H&M! en mijn allerfavorietste muts omdat ie zo stoer isquote:
Haha, nu ga ik er even op googelen.quote:Op woensdag 18 mei 2011 19:38 schreef -sabine- het volgende:
Edit
Lees ik net ff terug en zie ik dat open of gesloten knuistjes nix zegt over ontspannen zijn en zo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die van ons in het pakje dat ik gekregen heb van de f&f sc![]()
quote:Op woensdag 18 mei 2011 21:04 schreef ferrari_rood het volgende:
Dat enkeltjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die van ons in het pakje dat ik gekregen heb van de f&f sc
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
Check ik heb het ook en ik kreeg van Pvoess de tip om er calendula zalf op te smeren. Bij mij helpt het goedquote:Op woensdag 18 mei 2011 21:15 schreef Fannetje het volgende:
Wat een lief pakje zeg! En je meisje ziet er al een stuk groter uit dan op de vorige foto die ik zag.
Niet zozeer babygerelateerd, maar toch even een vraagje... Ik heb behoorlijke striae ovegehouden aan mijn zwangerschap en sinds een maand of twee jeukt die nogal... en eigenlijk wordt het alleen maar erger... heeft iemand van jullie dat ook? En ideeën wat ik er aan kan doen? Ben al aan het smeren met zalf, maar dat helpt niet erg veel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |