
ze kunnen niet teveel zeggen anders gaan ze onderuit?
Die moet je ff toelichten mop
quote:Op zondag 15 mei 2011 01:10 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
![]()
![]()
![]()
episch hier
neu.. eerst ff mijn wijntje opdrinken, daarna ga ik porrenquote:Op zondag 15 mei 2011 01:11 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]Ga maar plagen, dat ze wel onderuit gaan
Neuh, ik ben gewoon te snel. Er zit een vertraging in van 15 sec ofzoquote:Op zondag 15 mei 2011 01:11 schreef humorduck28 het volgende:
zo te zien heb ik vertraging in de radio.
ik ook behoorlijkequote:Op zondag 15 mei 2011 01:11 schreef humorduck28 het volgende:
zo te zien heb ik vertraging in de radio.
quote:Op zondag 15 mei 2011 01:12 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
neu.. eerst ff mijn wijntje opdrinken, daarna ga ik porren
Voor jou maak ik een uitzondering mopquote:Op zondag 15 mei 2011 01:14 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
onlogisch, je doet geen verzoekjes he?
Vanessa -Upside down (Dizzy does it make me)quote:Op zondag 15 mei 2011 01:14 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Voor jou maak ik een uitzondering mop
Is je Hardys nu op ?quote:Op zondag 15 mei 2011 01:14 schreef _Fanta het volgende:
wijn is goed!. heb sinds gister middag al 2 flessen op, en hele sloot bier, en voel me super!
Netjesquote:Op zondag 15 mei 2011 01:16 schreef _Fanta het volgende:
[..]
jup, ben vanavond nog ff wat bier enzo bij gaan halen
doe usquote:Op zondag 15 mei 2011 01:17 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
er zijn nog 4 mensen in het spel, ik ga maar even vervelend doen denk ik
quote:Op zondag 15 mei 2011 01:17 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Oke, Knetter, Vervelend doe zuh daarquote:Op zondag 15 mei 2011 01:17 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Good dat ik der ffn tussenkom.quote:Op zondag 15 mei 2011 01:21 schreef humorduck28 het volgende:
Het is rustig hier, niet gewend rond deze tijdstip.
Slechte dj, kan niet missenquote:Op zondag 15 mei 2011 01:21 schreef humorduck28 het volgende:
Het is rustig hier, niet gewend rond deze tijdstip.
Okequote:Op zondag 15 mei 2011 01:22 schreef _Fanta het volgende:
Knetter is even niet knetter nu, zit 1 of andere gast onder haar account te posten. denk zeg het maar ff
Goei`n dag danquote:
wat voor dooie kutlul ben jij, wij willen Knetter terug!quote:Op zondag 15 mei 2011 01:24 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
moet wel zeggen dat ik het onwijze slome kutmuziek vindt.
maar goed dat is mijn mening
quote:Op zondag 15 mei 2011 01:24 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
quote:Op zondag 15 mei 2011 01:24 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Gast. Ga terug naar school ofzo.quote:Op zondag 15 mei 2011 01:25 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
oh ik wordt uitgescholden door as.
ik mag niet posten van haar
en terrecht, blijf met je fikken van haar lap af!quote:Op zondag 15 mei 2011 01:25 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Doe maar niet meer posten onder Knetter dr naamquote:Op zondag 15 mei 2011 01:25 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Omdat iedereen dat hier doet, ookquote:Op zondag 15 mei 2011 01:25 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Heeft toch geen zin, we letten er lekker niet op.quote:Op zondag 15 mei 2011 01:28 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
haha. jullie vinden het niet leuk?
ze is nu toch al boos haha, maar ze wil winnen, dus ben eerst nog veilig.
wat zou ik eens allemaal gaan posten haha
Pics van dat je der anaal neemt.quote:Op zondag 15 mei 2011 01:28 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Pas maar op dat haar bitchmode aan gaat. Dan ben je vies aan de beurtquote:Op zondag 15 mei 2011 01:28 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Watje, beetje spuug erop en goan.quote:Op zondag 15 mei 2011 01:28 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik neem as niet anaal haha
gadverdamme
Bloed smeert ookquote:
Srry te flauw, ik weet tquote:
ik hoop echt dat knetter je keer goed tegen je smoel slaat! ik voel me bijna genoodzaakt om zelf langs te komen, maar dan heb je helemaal de poppen aan t dansen, dus laten we dat maar niet doen. klootviool!quote:Op zondag 15 mei 2011 01:28 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik neem as niet anaal haha
gadverdamme
Hijgers?quote:Op zondag 15 mei 2011 01:34 schreef Huppelmuts het volgende:
Is het vandaag nationale bel huppel dag en weet iedereen dat behalve ik ofzo?
Lijkt me ook niet echt prettigquote:Op zondag 15 mei 2011 01:33 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ze houdt van me fanta, zou ze nooit doen haha hooguit een paar blauwe plekken en kapotte noten
Nee niet eensquote:
Doe dat, scheelt weer een nachtje cel ofzo.quote:Op zondag 15 mei 2011 01:38 schreef _Fanta het volgende:
ik ben kwaad nu, ik wil die gast slopen! maar om mijn reputatie beetje goed te houden hiero ga ik nog biertje pakken
quote:Op zondag 15 mei 2011 01:38 schreef Huppelmuts het volgende:
Maar ik heb dus wel onlogisch zn halve show gemist![]()
NEEEEEEEEEEEEEE NIET BELLEN!!
Jij mag mij wel bellen hoorquote:
wie danquote:Op zondag 15 mei 2011 01:38 schreef _Fanta het volgende:
ik ben kwaad nu, ik wil die gast slopen! maar om mijn reputatie beetje goed te houden hiero ga ik nog biertje pakken
quote:
Die live isquote:
quote:
hmm, stinkie bussinessquote:Op zondag 15 mei 2011 01:46 schreef humorduck28 het volgende:
Jah, nu snap ik er niets meer van, is Knetter nu Knetter, of is Knetter Knetter geworden.
Hm, doe normaalquote:Op zondag 15 mei 2011 01:47 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
nee ze maakt nooit goeie rekwests haha ook nu niet haha
Wat is er met je ondertitel en sig gebeurtquote:
Schijnt dat dat Knetter niet is... althans niet zelf.quote:Op zondag 15 mei 2011 01:49 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Wat is er met je ondertitel en sig gebeurt
Dat gaat wel heel ver. Is dat Karzai?quote:Op zondag 15 mei 2011 01:49 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Wat is er met je ondertitel en sig gebeurt
ik weet dat ik je niet meer mocht quoten, maar heb sterk vermoeden dat het Karzai is die nu onder het account van Knetter aan het posten isquote:Op zondag 15 mei 2011 01:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat gaat wel heel ver. Is dat Karzai?![]()
Knetter doe even overal uitloggen op FOK!
Idd, dit is Knetter-onwaardig..quote:Op zondag 15 mei 2011 01:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee, ze is me stik jaloers aan het makenquote:Op zondag 15 mei 2011 01:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Barneyquote:
Bullshit! je probeert haar reputatie kapot te maken, en dan ben je ook nog zo sneu om onder haar acount te posten. Alsof dat niet opvaltquote:Op zondag 15 mei 2011 01:53 schreef Karzai het volgende:
[..]
Nee, ze is me stik jaloers aan het maken
aha dus jij bent hetquote:Op zondag 15 mei 2011 01:56 schreef _Fanta het volgende:
[..]
Bullshit! je probeert haar reputatie kapot te maken, en dan ben je ook nog zo sneu om onder haar acount te posten. Alsof dat niet opvalt
quote:Op zondag 15 mei 2011 01:57 schreef 08gnoT. het volgende:
Ik wist niet dat dit nummer van the verve was
Je bent nooit te oud om te leren.quote:Op zondag 15 mei 2011 01:57 schreef 08gnoT. het volgende:
Ik wist niet dat dit nummer van the verve was
Fanta, aangenaam. ik zeg gewoon waar het op slaat, ik ben niet zo triest figuur die acountjes gaat hacken oid, Je bent een mietje in mijn ogenquote:
Oke, Knetter wb... althans?quote:Op zondag 15 mei 2011 02:01 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Het was karzai niet en fanta ook niet
ik heb net iemand een blauw oog geslagen denk ik
en ga nu naar huis.
tot straks
geloof er geen fuck vanquote:Op zondag 15 mei 2011 02:01 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
en ga nu naar huis.
tot straks
Fanta jij zit in het complotquote:Op zondag 15 mei 2011 02:00 schreef _Fanta het volgende:
[..]
Fanta, aangenaam. ik zeg gewoon waar het op slaat, ik ben niet zo triest figuur die acountjes gaat hacken oid, Je bent een mietje in mijn ogen
Pics or it did not happen enzo.quote:Op zondag 15 mei 2011 02:01 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
en ga nu naar huis.
tot straks
Ik ken t ook niet echt, maar de theme is wel bekendquote:Op zondag 15 mei 2011 02:03 schreef 08gnoT. het volgende:
Is het erg dat ik heel die serie niet ken?Ben er denk ik te jong voor
Een klein huppeltjequote:Op zondag 15 mei 2011 02:03 schreef Huppelmuts het volgende:
Dit keek ik altijd toen ik nog een klein huppeltje was![]()
Wil de dj Hijo de la Luna draaien voor mij
Zou zomaar kunnen, deze serie word ook niet vaak herhaald, zoals A-team en Knightrider wel worden gedaan.quote:Op zondag 15 mei 2011 02:03 schreef 08gnoT. het volgende:
Is het erg dat ik heel die serie niet ken?Ben er denk ik te jong voor
Toen was ik cute hoor!!quote:
Is normaal ook niet zoquote:Op zondag 15 mei 2011 02:04 schreef Huppelmuts het volgende:
Mij werd altijd verteld dat er geen ruzies waren binnen de nachtploeg
Jij zit er ook inquote:Op zondag 15 mei 2011 02:04 schreef Huppelmuts het volgende:
Mij werd altijd verteld dat er geen ruzies waren binnen de nachtploeg
Ik distantieer mij van deze ruziequote:
quote:
Wat was ze nog lief daar héquote:Op zondag 15 mei 2011 02:07 schreef Huppelmuts het volgende:
Klein huppeltje
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nee mn vibrator!quote:
Dat ben ik nog steedsquote:
Wat lief en onbezonnenquote:Op zondag 15 mei 2011 02:07 schreef Huppelmuts het volgende:
Klein huppeltje
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik mis U2 nogquote:Op zondag 15 mei 2011 02:07 schreef onlogisch het volgende:
Nu ook nog hoor mop
Wat een bazenmuziek draai ik trouwens
u2 & hijo, ze moeten allebei nog even wachten ben ik bangquote:Op zondag 15 mei 2011 02:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik mis U2 nog![]()
Oh mensen die mop tegen een meid zeggen, dat mis ik zo
quote:Op zondag 15 mei 2011 02:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik mis U2 nog![]()
Oh mensen die mop tegen een meid zeggen, dat mis ik zo
Als ik met je zou WA'en dan had ik nu tietenpics gestuurdquote:Op zondag 15 mei 2011 02:09 schreef onlogisch het volgende:
[..]
u2 & hijo, ze moeten allebei nog even wachten ben ik bang
Maar ze komen zeker voorbij
Nee, dan gaat ik slapenquote:Op zondag 15 mei 2011 02:09 schreef Huppelmuts het volgende:
Zijn er nog mensen die willen skaipen NA de show van onlogisch?
Dat is een MOP, geen DWEIL, maar bekijk het zoals je het zelf wil.quote:Op zondag 15 mei 2011 02:09 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Ja slappe dweil, zo word ik dan weer wel genoemd
Ken jij de cd Ultimate Dreammix van Turn up the Bass?quote:Op zondag 15 mei 2011 02:09 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat was theme Jurasic Park, nu heb je theme Miami Vice
Zo hard moet ik nooit om die dingen lachen andersquote:Op zondag 15 mei 2011 02:10 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
Dat is een MOP, geen DWEIL, maar bekijk het zoals je het zelf wil.![]()
Beter ga je even normaal doen.quote:Op zondag 15 mei 2011 02:11 schreef Karzai het volgende:
Waar is die slappe lul van een Fanta gebleven?
Ik ook niet, vooral niet als ik ze moet gebruiken..quote:Op zondag 15 mei 2011 02:11 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Zo hard moet ik nooit om die dingen lachen anders
Vast wel, eind jaren 80 begin jaren 90?quote:Op zondag 15 mei 2011 02:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ken jij de cd Ultimate Dreammix van Turn up the Bass?
Goed baas, ik probeerde alleen een reactie uit te lokkenquote:Op zondag 15 mei 2011 02:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Beter ga je even normaal doen.
Duik je nest in en slaap je roes uit!!
Geen idee !quote:Op zondag 15 mei 2011 02:12 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Vast wel, eind jaren 80 begin jaren 90?
Fanta is hier, was ff pissen en bier halen. zal je ook moetten doen miss word er wat rustiger van, trouwens vanwaar die obsessie ineens jegens mij? wil je met me trouwen ofzo?quote:Op zondag 15 mei 2011 02:11 schreef Karzai het volgende:
Waar is die slappe lul van een Fanta gebleven?
quote:Op zondag 15 mei 2011 02:15 schreef Huppelmuts het volgende:
CAPTAIN PLANET![]()
IK HEB ALLE AFLEVERINGEN DAARVAN GEZIEN !!
quote:Op zondag 15 mei 2011 02:15 schreef _Fanta het volgende:
[..]
Fanta is hier, was ff pissen en bier halen. zal je ook moetten doen miss word er wat rustiger van, trouwens vanwaar die obsessie ineens jegens mij? wil je met me trouwen ofzo?
quote:Op zondag 15 mei 2011 02:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Beter ga je even normaal doen.
Duik je nest in en slaap je roes uit!!
Ducktalesquote:
Sorry ouwe pikquote:Op zondag 15 mei 2011 02:15 schreef _Fanta het volgende:
[..]
Fanta is hier, was ff pissen en bier halen. zal je ook moetten doen miss word er wat rustiger van, trouwens vanwaar die obsessie ineens jegens mij? wil je met me trouwen ofzo?
Slaap zequote:Op zondag 15 mei 2011 02:18 schreef humorduck28 het volgende:
ik ga in m'n nest, een ieder tot morguhhhhhhh. En denk eraan, niet teveel vechten onder het ruzie maken.. en veel plezier tijdens Ajax - Twente![]()
![]()
Weltrustenquote:Op zondag 15 mei 2011 02:18 schreef humorduck28 het volgende:
ik ga in m'n nest, een ieder tot morguhhhhhhh. En denk eraan, niet teveel vechten onder het ruzie maken.. en veel plezier tijdens Ajax - Twente![]()
![]()
Tony Montanaquote:
quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |