Nee want stiekem heb je met een samsung Galaxy 2 een plastic geval in de handen met een, in mijn ogen, vervelend interface.quote:Op zondag 15 mei 2011 00:17 schreef tre het volgende:
Duidelijk de sensation, maar eigenlijk wil je de Samsung Galaxy S2
Maar je kijkt vooral naar de voorkant en het amoled+ scherm is wel even wat beterquote:Op zondag 15 mei 2011 00:18 schreef Renesite het volgende:
[..]
Nee want stiekem heb je met een samsung Galaxy 2 een plastic geval in de handen met een, in mijn ogen, vervelend interface.
De vorige galaxy voelde mij erg fragiel aan, ik ben mijn desire gewend. Maar wie ben ikquote:Op zondag 15 mei 2011 00:22 schreef tre het volgende:
[..]
Maar je kijkt vooral naar de voorkant en het amoled+ scherm is wel even wat beterBovendien meer geheugen, betere CPU en heul dunne telefoon. Maar ja, kwestie van smaak gelukkig, wilde 't wel even geopperd hebben voor TS.
Desire is zeker een toptoestel, Galaxy (2) heb ik nooit vastgehad maar over dat plastic hoor je idd wel veel negatiefs. Toch heb ik na uitgebreid vergelijken (ook de nexus, sensation, arc en atrix) voor het plastic gekozen, hopelijk is ie er volgende weekquote:Op zondag 15 mei 2011 00:22 schreef Renesite het volgende:
[..]
De vorige galaxy voelde mij erg fragiel aan, ik ben mijn desire gewend. Maar wie ben ik!
Dat zit wel wat in. Bovendien zou zo'n groot toestel als het niet plastic was een behoorlijk gewicht krijgen. De Sensation lijkt me een prachtig toestel worden maar ik denk dat hij ook erg zwaar wordt.quote:Op zondag 15 mei 2011 00:34 schreef mirved het volgende:
plastic voelt misschien goedkoper aan maar is duurzamer. Als je een plastic telefoon per ongeluk laat vallen is de kans veel kleiner dat ie kapot gaat dan een van aluminium.
Hij is lichter dan de DHD.quote:Op zondag 15 mei 2011 01:06 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Dat zit wel wat in. Bovendien zou zo'n groot toestel als het niet plastic was een behoorlijk gewicht krijgen. De Sensation lijkt me een prachtig toestel worden maar ik denk dat hij ook erg zwaar wordt.
Ik zag het, wel netjes dat ze het gewicht toch wat lager gebracht hebben in vergelijking met de Desire HD.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |