quote:Op woensdag 15 juni 2011 11:30 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
De eerste reactie van PPA was in een topic van mij dat het het jaar van de aap was
Its not that good actually.quote:
huhquote:
Ryan Dunn die in een film speelt dat ie dood is..quote:
Ja dat snap ik maar ehh wel freaky ditquote:Op dinsdag 21 juni 2011 18:41 schreef PP. het volgende:
[..]
Ryan Dunn die in een film speelt dat ie dood is..
Opdat we niet vergetenquote:Op dinsdag 21 juni 2011 20:49 schreef PP. het volgende:
En waarom moeten elk half jaar weer die PP fase 1-4 foto's gepost worden..
Kutmensen die overal kotsenquote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:02 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
(hetzelfde gebeurt met de BB slaapt op straat fotos)
haha ik heb ze zelf niet online staan, heb wel even een rijtje gepostquote:Op woensdag 22 juni 2011 21:06 schreef PP. het volgende:
[..]
Kutmensen die overal kotsen
Post ze daar.
Ik heb mijn review/intro zo goed als af. Prof. nr. 1 vertelde mij vanmorgen enthousiast dat het goed ging. Nu nog afwachten wat prof. nr. 2 er van vindt...quote:Op donderdag 23 juni 2011 13:35 schreef Bosbeetle het volgende:
hehe krijg ik mijn intro terug van de prof met de opmerking het mag allemaal wel wat luchtiger
kijk goed bezig dan doe je het een stuk beter dan mij, de mijne is nog niet eens helemaal afquote:Op donderdag 23 juni 2011 14:00 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Ik heb mijn review/intro zo goed als af. Prof. nr. 1 vertelde mij vanmorgen enthousiast dat het goed ging. Nu nog afwachten wat prof. nr. 2 er van vindt...
Het is handig als het een invited review is met een deadline die eigenlijk al verlopen is. Wij hebben echter een maand uitstel gekregen, dus eind deze maand moet het af zijn.quote:Op donderdag 23 juni 2011 14:03 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
kijk goed bezig dan doe je het een stuk beter dan mij, de mijne is nog niet eens helemaal af
Deadlines praat me er niet overquote:Op donderdag 23 juni 2011 14:11 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Het is handig als het een invited review is met een deadline die eigenlijk al verlopen is. Wij hebben echter een maand uitstel gekregen, dus eind deze maand moet het af zijn.
Het tijdschrift besloot ook nog even om de deadline een week naar voren te schuiven. Gelukkig hebben we hem gisteravond kunnen submittenquote:
Hier zijn de eerste druppels gevallen het waait als de teringquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |