is daar echt zo/n type voor jaquote:
quote:Op zondag 15 mei 2011 00:39 schreef Stability het volgende:
[..]
is daar echt zo/n type voor ja
mensen denken dat we een stelletje malloten zijn op die cam zegt ze![]()
![]()
Zij is gewoon de vrouwelijke versie van Alex die wilt ook meteen vriendjes worden enzo.quote:Op zondag 15 mei 2011 00:39 schreef Stability het volgende:
[..]
is daar echt zo/n type voor ja
mensen denken dat we een stelletje malloten zijn op die cam zegt ze![]()
![]()
o my lordyquote:Op zondag 15 mei 2011 00:41 schreef Candyfreak het volgende:
[..]
Zij is gewoon de vrouwelijke versie van Alex die wilt ook meteen vriendjes worden enzo.
ja tis in ieder geval een apart gevalquote:Op zondag 15 mei 2011 00:41 schreef Candyfreak het volgende:
[..]
Zij is gewoon de vrouwelijke versie van Alex die wilt ook meteen vriendjes worden enzo.
Ik heb wel dubbel gelegen om de reacties daaropquote:Op zondag 15 mei 2011 00:43 schreef Noelle06 het volgende:
Zo even terug gelezen.
Lol zeg, had daar begin van de avond even ingelogd maar weer snel weggegaan.
Wat een ramp toeristen zijn dat
De sst bewoners zullen wel denken, zijn dat onze fansquote:Op zondag 15 mei 2011 00:44 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik heb wel dubbel gelegen om de reacties daarop
ze is meer into jurienquote:Op zondag 15 mei 2011 00:46 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Vraag eens of Kim de buddy van Phillip was op twitter?
Al de hele tijd. Karim was ook nog op die chat.quote:Op zondag 15 mei 2011 00:45 schreef Mita het volgende:
Zitten die al de hele SST te chatten, of nu pas. Heb geen twitter maar kan het wel horen
ze is er niet meer zie ikquote:Op zondag 15 mei 2011 00:46 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Vraag eens of Kim de buddy van Philip was op twitter?
hahaha ik dacht dat zij praatte met die djquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |