Wat wil je daarmee zeggen?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 22:33 schreef Stability het volgende:
[..]
toe maar...het mag van mij , ik ben toch al vrolijk
wat een engerds ! (mamajo haha)quote:
neeeeeeeeeej dat meen je niet hahahahaaquote:Op zaterdag 14 mei 2011 22:38 schreef Candyfreak het volgende:
[22:37] mbjlv: ben je de broer van fransiej?
[22:37] roppiej: ja
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 22:38 schreef Candyfreak het volgende:
Zei het toch hahahahhahaquote:Op zaterdag 14 mei 2011 22:38 schreef Stability het volgende:
[..]
neeeeeeeeeej dat meen je niet hahahahaa
dat hadden we kunnen wetenquote:Op zaterdag 14 mei 2011 22:38 schreef Candyfreak het volgende:
ja hahaha ik kom echt niet meer bij...en dan kijken ze er nog zo serieus bij ookquote:
ja maar ik heb geen cam, dus dat gaat um niet wordenquote:
Wil je vodka??quote:Op zaterdag 14 mei 2011 22:41 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
Dat doen mensen die in de rehab zitten, die gaan naar vervangende middelen grijpen.
Owja, da's ook mijn excuusquote:Op zaterdag 14 mei 2011 22:41 schreef Stability het volgende:
[..]
ja maar ik heb geen cam, dus dat gaat um niet worden
neeeeeeeeej !! dat kan die ons niet aandoen ! gofferquote:Op zaterdag 14 mei 2011 22:41 schreef Candyfreak het volgende:
[22:41] fransiej1: mensen ik gaat er vandoor, tot morruguuuhhhh
![]()
![]()
echt niet ! jij hebt heus wel een camquote:
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 22:42 schreef Stability het volgende:
[..]
neeeeeeeeej !! dat kan die ons niet aandoen ! goffer
Jaa! Wij zijn zen grootste fans!quote:Op zaterdag 14 mei 2011 22:42 schreef Stability het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 22:42 schreef Stability het volgende:
[..]
Ja graagquote:Op zaterdag 14 mei 2011 22:41 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Wil je vodka??
*** pakt alvast fles ***
Ja, maar die is kapotquote:Op zaterdag 14 mei 2011 22:42 schreef Stability het volgende:
[..]
echt niet ! jij hebt heus wel een cam
Jaa die heeft de grootste lol van ons allemaal!!!quote:Op zaterdag 14 mei 2011 22:44 schreef Stability het volgende:
roppiej heeft er ook zin in zeg...die vermaakt zich ook
breng maar naar stabbie, die maakt um welquote:
nou he? onze tweede favorietquote:Op zaterdag 14 mei 2011 22:45 schreef Candyfreak het volgende:
[..]
Jaa die heeft de grootste lol van ons allemaal!!!
Tot hoelaat kan ik aanbellen?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 22:45 schreef Stability het volgende:
[..]
breng maar naar stabbie, die maakt um wel
kom dan maar als je wakker bent ok?quote:
zoooooooooow nou liever niet hoor !quote:Op zaterdag 14 mei 2011 22:48 schreef Candyfreak het volgende:
Die roppiej zou je maar tegen komen op straat s avonds in een steegje
Proostquote:
quote:
haha des te leuker,. dubbel lolquote:Op zaterdag 14 mei 2011 22:48 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
Proost![]()
(ben af een toe een beetje afgeleid, mijn oudste zoon is hier langs en zit met zijn broer te geinen. Dubbel lol dus voor mij.
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 22:48 schreef Candyfreak het volgende:
Morgen? Dan ga ik naaktlopenquote:Op zaterdag 14 mei 2011 22:48 schreef Stability het volgende:
[..]
kom dan maar als je wakker bent ok?
Misschien leest die wel mee. Is het ook een fokker?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 22:48 schreef Candyfreak het volgende:
maar het ging alleen om mn wc raampje...eerst offerte !quote:Op zaterdag 14 mei 2011 22:48 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Vergeet het maar. ze wil haar ramen gewassen hebben en geeft geen adres aan de glazenwasser
slaap lekker, en graag gedaan, ik hoop dat je er heel veel plezier van hebt...quote:Op zaterdag 14 mei 2011 22:49 schreef Ytsmi het volgende:
Luitjes vond het heel erg gezellig vandaag en Stab echt reuze bedankt voor de foto![]()
Ik ga afsluiten voor vandaag veel plezier nog met de chat hahahahhahahha
lekker toch? lol hebben...quote:Op zaterdag 14 mei 2011 22:48 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
Proost![]()
(ben af een toe een beetje afgeleid, mijn oudste zoon is hier langs en zit met zijn broer te geinen. Dubbel lol dus voor mij.
Trustequote:Op zaterdag 14 mei 2011 22:49 schreef Ytsmi het volgende:
Luitjes vond het heel erg gezellig vandaag en Stab echt reuze bedankt voor de foto![]()
ieuwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwquote:Op zaterdag 14 mei 2011 22:50 schreef Stability het volgende:
[..]
slaap lekker, en graag gedaan, ik hoop dat je er heel veel plezier van hebt...
ps...groetjes van franssie he![]()
![]()
hahaa ik wou dat ie hier was, nog meer lachenquote:Op zaterdag 14 mei 2011 22:49 schreef mazaru het volgende:
[..]
Misschien leest die wel mee. Is het ook een fokker?
It's youquote:Op zaterdag 14 mei 2011 22:49 schreef Ytsmi het volgende:
ik heb geen twitter!quote:Op zaterdag 14 mei 2011 22:44 schreef Flow3r het volgende:
is MissKate onze Margriet? Ik zie Madelief
hou ik je aan !! en doe in ieder geval wel een mankini aan als je aanbelt !!!quote:
Ehhh, wacht ff, ik bedoelde in de saunaquote:Op zaterdag 14 mei 2011 22:51 schreef Stability het volgende:
[..]
hou ik je aan !! en doe in ieder geval wel een mankini aan als je aanbelt !!!
Trustequote:Op zaterdag 14 mei 2011 22:49 schreef Ytsmi het volgende:
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 22:51 schreef Stability het volgende:
[..]
hou ik je aan !! en doe in ieder geval wel een mankini aan als je aanbelt !!!
jah !! zeker weten, het grote bazen topicquote:Op zaterdag 14 mei 2011 22:51 schreef Candyfreak het volgende:
Franssie verdiend zijn eigen topic op Fok
Zie je ook weleens een mol in kleding dan?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 22:52 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
ha, ik zie ineens een naakte mol voor me.
¤0,50 en een flesje Bavariaquote:Op zaterdag 14 mei 2011 22:49 schreef Stability het volgende:
[..]
maar het ging alleen om mn wc raampje...eerst offerte !
yepquote:Op zaterdag 14 mei 2011 22:51 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
je kan gewoon kijken geloof ik zonder twit ?
doek wel ffquote:Op zaterdag 14 mei 2011 22:53 schreef Flow3r het volgende:
wie vraagt even aan Miss Kate of ze haar hondje nog eens laat zien?
Nee, maar bedoel zonder vachtje, een kale mol dus. Lijkt me heel sneuquote:Op zaterdag 14 mei 2011 22:52 schreef D. het volgende:
[..]
Zie je ook weleens een mol in kleding dan?
Jaaa hij is wegquote:Op zaterdag 14 mei 2011 22:54 schreef Blackprinces het volgende:
nou roppie gaat er ook vandoor geloof ik
Hij is wegquote:Op zaterdag 14 mei 2011 22:54 schreef Blackprinces het volgende:
nou roppie gaat er ook vandoor geloof ik
als ik het zelf wist, dan kon ik het je zeggen....quote:
nee, scheelquote:Op zaterdag 14 mei 2011 22:58 schreef Stability het volgende:
ze laat die hond niet zien, kheb het 3 keer gevraagd , ze is doof ofzo
echt fakking 200.000 procent jaquote:
hahaquote:Op zaterdag 14 mei 2011 22:59 schreef MargrietV het volgende:
[..]
nou ze zit wel naast me,,,, maar ik ga aangifte doen voor het jatten van mijn UI!
OMG ik kom niet meer bijquote:Op zaterdag 14 mei 2011 23:01 schreef Stability het volgende:
nu is patrick de grote favoriet...kijk um kijken dan
Onze derde favorietquote:Op zaterdag 14 mei 2011 23:01 schreef Stability het volgende:
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 23:01 schreef Stability het volgende:
hahahahahaha is toch te erg dit???quote:Op zaterdag 14 mei 2011 23:03 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Hij laat zich pakken![]()
Waar ben ik in beland man hier...
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 23:05 schreef Stability het volgende:
patrick laat zich pakken door zn hond zegt ie.........
ja wat kan ik er aan doen? hun doen het!quote:
wij kijkenquote:Op zaterdag 14 mei 2011 23:05 schreef Stability het volgende:
[..]
ja wat kan ik er aan doen? hun doen het!
ook eentje voor in het bazen topicquote:Op zaterdag 14 mei 2011 23:05 schreef MartineLongchamp het volgende:
Ik vind die Dj-Koi ook wel een typisch mannetje
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 23:05 schreef Stability het volgende:
[..]
ja wat kan ik er aan doen? hun doen het!
Ze hebben met hun gore tengels van Madelief af te blijven! Anders krijgen ze het met mij van doen en dan zijn ze echt nog niet jarig....quote:
\ja ik vroeg of ik zn fan mag zijnquote:
En zo is t..quote:Op zaterdag 14 mei 2011 23:08 schreef MargrietV het volgende:
[..]
Ze hebben met hun gore tengels van Madelief af te blijven! Anders krijgen ze het met mij van doen en dan zijn ze echt nog niet jarig....
of niet dan>! en anders kom ik wel ffquote:Op zaterdag 14 mei 2011 23:08 schreef MargrietV het volgende:
[..]
Ze hebben met hun gore tengels van Madelief af te blijven! Anders krijgen ze het met mij van doen en dan zijn ze echt nog niet jarig....
hij laat zich probleemloos in de zeik nemen ook nogquote:
Ja ze moeten me niet kwaad maken! Ben ik maar 3x in mijn leven geweest en ze hebben het geweten!quote:Op zaterdag 14 mei 2011 23:09 schreef Stability het volgende:
[..]
of niet dan>! en anders kom ik wel ff
ok hahaa nou is dj aan de beurt...w8 ffquote:
Dit is te leukquote:Op zaterdag 14 mei 2011 23:09 schreef Stability het volgende:
[..]
hij laat zich probleemloos in de zeik nemen ook nog
ff hakken, margriet !quote:Op zaterdag 14 mei 2011 23:10 schreef MargrietV het volgende:
[..]
Ja ze moeten me niet kwaad maken! Ben ik maar 3x in mijn leven geweest en ze hebben het geweten!
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 23:05 schreef MartineLongchamp het volgende:
met z'n mooie grote brilquote:Op zaterdag 14 mei 2011 23:05 schreef MartineLongchamp het volgende:
Hij voelt zich heel stoer nu hij denkt dat hij fans heeft.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 23:11 schreef Blackprinces het volgende:
wat zit ie nou stom met die peuk in ze smoel
Die denkt mennnn ik wordt me toch populairquote:Op zaterdag 14 mei 2011 23:13 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
Hij voelt zich heel stoer nu hij denkt dat hij fans heeft.
hij zwijgt zich dood geloof ikquote:Op zaterdag 14 mei 2011 23:14 schreef MargrietV het volgende:
[..]
Eerst doodzwijgen! Daarna begraven!
die vind het leuk joh, ze is de stem steedsquote:Op zaterdag 14 mei 2011 23:16 schreef MartineLongchamp het volgende:
Kimblim kijkt steeds alsof ze water ziet branden. Die kan net als wij niet begrijpen waarin ze terecht gekomen is.
Oh, heb geen geluid aanstaan. Mijn zoon is aan het gamen en dat vind ik al geluid genoeg.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 23:17 schreef Stability het volgende:
[..]
die vind het leuk joh, ze is de stem steeds
ja dat is een klein meisje nog , die kijkt ook dr ogen uitquote:Op zaterdag 14 mei 2011 23:18 schreef Candyfreak het volgende:
Ik vind Sharon de normaalste van de chat
ik doe meequote:Op zaterdag 14 mei 2011 23:20 schreef Blackprinces het volgende:
zal eens effe een peuk gaan opsteken daar..
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 23:20 schreef MargrietV het volgende:
Alle deuren op dubbel slot, alle ramen op zekering.... buitencamera's aan! Madelief op schoot.Alarm in gesteld. De vesting is helemaal operatieklaar! Ze komen er niet weg mee als ze het op mijn Madelief hebben gemunt. Stelletje malloten!
Alle deuren op dubbel slot, alle ramen op zekering.... buitencamera's aan! Madelief op schoot.Alarm in gesteld. De vesting is helemaal operatieklaar! Ze komen er niet weg mee als ze het op mijn Madelief hebben gemunt. Stelletje malloten!
Kunnen ze wel, een oudere dame met jonge hond zo op stang jagen! Echt stelletje Asoos zijn het!quote:
pak ze!quote:Op zaterdag 14 mei 2011 23:24 schreef MargrietV het volgende:
[..]
Kunnen ze wel, een oudere dame met jonge hond zo op stang jagen! Echt stelletje Asoos zijn het!
Wie heeft het op madelief gemunt!quote:Op zaterdag 14 mei 2011 23:20 schreef MargrietV het volgende:
en dan sturen wij de M.E naar je toe zijn ze nou helemaalquote:Op zaterdag 14 mei 2011 23:25 schreef MargrietV het volgende:
[..]
heb telefoon in me hand en kan zo 112 bellen!
Lekker snuggerquote:Op zaterdag 14 mei 2011 23:26 schreef Stability het volgende:
vage gasten daar hoor, gaat ze tiepen terwijl ze de mic open heeft staan
Precies!quote:Op zaterdag 14 mei 2011 23:27 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
en dan sturen wij de M.E naar je toe zijn ze nou helemaal
ja dat zei ik ook al ..in die chat....ging ze dat ook weer oplezenquote:
deuren al gebaricadeerd?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 23:28 schreef MargrietV het volgende:
[..]
Buren ingelicht, die gaan ook mee de boel bewaken!
Leg Laura voor de deurquote:Op zaterdag 14 mei 2011 23:28 schreef MargrietV het volgende:
[..]
Buren ingelicht, die gaan ook mee de boel bewaken!
goed zo...die komen niet zo makkelijkquote:Op zaterdag 14 mei 2011 23:30 schreef MargrietV het volgende:
[..]
Ja zeker heb 5 sloten op mijn voordeur!
ach al zou je haar laten staan...slapen doet ze toch welquote:Op zaterdag 14 mei 2011 23:31 schreef MargrietV het volgende:
[..]
voorhalletje beetje krapjes moet ze over dwars.
gezien wat ls heeft getwitterd?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 23:32 schreef Stability het volgende:
ik was netjes op twitter net...laura vroeg weer een tijdje geleden of we op haar wilden stemmen voor die miss verkiezing
en ik schreef keurig netjes? nee, ik bedank vriendelijk
nee, net ? of eerder? dan ga ik ut ff zoekenquote:
dan zet ik haar middenvoor de deur,,,,, kan ze het raampje bedenken en als de daar wat mee beginnen krijgt zij de kous op de kop.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 23:32 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
ach al zou je haar laten staan...slapen doet ze toch wel
eerderquote:Op zaterdag 14 mei 2011 23:33 schreef Stability het volgende:
[..]
nee, net ? of eerder? dan ga ik ut ff zoeken
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 23:33 schreef MargrietV het volgende:
[..]
dan zet ik haar middenvoor de deur,,,,, kan ze het raampje bedenken en als de daar wat mee beginnen krijgt zij de kous op de kop.
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 23:34 schreef Stability het volgende:
omg nu is die chat opeens een dating chat![]()
Het lijkt wel een kleuterklasquote:Op zaterdag 14 mei 2011 23:34 schreef Stability het volgende:
Wat een raar volk is het tochquote:Op zaterdag 14 mei 2011 23:34 schreef Stability het volgende:
zijn ze simpel of niet?!quote:Op zaterdag 14 mei 2011 23:34 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Ik zit met verbazing mee te lezen
zo echt hequote:Op zaterdag 14 mei 2011 23:35 schreef MartineLongchamp het volgende:
Wat zit die Patrick trots te glimmen, net zo'n gezichtsuitdrukking als Alex soms kon hebben.
die bedoelde ikquote:Op zaterdag 14 mei 2011 23:36 schreef Stability het volgende:
RobS65Rob S
RT @SST_Laura: Wil je mij nog steunen? #sstnl Nee, dat willen we niet, ga maar lekker snoepjes uitdelen, slapen en gapen.
1 hour agoFavoriteRetweetReply
RT en dan iets er voor of er achter plakken als de post niet te lang is.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 23:37 schreef Stability het volgende:
hoe doe je dat eigenlijk op twitter? antwoord geven terwijl de vraag er nog opstaat?
retweet dus?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 23:38 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
RT en dan iets er voor of er achter plakken als de post niet te lang is.
Zijn mattiequote:Op zaterdag 14 mei 2011 23:40 schreef Candyfreak het volgende:
Zou die Patrick ook een vriend van Alex zijn?
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 23:40 schreef MargrietV het volgende:
Tot morgen, ik ga met Madelief lekker naar bed! Heb de voordeurbel ook uitgezet! We hebben rust nodig!
A domaniquote:Op zaterdag 14 mei 2011 23:40 schreef MargrietV het volgende:
Tot morgen, ik ga met Madelief lekker naar bed! Heb de voordeurbel ook uitgezet! We hebben rust nodig!
nee hij was voor sharon zegt ie netquote:Op zaterdag 14 mei 2011 23:40 schreef Candyfreak het volgende:
Zou die Patrick ook een vriend van Alex zijn?
Welterustenquote:Op zaterdag 14 mei 2011 23:40 schreef MargrietV het volgende:
Pas goed op he?? En anders beuken!quote:Op zaterdag 14 mei 2011 23:40 schreef MargrietV het volgende:
wie?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 23:44 schreef Stability het volgende:
jezus dat mens is continue aan de microfoon
Trustequote:Op zaterdag 14 mei 2011 23:44 schreef MartineLongchamp het volgende:
Ik ga ook slapen. Truste, en veel plezier nog met de chat
llolz tomingroupquote:Op zaterdag 14 mei 2011 23:45 schreef Candyfreak het volgende:
Die Kim lijkt me zon zwakzinnig iemand
Ze klinkt Limburgsquote:Op zaterdag 14 mei 2011 23:45 schreef Candyfreak het volgende:
Die Kim lijkt me zon zwakzinnig iemand
badjas aan op cam , moet niet gekker wordenquote:Op zaterdag 14 mei 2011 23:45 schreef sjampoeh het volgende:
die kim, heeft nu dr badjas aan. die sharon moet naar bed, moest mijn dochter niet zijn
Bon nuitquote:Op zaterdag 14 mei 2011 23:44 schreef MartineLongchamp het volgende:
Ik ga ook slapen. Truste, en veel plezier nog met de chat
nijmegen zei ze vanavond geloof ikquote:
hahaha kheb me rot gelachenquote:Op zaterdag 14 mei 2011 23:47 schreef Flow3r het volgende:
Truzzels, ik ben er ook van tussen![]()
en lief zijn voor die mannen op de chat
Trustequote:Op zaterdag 14 mei 2011 23:47 schreef Flow3r het volgende:
Mag hier ook hoorquote:Op zaterdag 14 mei 2011 23:47 schreef Flow3r het volgende:
wij zijn toch altijd lief tegen de mannen hier|?quote:
Daar klaag ik niet over, merk het alleen maar opquote:Op zaterdag 14 mei 2011 23:49 schreef Stability het volgende:
[..]
wij zijn toch altijd lief tegen de mannen hier|?
nee, das waarquote:Op zaterdag 14 mei 2011 23:50 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Daar klaag ik niet over, merk het alleen maar op
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 23:50 schreef Stability het volgende:
23:48] jemagmeofniet: je bent helemaal blauw aangelopen !! haal eens adem, kim !!!
Ik wil naar bed, maar ik heb nog nooit zo'n zootje ongeregeld bij elkaar gezienquote:Op zaterdag 14 mei 2011 23:55 schreef Blackprinces het volgende:
vertel me nog eens waarom ik ook alweer die chat zit te volgen??
ik heb geen idee maar heb de grootste lol, hubje keek ook mee, die echt zo vanquote:Op zaterdag 14 mei 2011 23:55 schreef Blackprinces het volgende:
vertel me nog eens waarom ik ook alweer die chat zit te volgen??
die van mij ook en nou twijfelt hij of ik wel goed snik benquote:Op zaterdag 14 mei 2011 23:57 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
ik heb geen idee maar heb de grootste lol, hubje keek ook mee, die echt zo vanomg
Dit is zo grappigquote:Op zaterdag 14 mei 2011 23:57 schreef Stability het volgende:
in de zeik hahaha fransje laat zich zo in de zeik nemen
dit is echt aartje naar mijn staartje hoorquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |