abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 8 maart 2013 @ 09:29:08 #151
134009 Killaht
Words of Wisdom
pi_123779425
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 maart 2013 09:27 schreef tcr het volgende:

[..]

De import zal altijd zo duur blijven, dat is immers een versie uit de VS die op kleine schaal geïmporteerd wordt. We krijgen nu gewoon de flesjes die in Duitsland ook al te koop was (op helaas weinig plekken).

Iemand ze al in het wild gespot (supermarkt)?
Ja, ik weet niet of MD in EU wordt geproduceerd ook? Dat zou nogal in de kosten schelen.

Ik spot altijd alleen de blikjes, soms bij de jumbo, meestal bij de plus.
"Strange times are these in which we live
when old and young are taught in falsehoods school.
And the one man that dares to tell the truth is called at once a lunatic and fool"
  vrijdag 8 maart 2013 @ 10:08:54 #152
12621 tcr
*nix 4ever
pi_123780549
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 maart 2013 09:29 schreef Killaht het volgende:

[..]

Ja, ik weet niet of MD in EU wordt geproduceerd ook? Dat zou nogal in de kosten schelen.

Ik spot altijd alleen de blikjes, soms bij de jumbo, meestal bij de plus.
In Duitsland zit een fabriek en volgens mij ook in Polen, daar hebben ze namelijk het ook in grote flessen.
pi_123780604
Heb je niet een maatje die in het leger zit, zodat hij het op een training taxfree kan kopen?
pi_123813148
Ik zag het vandaag bij de Appie Heijn staan.

Niks bijzonders, gewoon een soort van mier- en mierzoete Sprite. De vullingen sprongen zowat uit mijn kiezen.

Als je dik wil worden en vaak naar de tandarts wil moet je deze rommel vooral kopen.
pi_123813328
Hoe smaakt dit? Is er iets vergelijkbaars wat we in Nederland kennen?

Nevermind, zie het nu hier boven staan.
pi_123835126
Heb vandaag een flesje van 0,5L gescoord voor 1,09 bij de Albert Heijn. Straks even uitprobreren :)
"We stay up late every night. Regret it every morning. Then do it again."
pi_123846504
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 maart 2013 23:12 schreef Mint_Clansell het volgende:

Niks bijzonders, gewoon een soort van mier- en mierzoete Sprite. De vullingen sprongen zowat uit mijn kiezen.

Als je dik wil worden en vaak naar de tandarts wil moet je deze rommel vooral kopen.
Inderdaad gewoon 7-up/Sprite dit. Ik vind hem alleen niet zoeter, is gewoon hetzelfde voor mijn gevoel maar dan met toegevoegde cafeïne.
pi_123847143
Among the lemon-lime sodas, Mountain Dew contains the most sugar, at almost 46 g per can. A can of Sprite has slightly less at 40.1 g, followed by 7-Up at 39 g. Not all the diet lemon-lime sodas are 100 percent sugar free. For example, a Diet 7-Up contains 0.5 g of sugar, and a Diet Mountain Dew contains 5.4 g of sugar.
pi_123847502
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 maart 2013 09:27 schreef tcr het volgende:

[..]

Iemand ze al in het wild gespot (supermarkt)?
Jup, de AH hier heeft ze. 1,09 euro voor een flesje van 500 ml.
pi_123847667
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 maart 2013 22:45 schreef Mint_Clansell het volgende:
Among the lemon-lime sodas, Mountain Dew contains the most sugar, at almost 46 g per can.
Nog meer dan cola :{
pi_123847719
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 maart 2013 22:45 schreef Mint_Clansell het volgende:
Among the lemon-lime sodas, Mountain Dew contains the most sugar, at almost 46 g per can. A can of Sprite has slightly less at 40.1 g, followed by 7-Up at 39 g. Not all the diet lemon-lime sodas are 100 percent sugar free. For example, a Diet 7-Up contains 0.5 g of sugar, and a Diet Mountain Dew contains 5.4 g of sugar.
Oh jij kan dus het verschil proeven tussen 8 en 9 suikerklontjes? 1 suikerklontje meer op de 8 maakt het opeens 'mierenzoet'?
pi_123850768
Dit spul zie ik opeens overal. C1000, jumbo, hoogvliet en vomar.
pi_123855073
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 maart 2013 22:55 schreef Nafi het volgende:

[..]

Oh jij kan dus het verschil proeven tussen 8 en 9 suikerklontjes? 1 suikerklontje meer op de 8 maakt het opeens 'mierenzoet'?
Smaken verschillen.
  zondag 10 maart 2013 @ 11:28:10 #164
315766 MrBanaan1
nou nou nou
pi_123858527
Helemaal niet zo erg dat er veel suiker in zit, alleen moet je het dan niet dagelijks drinken oid. Maar het verschil tussen de US en EU versie proef je wel degelijk als je ze naast elkaar zet en proeft, alleen kan ik niet meteen zeggen dat dat door de suiker komt.

Het verschil tussen US en EU blikje kun je het beste zien doordat op de US blikjes [die dus geimporteert zijn] altijd 12 fl. ounce ofzo staat; de Amerikaanse inhouds maat.
pi_123858659
Gebruiken ze in US ook geen corn syrup ipv suiker?
pi_123858750
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 maart 2013 23:12 schreef Mint_Clansell het volgende:

Heb die shit nog nooit op, maar dankzij deze post ga ik het ook niet doen. Is blijkbaar weer alleen maar gewild omdat het 'exotisch' is en slecht verkrijgbaar. Doe mij maar een Fria banaansmaak als we toch mierzoet en exotisch gaan doen.

welke hal moet je hebben voor zieke air max ??
pi_123858765
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2013 11:31 schreef Mint_Clansell het volgende:
Gebruiken ze in US ook geen corn syrup ipv suiker?
Bijna altijd geloof ik ja. Schijnt ook een stuk viezer te zijn.
pi_123858822
Mountain Dew is popi omdat het makkelijk in het rijtje energydrankjes valt vanwege het hoge suiker- en caffeinegehalte. Waarom die meuk zo popi is bij het middelbare grut vraag ik me nog steeds af, maar de supermarkten (en tandartsen en dietisten) verdienen er goud geld aan.

Ik zie scholieren trouwens nooit met een flesje Pepsi Kick of Gatorade staan. Altijd met die goedkope energyrommel of Monster blikjes. Je valt kennelijk buiten de boot als je zoiets koopt.
pi_123858935
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2013 11:37 schreef Mint_Clansell het volgende:
Mountain Dew is popi omdat het makkelijk in het rijtje energydrankjes valt vanwege het hoge suiker- en caffeinegehalte. Waarom die meuk zo popi is bij het middelbare grut vraag ik me nog steeds af, maar de supermarkten (en tandartsen en dietisten) verdienen er goud geld aan.

Ik zie scholieren trouwens nooit met een fles Pepsi Kick staan. Altijd met die goedkope energyrommel of Monster blikjes.
Zit alleen wel een stuk minder cafeïne in dan in Red Bull e.d.
pi_123858961
Is het scholieren daar om te doen? Ik betwijfel het ten zeerste.
pi_123858985
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2013 11:41 schreef Mint_Clansell het volgende:
Is het scholieren daar om te doen? Ik betwijfel het ten zeerste.
Tuurlijk wel, waarom anders? In gatorade zit trouwens helemaal geen cafeïne.
pi_123859035
Ik denk eerder dat het meeloperij is.

Caffeine is niet het enige wat oppeppend werkt hoor.
pi_123859126
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2013 11:43 schreef Mint_Clansell het volgende:
Ik denk eerder dat het meeloperij is.
Zal voor veel van die kneusjes misschien zo zijn, maar in eerste instantie wordt die troep voor de cafeïne gekocht natuurlijk.
pi_123859230
Denk niet dat scholieren achter op het blikje gaan checken wat het caffeinegehalte is, en het is ondertussen ook al bewezen dat het drinken van die zooi totaal geen effect heeft op de schoolprestaties.
pi_123860603
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2013 11:49 schreef Mint_Clansell het volgende:
Denk niet dat scholieren achter op het blikje gaan checken wat het caffeinegehalte is, en het is ondertussen ook al bewezen dat het drinken van die zooi totaal geen effect heeft op de schoolprestaties.
Ze weten heus wel dat er veel cafeïne in zit, hoor. :') Daarom heten het ook energydrinks. Tevens denk ik niet dat ze iets om schoolprestaties geven _O-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')