O, wat erg is dit.quote:Op zondag 15 mei 2011 02:14 schreef Candyfreak het volgende:
DJ_KOI DJKOI.com
@
@MBBDesigns THX Ja gezien wordt gewaardeerd. Klinkt mischien gek krijgt echt band met @SST_Sharon 24/7 mee bezig bent als ik, wel leuk hoor.
11 May Favorite Retweet Reply
![]()
Hier ookquote:Op zondag 15 mei 2011 02:10 schreef Noelle06 het volgende:
Moest gewoon me pc opnieuw opstarten, alles liep vast toen ik die chat weg klikte
lolquote:Op zondag 15 mei 2011 02:15 schreef knagsje het volgende:
2:12] knagsje: 2 weken?
[2:13] veltmanus: niet via twitter
[2:13] veltmanus: ja?
[2:13] knagsje: oke
[2:13] knagsje: welke mail heb je dan?
[2:13] veltmanus: hier heb je m'n mail:
[2:13] veltmanus: veltmanm@msn.com
[2:13] veltmanus: en de jouwe?
[2:14] knagsje: likmeklitje@hotmail.com
hier jij NUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUquote:Op zondag 15 mei 2011 02:17 schreef Stability het volgende:
nou ik vond het echt vet cool gezellig vanavond, maar nu gaak toch echt mn mandje in
ik durf te wedden dat ik in mn bed nog hardop lach en zelfs in mn dromen straks...
weltrusten allemaal, slaap lekker en tot morgen bij de koffie weer hier![]()
Welterustenquote:Op zondag 15 mei 2011 02:17 schreef Stability het volgende:
nou ik vond het echt vet cool gezellig vanavond, maar nu gaak toch echt mn mandje in
ik durf te wedden dat ik in mn bed nog hardop lach en zelfs in mn dromen straks...
welnee !! gewoon overbelast door die gekke dj met zn rommel uit de steentijdquote:
* Stability trapt kooitje weer een keer omquote:
Welterusten, zit ook nog hardop te lachen, en met de date van Knagsjequote:Op zondag 15 mei 2011 02:17 schreef Stability het volgende:
Jeetje en dat werkt bij de luchtmachtquote:Op zondag 15 mei 2011 02:14 schreef knagsje het volgende:
:12] veltmanus: wel 1 dingetje
[2:12] veltmanus: liever contact over de mail
[2:12] knagsje: 2 weken?
[2:13] veltmanus: veltmanm@msn.co
Ik ook, me vriend kwam net al kijken waarom ik zo zat te lachen.quote:Op zondag 15 mei 2011 02:17 schreef Stability het volgende:
Dat het toch nog beter kan als SST op zaterdag avondquote:Op zondag 15 mei 2011 02:19 schreef Stability het volgende:
niet te geloven he, wat een dag wat een dag hahahaha
hahahahah ik kom niet meer bij hieroquote:Op zondag 15 mei 2011 02:19 schreef sjampoeh het volgende:
heb je nog antwoord op je leuke emailadres ?
quote:Op zondag 15 mei 2011 02:15 schreef knagsje het volgende:
2:12] knagsje: 2 weken?
[2:13] veltmanus: veltmanm@msn.com
[2:13] veltmanus: en de jouwe?
[2:14] knagsje: likmeklitje@hotmail.com
Het was beter als sst.quote:Op zondag 15 mei 2011 02:19 schreef Stability het volgende:
niet te geloven he, wat een dag wat een dag hahahaha
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |