's Avonds nog examens maken.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 22:49 schreef Dastan het volgende:
Na een pauze van twee en een half uur () de tweede helft van het examen scheikunde maken en kijken wat er voor bedroevend cijfer uitkomt.
Ik heb geen ruk gedaan de afgelopen weken.quote:
Welk SK examen doe je?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 22:50 schreef Dastan het volgende:
[..]
Ik heb geen ruk gedaan de afgelopen weken.Nu wordt het nog even bikkelen. Zeker nu het zo slecht gaat.
Maar goed, even goed concentreren nu.Tot straks.
2010-I. Volgens komen er nu pH-vragen, dus daar kan ik goed op scoren. Buffers en zuur-base ben ik goed in.quote:
Ooit leraren met een kladblokje in hand namen zien opschrijven wie er allemaal een halfuur van te voren waren?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 22:50 schreef Snuf. het volgende:
Moet je nou 30 minuten van te voren aanwezig zijn of iets?
Bij de examens? Is aan te raden, dan kunnen ze kijken of ze nog mensen missen enzo. En dan kom je iig niet te laatquote:Op zaterdag 14 mei 2011 22:50 schreef Snuf. het volgende:
Moet je nou 30 minuten van te voren aanwezig zijn of iets?
Ik vond de examens uit 2010 nog best meevallen... en de norm was 1,6quote:Op zaterdag 14 mei 2011 22:51 schreef Dastan het volgende:
[..]
2010-I. Volgens komen er nu pH-vragen, dus daar kan ik goed op scoren. Buffers en zuur-base ben ik goed in.
1,6?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 22:53 schreef Prulez het volgende:
[..]
Ik vond de examens uit 2010 nog best meevallen... en de norm was 1,6
Ik heb nog nooit examen gedaan dus sowieso niet gezien neequote:Op zaterdag 14 mei 2011 22:51 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ooit leraren met een kladblokje in hand namen zien opschrijven wie er allemaal een halfuur van te voren waren?
Nah, doe maar gewoon een kwartier van te voren. Rustig op stoel zitten en luisteren naar algemene praat.
Ik ga gewoon zorgen dat ik om 12:50 ga van huis, het is een kleine 10 minuutjes fietsen. Dan ben ik iig op tijd en als er onderweg iets gebeurd (lekke band ofzulks) dat ik toch op tijd benquote:Op zaterdag 14 mei 2011 22:52 schreef Prulez het volgende:
[..]
Bij de examens? Is aan te raden, dan kunnen ze kijken of ze nog mensen missen enzo. En dan kom je iig niet te laatMaar is volgensmij niet verplicht. Je mag zelfs 30min later binnenkomen. (Maar dan krijg je geen extra tijd)
Komt goed joh, relaxt.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 22:53 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit examen gedaan dus sowieso niet gezien nee
[..]
Ik ga gewoon zorgen dat ik om 12:50 ga van huis, het is een kleine 10 minuutjes fietsen. Dan ben ik iig op tijd en als er onderweg iets gebeurd (lekke band ofzulks) dat ik toch op tijd ben
Ik heb nu al een uurtje of 10 geleerd dus dat is al veel meer dan tijdens een gewone SE weekquote:Op zaterdag 14 mei 2011 22:54 schreef Etsu het volgende:
[..]
Komt goed joh, relaxt.Zie het als een gewone SE week.
Tuurlijk niet.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 22:55 schreef AchmedJan het volgende:
Oke checklist, maandag M&O examen, wat neem ik mee:
Pennen
Potlood
Gum
Liniaal / geo
Rekenmachine
Eten
Drinken
Dat is het toch? Papier hoef je zelf niet mee te nemen toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |