Hier hetzelfde, dit bestaat toch niet, maar hoor het met eigen orenquote:Op zondag 15 mei 2011 01:18 schreef Candyfreak het volgende:
[..]
Ik heb geen ideeMaar ik lach me hier kapot.
??quote:Op zondag 15 mei 2011 01:25 schreef bamby het volgende:
Godver zit iemand daar die even zijn naam inwisseld voor mijn naam, wat is dit
Inderdaad. Dat er zulke mensen als hun bestaanquote:Op zondag 15 mei 2011 01:31 schreef Stability het volgende:
die hebben echt allemaal een plaat voor hun hoofd hoor
Ik kon mee lezen, jullie gingen wel even los daarquote:Op zondag 15 mei 2011 01:32 schreef Stability het volgende:
is toch erg? ik heb nog nooit zo gelachen als vanavond
Echt, geen schaamte helemaal niks.quote:Op zondag 15 mei 2011 01:32 schreef Stability het volgende:
ja tuurlijk , lol trappen ze vragen er toch om?quote:Op zondag 15 mei 2011 01:32 schreef Mita het volgende:
[..]
Ik kon mee lezen, jullie gingen wel even los daar
Ik ook!quote:Op zondag 15 mei 2011 01:32 schreef Stability het volgende:
Een plaat een heel flatblok je gaat toch niet zo openbaar op internet zitten.(Neemt niet weg dat ik dubbel lig hier)quote:Op zondag 15 mei 2011 01:31 schreef Stability het volgende:
die hebben echt allemaal een plaat voor hun hoofd hoor
ja het is echt erg...dat zulke mensen niet beseffen hoe achterlijk dit staat??quote:Op zondag 15 mei 2011 01:39 schreef bamby het volgende:
[..]
Een plaat een heel flatblok je gaat toch niet zo openbaar op internet zitten.(Neemt niet weg dat ik dubbel lig hier)![]()
Hun eigen kleine RLSquote:Op zondag 15 mei 2011 01:40 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Dat dus, en ze vinden het heel gewoon wat ze doen.
Het is dat ik het zie, maar snappenquote:Op zondag 15 mei 2011 01:39 schreef Stability het volgende:
[..]
ja het is echt erg...dat zulke mensen niet beseffen hoe achterlijk dit staat??
dat is nog het ergste en ook nog: tot morgen. er komt nog meerquote:Op zondag 15 mei 2011 01:40 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Dat dus, en ze vinden het heel gewoon wat ze doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |