ahhh, wat lief!! je hebt hem in ieder geval wel gezienquote:Op zondag 12 juni 2011 20:50 schreef kaatje50 het volgende:
dit is een klein stukje film van Segredo. Gisteren op het boomboxfestival in Zaltbommel.
Had mijn fototoestel per ongelijk op filmen staan. Was wel heel leuk, ik wilde een foto maken
komt dat kleine kindje naar Segredo toe. Hij vergeet voor mij te poseren en geeft zijn grote poot meteen aan dat kindje. Hij is echt heel erg lievvvv
leukquote:Op zondag 12 juni 2011 20:50 schreef kaatje50 het volgende:
dit is een klein stukje film van Segredo. Gisteren op het boomboxfestival in Zaltbommel.
Had mijn fototoestel per ongelijk op filmen staan. Was wel heel leuk, ik wilde een foto maken
komt dat kleine kindje naar Segredo toe. Hij vergeet voor mij te poseren en geeft zijn grote poot meteen aan dat kindje. Hij is echt heel erg lievvvv
Segredo op puppycursus?? zo te zien heeft hij het helemaal naar zijn zin met die andere hondjesquote:
Dit staat bij de eerste cap die ik geplaats heb:quote:Op maandag 13 juni 2011 18:18 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Segredo op puppycursus?? zo te zien heeft hij het helemaal naar zijn zin met die andere hondjes
Ach Sharon is een mooie meid en nu ook nogeens met mooie honden. Ik geniet als ik die dieren zie. Blijf alsjeblieft foto's plaatsen. Het is zo leuk Secredo te zien opgroeien. En slim is hij tot en met, hoe snel kon hij wel niet een poot geven, knappe hond, met knap bazinnetje!quote:Op maandag 13 juni 2011 16:25 schreef kaatje50 het volgende:
Sharon was er ook bij. Moet ook even zeggen, ze is lang niet zo flink als op tv lijkt. Valt heel erg mee. Ze ziet er goed uit!!!
Segredo is een lieverd.![]()
ik heb hem lekker mogen aaien
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 00:34 schreef vuurvliegje52 het volgende:
[..]
Ach Sharon is een mooie meid en nu ook nogeens met mooie honden. Ik geniet als ik die dieren zie. Blijf alsjeblieft foto's plaatsen. Het is zo leuk Secredo te zien opgroeien. En slim is hij tot en met, hoe snel kon hij wel niet een poot geven, knappe hond, met knap bazinnetje! Ik hoop dat ik Secredo nogeens tegen ga komen, ik woon tenslotte ook in almere Haven, dus wie weet.......
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 00:34 schreef vuurvliegje52 het volgende:
[..]
Ach Sharon is een mooie meid en nu ook nogeens met mooie honden. Ik geniet als ik die dieren zie. Blijf alsjeblieft foto's plaatsen. Het is zo leuk Secredo te zien opgroeien. En slim is hij tot en met, hoe snel kon hij wel niet een poot geven, knappe hond, met knap bazinnetje!
quote:Heerlijk na een dagje werken met de hondjes het park in! Kijk eens hoe lief! Xoxo segredo en furbie
Zou die nou al een beetje Nederlands spreken?quote:Op maandag 20 juni 2011 19:52 schreef MaryMouse het volgende:
Twit van Sharon vandaag
[..]
[ afbeelding ]
Met dank aan Kaatje50
ze zeggen dat je dikker lijkt op tvquote:Op maandag 13 juni 2011 16:25 schreef kaatje50 het volgende:
Sharon was er ook bij. Moet ook even zeggen, ze is lang niet zo flink als op tv lijkt. Valt heel erg mee. Ze ziet er goed uit!!!
Segredo is een lieverd.![]()
ik heb hem lekker mogen aaien
wow!! wat issie groot geworden!!quote:Op maandag 20 juni 2011 19:52 schreef MaryMouse het volgende:
Twit van Sharon vandaag
[..]
[ afbeelding ]
Met dank aan Kaatje50
Wat een heerlijk beest.quote:Op donderdag 23 juni 2011 01:30 schreef vuurvliegje52 het volgende:
Hij krijgt nu steeds meer weg van een bokser, zo leuk Die flaporen en niet met platgeslagen neusje. Vacht lijkt er veel op.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |