Van ons tieten?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:25 schreef LasTeR het volgende:
Misschien moeten jullie even foto's plaatsen.
ja, je wil toch weten welke groter zijn? de beste manier is om ze gewoon te plaatsen zodat we kunnen vergelijken.quote:
ik snap het eigenlijk nog steeds niet?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:27 schreef Myraela het volgende:
Je vriendin is dikker en heeft kleinere tieten. Jij bent smaller maar hebt grotere tieten.
Van de maattabel van H&M.quote:Voorbeeld: als je een bh in maat 70B hebt gepast die te ruim om de borst zit, probeer dan maat 65C. Deze maat heeft namelijk dezelfde cupmaat, maar zit iets strakker om de borst.
Voorbeeld: als je een bh in maat 70B hebt gepast waarvan de cup te klein is, probeer dan maat 70C. Deze maat heeft namelijk een grotere cup maar zit even ruim om de borst.
dus gewoon ff fotos maken en dan kijken we wel ffquote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:30 schreef Ninaaa het volgende:
[..]
ik snap het eigenlijk nog steeds niet?
We hadden onze bh`s naaste elkaar gelegd, alleen haar `cup` leek groter als die van mij..
Terwijl ik C heb, en zij B..?
Hmm, dus eigenlijk zijn onze borsten dan even groot.?quote:
Maar als 75B qua cup gelijk is aan 80C, dan kun je toch net zo goed 80B pakken?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:49 schreef Chevalric het volgende:
Het is een relatieve, geen absolute maat. Dus 75B is kleiner dan 75C, 75D, etc. en groter dan 75A. Maar 75B is dan qua cup weer gelijk aan 80C. Alleen de lichaamsomvang is dan groter.
Dus 85B en 80C zullen qua cupmaat ongeveer even groot zijn, alleen zijn 80C borsten in verhouding tot het lichaam groter dan 85B borsten.
75B is qua cup gelijk aan 80A, niet aan 80C....quote:Op zaterdag 14 mei 2011 21:09 schreef Ninaaa het volgende:
[..]
Maar als 75B qua cup gelijk is aan 80C, dan kun je toch net zo goed 80B pakken?
Ik bedoel als 75B te strak is, waarom pakken ze dan gelijk 80C ipv 80B??
Kijk dit snap ik dus echt totaal niet, hoe vaak het me ook wordt uitgelegd, ik snap het gewoon niet!!
Owwwwww hehe eindelijk snap ik `m.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 21:12 schreef NoralyZ het volgende:
[..]
75B is qua cup gelijk aan 80A, niet aan 80C....
Als je een omvang omhoog gaat, moet je een cupmaat naar beneden. Omdat je borsten dan kleiner zijn in verhouding tot je lichaam (en dus een letter omlaag).
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:27 schreef Myraela het volgende:
Je vriendin is dikker en heeft kleinere tieten. Jij bent smaller maar hebt grotere tieten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |