zag het ook netquote:Op zondag 15 mei 2011 16:10 schreef Verras het volgende:
Oh, ik heb pas om half 2 examen in plaats van 9 uur
quote:Op zondag 15 mei 2011 16:10 schreef Verras het volgende:
Oh, ik heb pas om half 2 examen in plaats van 9 uur
kut aids ajaxquote:
Ja hoorquote:
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 21:32 schreef yosander het volgende:
[..]
Inderdaad. Je moet in feite alle punten omzetten in vragen, dan in de tekst de stukken zoeken waarin het antwoord staat en zodoende markeren per 'vraag'. Dat kun je dan bijna letterlijk overnemen en het enige wat dan nog rest, is er een kloppend geheel van maken
.
Meestal zijn ze niet zo moeilijk hoor! Vooral goed lezen echt, daarop laat ik punten liggen. Gewoon goed bekijken, wat vragen ze nu eigenlijk.quote:
Ja oke, ik leer gewoon super goed de theorie en dan kan ik daar mijn punten op pakken, en dat lezen inderdaad. Die infobronnen zijn ook soms niet te doen.quote:Op zondag 15 mei 2011 16:16 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Meestal zijn ze niet zo moeilijk hoor! Vooral goed lezen echt, daarop laat ik punten liggen. Gewoon goed bekijken, wat vragen ze nu eigenlijk.
Liquiditeitsbegrotingen opstellen? Euh, jawel... Of wat bedoel je met analyseren?quote:Op zondag 15 mei 2011 16:23 schreef Verras het volgende:
Wij hebben met M&O die vervelende balansen en liquiditeitsbegrotingen opstellen en dat krijg je niet op je examen, je moet ze alleen analyseren denk ik...
Nou bijvoorbeeld dat ze een paar mutaties geven en dat je dat moet veranderen op de balans, of moet berekenen met hoeveel de liquide middelen toenemen... Ook kengetallen toepassen enzo. Maar ik geloof niet dat ze een hele balans gaan vragen om op te stellen.quote:Op zondag 15 mei 2011 16:26 schreef Etsu het volgende:
[..]
Liquiditeitsbegrotingen opstellen? Euh, jawel... Of wat bedoel je met analyseren?
Oh zo, nee je hoeft niet zelf op te stellen nee, maar ik dacht dat je wat anders bedoelde.quote:Op zondag 15 mei 2011 16:30 schreef Verras het volgende:
[..]
Nou bijvoorbeeld dat ze een paar mutaties geven en dat je dat moet veranderen op de balans, of moet berekenen met hoeveel de liquide middelen toenemen... Ook kengetallen toepassen enzo. Maar ik geloof niet dat ze een hele balans gaan vragen om op te stellen.
Inderdaad, en ook met verkoopprijs bepalen gaat het soms niet lekker bij mij...quote:Op zondag 15 mei 2011 16:31 schreef Etsu het volgende:
[..]
Oh zo, nee je hoeft niet zelf op te stellen nee, maar ik dacht dat je wat anders bedoelde.
Is wel moeilijk trouwens, ga daar altijd de fout in.
Vaak zijn een aantal van die getallen dan wel te doen maar twee zijn lastiger bijv interest qua maanden verschillende bedragen qua aflossingen enzoquote:Op zondag 15 mei 2011 16:31 schreef Etsu het volgende:
[..]
Oh zo, nee je hoeft niet zelf op te stellen nee, maar ik dacht dat je wat anders bedoelde.
Is wel moeilijk trouwens, ga daar altijd de fout in.
Break Even Afzet is geen CEstof (voor eco) toch?quote:Op zondag 15 mei 2011 16:38 schreef ErikHoevenaars het volgende:
Mag je bijvoorbeeld bij het berekenen van een breakevenafzet bij Economie ook intersect gebruiken?
Nee, dat is TO = TK en dat is niet bij de examenstof havoquote:Op zondag 15 mei 2011 16:38 schreef Etsu het volgende:
[..]
Break Even Afzet is geen CEstof (voor eco) toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |