Ja, wat kunnen we daar eigenlijk uit concluderen denk ik dan...quote:Op zondag 15 mei 2011 00:33 schreef Tha_Erik het volgende:
Sieneke deed het beter (stiekem nu best trots op Sien), de Toppers deden het zelfs beter.
Minste punten van beide halve finales.quote:Op zondag 15 mei 2011 00:34 schreef tochweerhenk het volgende:
http://www.eurovision.tv/(...)ws/second-semi-final
Punten van halve finale Nederland.
afterparty op rtl7quote:
Mja, Dima Bilan komt in de buurt, maar ik ben oprecht echt teleurgesteld. Ik dacht na vorig jaar dat het wellicht beter zou worden.quote:Op zondag 15 mei 2011 00:34 schreef Greys het volgende:
Toffe stats in de OP!
Ik geloof dat ik het de slechtste winnaar ooit vind dit jaar
Dat NL geen verstand heeft wat te sturen naar het ESF.quote:Op zondag 15 mei 2011 00:35 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ja, wat kunnen we daar eigenlijk uit concluderen denk ik dan...
Nu wil ik weten van wie we die 13 mooie puntjes binnen hebben gesprokkeld.quote:Op zondag 15 mei 2011 00:34 schreef tochweerhenk het volgende:
http://www.eurovision.tv/(...)ws/second-semi-final
Punten van halve finale Nederland.
'Ik dacht vooraf nog: van mij mag ongeveer alles wel winnen, behalve....' ja, dussssssquote:Op zondag 15 mei 2011 00:34 schreef Greys het volgende:
Toffe stats in de OP!
quote:Op zondag 15 mei 2011 00:36 schreef brahms het volgende:
Azerbeidzjan was tweede in de halve finale achter Griekenland
Dit jaar was de concurrentie veel beterquote:Op zondag 15 mei 2011 00:35 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ja, wat kunnen we daar eigenlijk uit concluderen denk ik dan...
Kortom: NL eindigt helemaal onderaan.quote:
Dat is zwaar overdreven.quote:Op zondag 15 mei 2011 00:34 schreef Greys het volgende:
Toffe stats in de OP!
En daar weet jij 3 regels over vol te schrijvenquote:Op zondag 15 mei 2011 00:33 schreef Landysh het volgende:
[..]
In tegenstelling tot de landen en volken rondom Turkije is de broederschap tussen Turkije en Azerbaycan niet gebaseerd op 'De vijand van mijn vijand is mijn vriend'. Turkije en Azerbaycan zijn broerderlanden, en niet om Armenië.
Het lag in ieder geval niet aan de TROS, dat is zekerquote:Op zondag 15 mei 2011 00:37 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
Dit jaar was de concurrentie veel beter
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |