quote:Op zondag 15 mei 2011 00:27 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Dat is mijn gamertag op XBOXLIVEMister Snuf
![]()
Maar meneer Snuf. klinkt ook leuk
Dat is inderdaad niet zo stoerquote:Op zondag 15 mei 2011 00:28 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Ik had daar al op gedrukt, maar toen dit: http://yfrog.com/7glaabp
Ik had zelfs al een briljante TT bedacht
Onthoud 'm.quote:Op zondag 15 mei 2011 00:28 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Ik had daar al op gedrukt, maar toen dit: http://yfrog.com/7glaabp
Ik had zelfs al een briljante TT bedacht
jaquote:Op zondag 15 mei 2011 00:30 schreef Daev het volgende:
Zijn jullie ook compleet uit jullie slaapritme?
Macbook Proquote:Op zondag 15 mei 2011 00:30 schreef Snuf. het volgende:
[..]
jaMaar ga toch zo slapen maar dan pak ik weer mijn laptop erbij en wordt het 2 uur
Ice Tea en water lijkt me voldoende.quote:Op zondag 15 mei 2011 00:34 schreef yosander het volgende:
Mensen, wat nemen voor eten/drinken/drugs mee naar 't examen?
Ben zelfs nog niet verder gekomen dan: halve literfles sportdrank (die goedkope shizzle, net ranja jeweet), snelle jelle (ontbijtkoek) en wat dextro/snoepgoed.
Nam naar SE's nooit wat te eten of te drinken mee.
Dextro denk ik en wat sinas ofzulks.quote:Op zondag 15 mei 2011 00:34 schreef yosander het volgende:
Mensen, wat nemen jullie voor eten/drinken/drugs mee naar 't examen?
Ben zelfs nog niet verder gekomen dan: halve literfles sportdrank (die goedkope shizzle, net ranja jeweet), snelle jelle (ontbijtkoek) en wat dextro/snoepgoed.
Nam naar SE's nooit wat te eten of te drinken mee.
Wij hadden een meisje op school en die at een banaan. En toen zei ze de ontzettend foute zin: DE BANAAN IS MIJN BESTE VRIENDquote:Op zondag 15 mei 2011 00:34 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Ik denk een banaan halve liter water en eventueel druivensuiker
Een banaan tijdens een CE?quote:Op zondag 15 mei 2011 00:34 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Ik denk een banaan halve liter water en eventueel druivensuiker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |