Vandaag ook gemaakt, had ik een 6,0 op. Vond het al zo laag, maar ligt dus niet aan mij.quote:Op zondag 15 mei 2011 15:33 schreef Gitaarmat het volgende:
2008-I gemaakt. Een 5,6, precies m'n SE-cijfer.
Ik eerst ook, maar na een tip van mijn leraar gaat het goed.quote:
2-1!quote:
Dus kijken of de kernzin van de alinea voor de alinea die je denkt dat het is overeenkomstig is met het onderwerp van de alinea waarvan jij denkt dat dat hem is.quote:Op zondag 15 mei 2011 15:36 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik eerst ook, maar na een tip van mijn leraar gaat het goed.
Zoek gewoon naar de juiste alinea, en als je denkt dat je hem hebt, lees dan de 1ste zin (meestal) van de alinea daarvoor. Heeft het te maken met het vorige deel, ja? Dan zit je goed. Zo nee, dan moet je even terug kijken.
Haha ja, maar als jij een eigen manier hebt; doen.quote:Op zondag 15 mei 2011 15:40 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
Dus kijken of de kernzin van de alinea voor de alinea die je denkt dat het is overeenkomstig is met het onderwerp van de alinea waarvan jij denkt dat dat hem is.
Haha wat een kutzin
Ja, maar die heb ik al gedaan :p.. Ze gaan echt voor geen meter trouwensquote:Op zondag 15 mei 2011 15:46 schreef Etsu het volgende:
2010-examens zijn zonder personeel en marketing-stof.
Ik ben erquote:
Ik had ook 12 punten bij samenvatten en ook in 15 min gemaaktquote:Op zondag 15 mei 2011 15:51 schreef Snuf. het volgende:
Had maar 12 punten bij 2010-2 van NL samenvattenMaar had hem wel in 15 minuten gemaakt dat wel
Je krijgt al 4 punten voor alleen het herhalen van de vraag
Ben jij mij?quote:Op zondag 15 mei 2011 15:53 schreef BundyChen het volgende:
[..]
Ik had ook 12 punten bij samenvatten en ook in 15 min gemaakt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |