Omdat het lekker is.quote:
De aardbeien van dit seizoen zijn helaas nog steeds te 'zuur' naar mijn smaak.quote:
Hoe moeten ze het dan noemen?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 22:22 schreef RijstNatie het volgende:
Ik snap niet dat het woord sport voorkomt in een chocolade reep
Ja dat merkte ik ook toen ik net de Duitse site checkte. Ik kom nooit in DLquote:Op zaterdag 14 mei 2011 22:26 schreef Zana het volgende:
Duitsland, in Nederland hebben ze bij de gewone supermarkten vaak alleen de standaard smaaken, maar in Duitsland verkopen ze ook seizoenssmaken en/of special editions, ik weet niet of de aardbei een standaardsmaak is, misschien yoghurt aardbei
quote:
Wikipedia:quote:
Woon in Groningenquote:Op zondag 15 mei 2011 18:42 schreef Vandaag... het volgende:
Avondwinkel op de damstraat in Amsterdam, heeft een hele collectie rittersport smaken
Awesome! Sowieso soortgelijke smaak + cheapquote:Op zondag 15 mei 2011 20:05 schreef foodlover het volgende:
Lidl verkoopt voor 50ct. Schogetten (kleine blokjes chocolade) met aardbei-yoghurt smaak!
Als je in Groningen woont dan is Duitsland natuurlijk hartstikke dichtbij.quote:Op zondag 15 mei 2011 22:40 schreef 3Dino het volgende:
[..]
Woon in Groningen
[..]
Awesome! Sowieso soortgelijke smaak + cheap![]()
Heb de schogetten versie van de lidl geprobeerd, die smaakt goedquote:Op zondag 15 mei 2011 20:05 schreef foodlover het volgende:
Lidl verkoopt voor 50ct. Schogetten (kleine blokjes chocolade) met aardbei-yoghurt smaak!
Kokos? Had ik nog nooit gezien bij de Lidl. Ik was al pissed toen Ritter Sport de kokos niet meer ging verkopen. Hmm morgen even langs de Lidl.quote:Op donderdag 26 mei 2011 09:26 schreef 3Dino het volgende:
[..]
Heb de schogetten versie van de lidl geprobeerd, die smaakt goedBen benieuwd of ze hetzelfde smaken (denk haast van niet). Ze hebben btw meer smaken, ook meteen cocos en tiramisu gepakt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |