abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 14 mei 2011 @ 21:41:56 #1
151199 tinoz
Alter Reality
pi_96810603
Omdat ik een raam in een deur heb en mensen daardoor naar binnen kunnen kijken wil ik dat raam verduisteren.

Voor de woonkamer begint, is er nog een glazen doorgang en er is er nog een van de woonkamer naar de achterkamers en badkamer.

Omdat ik het irritant vind dat ik niet kan zien wie er voor de deur staat ( er hangt nu een bedekking op de deur ) maar niet wil dat mensen naar binnen kunnen kijken, dacht ik dat het handig zou zijn om of de deur te blinderen naar 1 kant of gewoon open laten en dan de tweede doorgang afdekken met blindering.

Nu vraag ik mij af , wat zijn de mogelijkheden wat betreft folie? waar haal ik die, wat kost het en hoe breng ik het aan zonder dat het er na 2 weken afrafelt of er rimpels in komen ?

Iemand ervaring / tips ?
Save Us From Fashion !
  zaterdag 14 mei 2011 @ 22:22:39 #2
138258 LasTeR
Run for your life.
pi_96813470
Raamfolie is erg makkelijk aan te brengen, gewoon even in de bouwmarkt kijken naar de motieven/transparantie e.d.
Elk huis z’n kruiswoordraadsels
Iedereen z'n plaats aan tafel
Maar ik kom wat later, ik kom wat later
  zaterdag 14 mei 2011 @ 22:24:56 #3
54121 JaapB
°Heel nozel??°
pi_96813645
Raamfolie kun je halen bij bijvoorbeeld de Hornbach, maar je kunt ook eens kijken bij een autoshop. Hebben het hier toegepast op de deuren in onze blokhut. Kwamen er wel achter dat het minder makkelijk te bewerken is onder nul.. :?
Waar zouden we zijn zonder de "on"
  zaterdag 14 mei 2011 @ 23:04:22 #4
3185 Adelante
To let it go now
pi_96816517
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2011 22:22 schreef LasTeR het volgende:
Raamfolie is erg makkelijk aan te brengen, gewoon even in de bouwmarkt kijken naar de motieven/transparantie e.d.
Ik heb dat van de week verneukt anders :')
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
  maandag 16 mei 2011 @ 11:28:42 #5
151199 tinoz
Alter Reality
pi_96879136
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2011 23:04 schreef Adelante het volgende:

[..]

Ik heb dat van de week verneukt anders :')
nu ga ik twijfelen of het mij wel gaat lukken...
quote:
Kleur folies is voornamelijk bedoeld om uw gebouw, interieur of woning een mooi uiterlijk te geven. Deze vorm van raamfolie is verkrijgbaar in veel verschillende kleuren en ontwerpen. Het aanbrengen van raamfolie is geen eenvoudige klus. We raden u dan ook aan er niet zelf mee aan de slag te gaan, maar het door één van onze ervaren medewerkers aan te laten brengen. Dit kan u geld en zorgen besparen. Het doel van raamfolie is immers dat het er mooi uitziet, u wilt toch geen gekreukelde, wit uitgeslagen of loslatende raamfolie op uw ramen?

[ Bericht 37% gewijzigd door tinoz op 16-05-2011 20:55:03 ]
Save Us From Fashion !
pi_96881125
kut spul dat folie... krijgt het nooit netjes, zitten altijd bobbels enz. in
  maandag 16 mei 2011 @ 19:13:52 #7
151199 tinoz
Alter Reality
pi_96898815
vandaag stad en land afgezocht.

Uiteindelijk kon ik kiezen tussen zwarte verduistering en zwartere verduistering, zilver, rood en groen.
Ik had wel meer verwacht, er was niet eens folie waar je van de ene kant wel en de andere kant niet door kan kijken.

Het groen en rood was er overigens niet in de maat die ik nodig heb en als ik hem zou laten bestellen moest ik een aanbetaling doen omdat die kleuren er al jaren hingen en ze die nie verkocht kregen in het verleden.

dus , ik moet me weer tot internet keren.... hoop dat ik daar wel keus heb tegen een goede prijs !
Save Us From Fashion !
pi_96965150
waarom een folie eigenlijk?
weleens gedacht aan luxaflex ofzo? komt teminste ook nog daglicht doorheen en dan kan jij makkelijk er doorheen spieken om te zien wie er voor je deur staat :P
  dinsdag 17 mei 2011 @ 22:13:32 #9
151199 tinoz
Alter Reality
pi_96965308
mijn deur heeft een smal lang raampie en luxaflex op een deur vind ik niet mooi en niet echt practisch, bovendien heb ik mijn besluit eigenlijk al genomen
Save Us From Fashion !
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')