Ja, ik weet niet of MD in EU wordt geproduceerd ook? Dat zou nogal in de kosten schelen.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 09:27 schreef tcr het volgende:
[..]
De import zal altijd zo duur blijven, dat is immers een versie uit de VS die op kleine schaal geïmporteerd wordt. We krijgen nu gewoon de flesjes die in Duitsland ook al te koop was (op helaas weinig plekken).
Iemand ze al in het wild gespot (supermarkt)?
In Duitsland zit een fabriek en volgens mij ook in Polen, daar hebben ze namelijk het ook in grote flessen.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 09:29 schreef Killaht het volgende:
[..]
Ja, ik weet niet of MD in EU wordt geproduceerd ook? Dat zou nogal in de kosten schelen.
Ik spot altijd alleen de blikjes, soms bij de jumbo, meestal bij de plus.
Inderdaad gewoon 7-up/Sprite dit. Ik vind hem alleen niet zoeter, is gewoon hetzelfde voor mijn gevoel maar dan met toegevoegde cafeïne.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 23:12 schreef Mint_Clansell het volgende:
Ik zag het vandaag bij de Appie Heijn staan.
Niks bijzonders, gewoon een soort van mier- en mierzoete Sprite. De vullingen sprongen zowat uit mijn kiezen.
Als je dik wil worden en vaak naar de tandarts wil moet je deze rommel vooral kopen.
Jup, de AH hier heeft ze. 1,09 euro voor een flesje van 500 ml.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 09:27 schreef tcr het volgende:
[..]
Iemand ze al in het wild gespot (supermarkt)?
Nog meer dan colaquote:Op zaterdag 9 maart 2013 22:45 schreef Mint_Clansell het volgende:
Among the lemon-lime sodas, Mountain Dew contains the most sugar, at almost 46 g per can.
Oh jij kan dus het verschil proeven tussen 8 en 9 suikerklontjes? 1 suikerklontje meer op de 8 maakt het opeens 'mierenzoet'?quote:Op zaterdag 9 maart 2013 22:45 schreef Mint_Clansell het volgende:
Among the lemon-lime sodas, Mountain Dew contains the most sugar, at almost 46 g per can. A can of Sprite has slightly less at 40.1 g, followed by 7-Up at 39 g. Not all the diet lemon-lime sodas are 100 percent sugar free. For example, a Diet 7-Up contains 0.5 g of sugar, and a Diet Mountain Dew contains 5.4 g of sugar.
Smaken verschillen.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 22:55 schreef Nafi het volgende:
[..]
Oh jij kan dus het verschil proeven tussen 8 en 9 suikerklontjes? 1 suikerklontje meer op de 8 maakt het opeens 'mierenzoet'?
Heb die shit nog nooit op, maar dankzij deze post ga ik het ook niet doen. Is blijkbaar weer alleen maar gewild omdat het 'exotisch' is en slecht verkrijgbaar. Doe mij maar een Fria banaansmaak als we toch mierzoet en exotisch gaan doen.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 23:12 schreef Mint_Clansell het volgende:
Ik zag het vandaag bij de Appie Heijn staan.
Niks bijzonders, gewoon een soort van mier- en mierzoete Sprite. De vullingen sprongen zowat uit mijn kiezen.
Als je dik wil worden en vaak naar de tandarts wil moet je deze rommel vooral kopen.
Bijna altijd geloof ik ja. Schijnt ook een stuk viezer te zijn.quote:Op zondag 10 maart 2013 11:31 schreef Mint_Clansell het volgende:
Gebruiken ze in US ook geen corn syrup ipv suiker?
Zit alleen wel een stuk minder cafeïne in dan in Red Bull e.d.quote:Op zondag 10 maart 2013 11:37 schreef Mint_Clansell het volgende:
Mountain Dew is popi omdat het makkelijk in het rijtje energydrankjes valt vanwege het hoge suiker- en caffeinegehalte. Waarom die meuk zo popi is bij het middelbare grut vraag ik me nog steeds af, maar de supermarkten (en tandartsen en dietisten) verdienen er goud geld aan.
Ik zie scholieren trouwens nooit met een fles Pepsi Kick staan. Altijd met die goedkope energyrommel of Monster blikjes.
Tuurlijk wel, waarom anders? In gatorade zit trouwens helemaal geen cafeïne.quote:Op zondag 10 maart 2013 11:41 schreef Mint_Clansell het volgende:
Is het scholieren daar om te doen? Ik betwijfel het ten zeerste.
Zal voor veel van die kneusjes misschien zo zijn, maar in eerste instantie wordt die troep voor de cafeïne gekocht natuurlijk.quote:Op zondag 10 maart 2013 11:43 schreef Mint_Clansell het volgende:
Ik denk eerder dat het meeloperij is.
Ze weten heus wel dat er veel cafeïne in zit, hoor.quote:Op zondag 10 maart 2013 11:49 schreef Mint_Clansell het volgende:
Denk niet dat scholieren achter op het blikje gaan checken wat het caffeinegehalte is, en het is ondertussen ook al bewezen dat het drinken van die zooi totaal geen effect heeft op de schoolprestaties.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |