Dextro is lekkerderquote:Op zondag 15 mei 2011 00:37 schreef yosander het volgende:
Bananen. Zorgt ook voor een snelle energietoevoer, goed voor je concentratievermogen enzulks.
JOPPIESAUS BOHH EN DAN NATUURLIJK WEL UITDELEN HEquote:Op zondag 15 mei 2011 00:39 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Zouden er mensen zijn die een zak chips meenemen?
quote:Op zondag 15 mei 2011 00:39 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Inderdaad. Voor je het weet heb je een gele staaf in je anus
Klopt, maandagochtend maar even een pakje halenquote:
Mogen jullie niet pissen dan?quote:Op zondag 15 mei 2011 00:41 schreef Snuf. het volgende:
Inderdaad wat is het probleem alsof je geen 3 uur zonder eten kanEn ik ga ook niet te veel drinken dan moet ik weer pissen
Ontbijt is wel het belangrijkste ja.quote:Op zondag 15 mei 2011 00:40 schreef Etsu het volgende:
Neem gewoon een of twee flesjes mee en ontbijt van te voren goed en maak dat ding gewoon.
Hangt van de surveillant af dus.quote:Op zondag 15 mei 2011 00:41 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Jawel maar dan komt er weer iemand die moet meelopen
Mja, ik ontbijt nooit. Krijg nooit eten door m'n strot gedouwd 's morgens vroeg.quote:Op zondag 15 mei 2011 00:41 schreef yosander het volgende:
[..]
Ontbijt is wel het belangrijkste ja.
Maar durf nu al te wedden dat sommigen met complete overlevingsmaaltijden aan komen zetten.
quote:Op zondag 15 mei 2011 00:42 schreef Daev het volgende:
Het laatste examen neem ik een blik bier mee die ik vijf minuten voor het einde te nuttigen
Episch.quote:Op zondag 15 mei 2011 00:42 schreef Daev het volgende:
Het laatste examen neem ik een blik bier mee die ik vijf minuten voor het einde te nuttigen
Dat is wel bazig. Het kan ook uitlopen in zo'n hele rel, trouwens.quote:Op zondag 15 mei 2011 00:42 schreef Daev het volgende:
Ken hetquote:Op zondag 15 mei 2011 00:42 schreef Etsu het volgende:
[..]
Mja, ik ontbijt nooit. Krijg nooit eten door m'n strot gedouwd 's morgens vroeg.
Hoef maar 3x 's morgens te beginnen, dus verzin wel een oplossing ervoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |