abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_96803668
Graag jullie advies over het volgende:

Snds een jaar heb ik een relatie met een meid van midden 20, ben zelf eind twintig en dit liep tot 3 weken terug echt heel goed en we waren helemaal in love, dat bleek gewoon uit alles. Beide heel blij dat we eens een normale relatie hadden. We zagen elkaar zo'n 5 dagen per week en vonden dat heerlijk zo in het begin. Ik kende haar al langer dan een jaar voordat we wat kregen, en dacht haar goed te kennen en daarom kwam dit toch onverwachts...

Ik wist wel dat enkele dingen haar fink dwars zaten, vnl maatschappelijke problemen (oa flinke schulden) en dat het daardoor af en toe wel eens druk kon worden in haar koppie. Hoeft geen probloeem te zijn is mijn filosofie, waar het kan werken we toch samen aan die problemen? En als ze even rust of tijd voor haarzelf nodig heeft dan geef ik dat uiteraard graag omdat ik ook eigen tijd waardeer, eigen leven heb met veel hobbies/passies etc.

Nou krijg ik 3 weken geleden ineens een sms van haar dat ze 1 van haar 2 banen heeft opgezed omdatt ze alles naar eigen zegge een beetje erg zat was en er klaar mee was. Het werd haar teveel en ze had het er erg moeilijk mee. Ze had zeer veel, te veel dingen aan haar hoofd (en veel te doen) en kon er mometeel niets bij hebben. Ze schreef "ik moet mij hier uitwerken sorry, ik heb het er moeilijk mee, wil geen relatie, werk of anders. Echt sorry maar ik kan het niet aan, moet op mezelf zijn etc". Gelukkig was er tijd om mijn werk dus heb ik haar gelijk even gebeld, alles besproken en gezegd meis is goed, als jij een tijdje echt de ruimte wil dan geef ik je die.

De dag erna knapte er m.i iets in haar toen ze me per tel vertelde dat ze bij schuldhulp oid was geweest maar dat dit betekend dat ze minstens 2 jaar niet aan de opleiding mag gaan beginnen die ze zo graag wilde doen. Ik hoorde de wanhoop en het huilen in haar stem. Naast die schulden (die maar deels haar schuld zijn) zaten haar nog wel wat dingetjes haar dwars waar ik al van wist. Omdat ik op mijn werk zat spraken we af dat ik haar 's avonds gelijk zou bellen. Heel kort an de lijn gehangen want het kwam even niet goed uit, bel me rond elf uur even. Echter sindsdien heb ik geen gesprek meer met haar gehad. Geen opname. Dag later, 3x bellen,stuurt ze ineens per sms (!): laat me ngewoon met rust ik wil niet praten en ik kan niet praten heb ere geen zin in wil met rust gelaten worden. ik dachtr een relatie aan te kunnen maar dat kan ik niet, te veel problemen en te veel te doen.

Hieruit kon ik al afleiden: deze meid heeft nu echt een psychisch probleem, overspannen, burn out oid want zo ken ik haar niet. Communicatie was altijd belangrijk voor beiden en altijd goed. Het dieptepunt kwam 5 (contactloze) dagen later toen ik besloot langs te gaan. Ik vind het sowieso triest om zoiets per sms te besprken (zelfs telefoon vind ik niet gewenst) dus ik wilde face to face praten zodat ik duidelijkheid had wat ik moest doen of juist laten, of ik har moest vergeten etc etc. maar ze was thuis maar DEED NIET OPEN. Een ware vernedering natuurlijk. Ze nam ook niet op. Pissig maar ook bezorgd smste ik haar vanuit de auto dat ik kort wilde praten. Smst ze terug dat ik beter weg kan gaan, ze wil me niet zien of horen en wil met rust gelaten worden. Ik was woedend en verdrietig en omdat ik antwoorden wilde stuurde ik terug "vertel me wat er fout is gegaan tussen ons of wat ik je heb misdaan?

Antwoord: "Je hebt niets fouts gedaan, ik wil gewoon geen relatie meer, wil op mezelf zijn. Heb tijd nodig voor mijzelf, ik voel ook niets meer en daar kan ik niets aan doen, ik kan je niets geven als ik niets voel, te veel shit aan me hoofd".

Vooral die opmerking dat ze geen gevoel meer heeft deed mij zeer, dit bleek nl idd uit alles in de afgelopen dagen. De connectie, het bekende fijne gevoel en de liefde voor elkaar was aan haar kant ineens weg, verdwenen, pleitos! Het lijkt me duidelijk dat er een emmer overgelopen is en ze een psychisch probleem en miss zelfs hulp nodig heeft. Maar jullie snappen als ik dat nu ga roepen gelooft ze me niet en gooi ik een bom onder dat trieste beetje wat hier nog van over is.

Inmiddels zijn er 14 dagen verstreken zonder contact en worstel ik met de bekende 2 dilemmas VERSTAND versus GEVOEL. Mijn verstand zegt afkappen, dumpen, je hebt al teveel gepikt...... Mijn gevoel zegt mede uit zelfbescherming dat ik het los moet laten. Alleen ben ik hier niet zo goed in en ik weet dat ik meteen weer zwicht zodra zij voor me staat en weer de oude blijkt te zijn. Wel zou ik haar indringend aankijken en zeggen dat ze me nooit meer moet laten staan en dilemma's altijd face to face....

Graag jullie advies, zouden jullie er nog aan beginnen? Hoe lang zou je hier op wachten?
En heeft iemand nog tips of ik iets kan doen om haar probleem te verhelpen?

Bij voorbaat dank en sorry voor het lange stuk, het is nu eenmaal geen 5 zinnen verhaal en als ik het teveel inkort krijg ik geen zinnig advies :-)
When the going gets tough, the tough get going!!
  zaterdag 14 mei 2011 @ 19:32:39 #2
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_96803870
Die labiliteit die ze getoond heeft was voor mij al een directe afknapper geweest. Niet mee doorgaan.
With my pack on my back, down the road I will stray.
pi_96803873
Ga je eigen weg TS
pi_96803894
Ik denk dat ze eerlijk gezegd eerst zelf uit haar problemen moet komen. Je kunt sowieso geen normale relatie aangaan met iemand die zo in de knoop zit met zichzelf. Laten gaan voor jezelf en voor haar.
  zaterdag 14 mei 2011 @ 19:34:35 #5
262 Re
Kiss & Swallow
pi_96803923
Ik zou doorgaan met mijn eigen leven
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_96804012
TS zoek iemand anders
Jah Rastafari Pride
Haile Selassie (23 juli 1892 – 27 augustus 1975)
Jah Bless! 400Years, 400Years.
http://www.theconsoleplace.co.uk/
pi_96804064
Vergeten die hap!
  zaterdag 14 mei 2011 @ 19:39:31 #8
171936 DuTank
Spaashaas.
pi_96804104
Denk met je penis. Je penis zegt dat je haar niet meer kan neuken. Dus afkappen.
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.
pi_96804239
Thanks voor deze (supersnelle) reacties.....!

@ Id do her - Dat labiele is idd reden genoeg, nuchter bekeken. Moet ook mijn principes bewaken, probleem is dat ik haar tot 3 weken terug niet anders kende als een zeer clever en standvastig persoon van mijn eigen niveau...

@ LuxorBeet - Dit ben ik met je eens, duidelijk... maar moet ik haar nog helpen/bijstaan in haar problemen? Niks doen gaat tegen mijn ngevoel in. Of werkt dit averrechts?
pi_96804278
Ze wil geen contact meer met je, dus lekker laten gaan
٩๏̯͡๏)۶
  zaterdag 14 mei 2011 @ 19:48:52 #11
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_96804408
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2011 19:44 schreef Elbee het volgende:
@ Id do her - Dat labiele is idd reden genoeg, nuchter bekeken. Moet ook mijn principes bewaken, probleem is dat ik haar tot 3 weken terug niet anders kende als een zeer clever en standvastig persoon van mijn eigen niveau...
Dat ze zich zo snel kan verlagen tot een ongeleid projectiel bevestigt die labiliteit alleen maar meer.
pi_96804508
Het lijkt er sterk op dat ze jou flink voor de gek heeft weten te houden. En nu gaat ze behoorlijk respectloos met jou om. Zij is jouw aandacht niet waard imo!
Punt uit!
pi_96804551
Helpen? Laat dat mens lekker barsten. Ze heeft je als stront behandeld. Je verdient wel beter! En problemen alez maar van de één op de andere dag zogenaamd niks meer voelen? Of dan voelde ze al niks of ze spoort gewoon echt niet en in beiden gevallen wil je daar toch niks meer mee te maken hebben?
pi_96804579
Daar heb je een punt, ik wou dat het niet zo was maar het biedt natuurlijk weinig garanties voor de toekomst. Beetje erg jammer alleen dat mij dit moet overkomen.
  Moderator zaterdag 14 mei 2011 @ 19:53:56 #15
236264 crew  capricia
pi_96804592
Wel vreemd dat ze plots zo omgeslagen is.
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
  zaterdag 14 mei 2011 @ 19:56:57 #16
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_96804716
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2011 19:53 schreef capricia het volgende:
Dit vreemd bij vrouwen? Neuh.
pi_96805366
hoe rottig het voor je ook is TS, ik zou haar gewoon laten gaan en je eigen weg volgen. Hoe zij je heeft behandeld is niet hoe je een persoon behandeld waar je om geeft. :{
pi_96805619
Mijn mening? Als ze zo plotseling is omgeslagen kan het best wel eens zo zijn dat ze inderdaad een probleem heeft. En ik zou dan alles doen wat ik zou kunnen om haar te helpen. Ik zou in dit geval niet weten hoe en er komt natuurlijk een punt dat het echt genoeg is maar kennelijk heb je dat gevoel nog niet echt want anders had je de moeite niet genomen er een topic over te openen en er gewoon meteen een punt achter gezet.
Op dinsdag 1 september 2009 17:55 schreef Graseter het volgende:
Sinceria is de liefste user van FOK!
pi_96805789
quote:

@ LuxorBeet - Dit ben ik met je eens, duidelijk... maar moet ik haar nog helpen/bijstaan in haar problemen? Niks doen gaat tegen mijn ngevoel in. Of werkt dit averrechts?
Wat hebben je pogingen de laatste tijd opgeleverd? Niks toch, enkel afwijzing. Hoe wil je haar bijstaan als ze je niet eens in de buurt wil hebben. Je kunt haar wel bestoken met smsjes en bezoekjes maar ze heeft er duidelijk geen behoefte aan.

Je kunt haar wel nog eenmalig duidelijk maken dat het enige wat je wil is haar helpen. Maar mijn idee ervan is dat je dan zelf ook ongelukkig word want je wilt een relatie met haar en zij niet. Dus dan krijg je alleen maar haar problemen te horen.
pi_96806483
quote:
[...]

Zij wil blijkbaar niet geholpen worden. Van wat ik zo lees, heb je op verschillende manieren en momenten aangegeven dat je haar wilt helpen, maar daar heeft ze geen behoefte aan. Je kunt haar nu toch niet bereiken, dus zet je er over heen (makkelijker gezegd dan gedaan, dat weet ik ;)).

Je kunt haar niet dwingen je hulp te accepteren ;)
  zaterdag 14 mei 2011 @ 20:38:34 #21
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_96806756
Dus zonder dat jij het zag aankomen en terwijl alles perfect was zelfs de communicatie kapte jou vriendin het van de ene op de andere dag af terwijl ze zwaar overspannen was? Dat vind ik zelf wel opmerkelijk, maar dan nog.

Ik denk persoonlijk dat het toch behoorlijk schortte aan de communicatie en je nu vooral aan jezelf moet gaan denken en geen contact meer met haar moet willen. Zij wilt je niet spreken, ze wilt alleen zijn en lijkt alles behalve klaar met een relatie voor jou. Stel ze draait vandaag nog bij na zo iets plotselings, kan je haar dan upberhauptnog wel vertrouwen? Kap al het contact af hoe moeilijk het ook is en leef je eigen leven, zonder haar.
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
pi_96807221
@ Sinceria - dat gevoel heb ik idd niet mee, dat het voorbij is (kreeg ik dat maar zo snel en makkelijk).....sterker nog mijn gevoel voor haar is eigenlijk nog steeds hetzelfde. Helaas heb ik het dan wel over de persoon zoals ik haar kende voorafgaand aan de laatste 3 weken... Is allemaal zo snel gegaan dat zeker mijn diepere gevoelens/gedachten nog nauwellijks hebben kunnen omtunen naar die nieuwe realiteit. Zodra deze permanent blijkt te zijn (en daar lijkt het nu nog wel op) dan moet mijn verstand miojn gevoel ff over de streep trekken......

Over dat helpen betreft....daarbij schiet mij direct de gedachte van LuxorBeet te binnen, Hoe wil je haar in godsnaam helpen? Ze neemt juist afstand van me en isoleert mij op drastisch en vrij respectloze wijze uit haar leven omdat het crisis daarboven is, elke invloed,elke impuls, elke prikkel is haar kennelijk te veel. Ze is niet zo van het hulp zoeken, wil dit ongetwijfeld zelf oplossen, hoewel het zeker geen kwaad zou kunnen om eens met een psycholoog te praten... maarjA
pi_96808445
Laat haar een tijdje met rust.. Stuur daarna eens een kort sms'je of alles goed gaat met haar.
Wellicht voelt ze zich verloren en gaat ze mss. heel domme dingen doen als je haar laat vallen, maar als ze zich te afhankelijk van je voelt, voelt ze zich benauwd.
Daarom denk ik dat het het handigste is als je haar laat voelen dat ze er niet alleen voor staat maar dat je ook niets van haar wil.
Dat meisje, als ik afga op je verhaal, zit goed in elkaar. Ik denk niet dat ze tot een relatie met wie dan ook in staat is, nu. Dus dat kun je, hoe jammer ook, vergeten.
pi_96816201
@ Locusta - Denk idd dat je gelijk hebt...

quote:
Dus zonder dat jij het zag aankomen en terwijl alles perfect was zelfs de communicatie kapte jou vriendin het van de ene op de andere dag af terwijl ze zwaar overspannen was?
@Frag_Adder - Het is niet dat ik niks zag aankomen, we spraken immers genoeg over die dingen die haar dwars zitten zoals die dubbele loonbeslag, die opleiding die niet door kon gaan etc. maar gezien haar standvastigheid had ik niet zien aankomen dat die emmer echt volliep en al helemaal niet dat dit hierin zou resulteren. Als ze zoals je zegt binnen no time bijdraait dan is de oprechtheid verdwenen en blijft er weinig hoop en geen animo meer op een toekomst samen, maar ik verwacht niet dat ze binnen enkele dagen bijdraait.

quote:
Daarom denk ik dat het het handigste is als je haar laat voelen dat ze er niet alleen voor staat maar dat je ook niets van haar wil.
@ Enneacanthus_Obesus - Thanks voor je bericht. Dit was inderdaad wat ik haar 2 weken terug bij onze laatste communicatie liet weten. Druk op haar leggen is zeker geen goed idee iig dat voelde ik meteen al aan...

Verder kan ik nu eigenlijk alleen afwachten wat komen gaat, wat natuurlijk kut is want ik zou haar dolgraag even stevig willen omhelzen en supporten.Maar ja Life is a Bitch.... ik ga ook niet lopen wegkwijnen in zelfmedelijden, maar gewoon mijn leven verder leven totdat die regelmatig terugkerende nare gedachtes langzaam uit beeld verdwijnen. Duurt ff misschien maar tijd zal hem helen, deze wond, moet goedkomen :-)

Iedereen bedankt voor de reacties, ze zijn praktisch allemaal eerlijk en oprecht en dat voor een anonieme vreemde....helemal top want ik heb hier echt wat aan! ik las wel eens discussies op FOK waarbij niemand gespaard bleef onder de hardheid van gruwelijke comments....auwtsj dacht ik dan :-)
  zaterdag 14 mei 2011 @ 23:23:30 #25
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_96817769
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2011 22:59 schreef Elbee het volgende:

@Frag_Adder - Het is niet dat ik niks zag aankomen, we spraken immers genoeg over die dingen die haar dwars zitten zoals die dubbele loonbeslag, die opleiding die niet door kon gaan etc. maar gezien haar standvastigheid had ik niet zien aankomen dat die emmer echt volliep en al helemaal niet dat dit hierin zou resulteren. Als ze zoals je zegt binnen no time bijdraait dan is de oprechtheid verdwenen en blijft er weinig hoop en geen animo meer op een toekomst samen, maar ik verwacht niet dat ze binnen enkele dagen bijdraait.

Dus als je bijdraait is het niet goed, en als ze niet bijdraait heb je hoe dan ook al geen contact. Dan weet je toch al wat je te doen staat.

Maar even dat terzijde, stel je wilt er nu voor haar zijn als vriend om haar door deze periode heen te helpen. Denk je echt dat je nog met haar puur vriendschappelijk en steunend om zou kunnen gaan na zo een intense relatie? Ik zou het in ieder geval niet kunnen en zou het in zijn geheel afkappen :)
pi_96820163
Klopt wat je zegt. Op dit moment is alles either way sowieso drama.... Daar was wel tot me doorgedrongen ja. Toch wilde ik dit verhaal plaatsen om te zien hoe anderen dit analyseren. Heb al eerder meegemaakt nl dat liefde je blik vertroebeld zo niet blind maakt.En met het oog op de langere termijn stelde ik natuurlijk de vragen: Zouden jullie er nog aan beginnen? Hoe lang zou je hier op wachten?

Wat betreft die vriendschap: dat zou ik idd ook niet kunnen of willen. Supporten doe ik alleen onder dezelfde voorwaarden. Is de liefde blijvend weg bij haar dan is er wat fundamenteels mis en ga ik haar niet als vriend bijstaan gekweld door het feit dat ik nog wel die gevoelens voel. No way
  zondag 15 mei 2011 @ 00:06:09 #27
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_96820671
dan ben je er eigenlijk toch al uit? :) afkappen die handel en beiden je eigen leven gaan leiden
  zondag 15 mei 2011 @ 01:02:44 #28
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_96823544
Sounds like borderline to me. Aantrekken, afstoten... En zoveel op elkaars lip zitten in de wittebroodsweken is al helemaal geen goed teken. Een enorme rooie vlag eigenlijk. Een normale relatie? I don't think so. Anyway, respecteer haar keuze en probeer haar vooral niet te helpen. Als ze je leuk genoeg vindt dan neemt ze zelf wel weer contact op met je.
why didn't the kid see the pirate movie? because it was rated Aarrh!
pi_96823774
Zoals ik al zei, mijn verstand zegt, stop ermee, je verdient beter en ga verder, terwijl mijn gevoel zegt dat ik haar terug wil en sowieso nog 1 kans wil geven.

Vanuit een vorige relatie die flink problematisch verliep -vriendin had vrijwel zeker Borderline- weet ik dat het gevoel zelfs in de meest kansloze situaties beslissend was en we het steeds weer probeerden....

Anyway we shall see, I ga er niet over speculeren, is zinloos nu... we zien wel; wat er gebeurt en hoe ik er dan precies tegenover sta :{w :N of mischien *; :Y
  zondag 15 mei 2011 @ 01:14:38 #30
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_96823970
Mensen die zo vroeg in de relatie al met allerlei psychische shit aan komen zetten zijn vaak niet het ideale relatiemateriaal en dan kun je idd maar beter met je verstand denken ipv je gevoel. Dat was iets wat ik in mijn vorige relatie heb genegeerd en dat heb ik geweten ook. Die meid bleek later een rasechte Borderliner die kickte op chaos en drama in haar leven.
pi_96824070
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2011 01:08 schreef Elbee het volgende:
Anyway we shall see, I ga er niet over speculeren, is zinloos nu... we zien wel; wat er gebeurt en hoe ik er dan precies tegenover sta :{w :N of mischien *; :Y
^O^
Punt uit!
pi_96824233
Goofy, had je bewricht nog niet gelzen, maar zoals ik hierboven schreef had mijn vorige vriendin vrijwel 100% zeker borderline dus ik weet wat dit inhoudt. Ik weet nog dat ik toendertijd schrok hoe alles waar zij last van had en wat ze allemaal deed haarfijn opgesomd stond op internet. Oef...

Of we elkaar te vaak zagen en we een normale relatie hadden valt over te discussieren. In mijn ogen wel. Je laatste advies neem ik zeker in acht. En ik denk zelf ook dat als het ware liefde is, het op termijn vanzelf goed komt. Zo niet dan was dit onvermijdelijk en zou het toch 8)7 zijn geweest om langer hiermee door te gaan.
pi_96824666
Daar zeg je me wat.. Het ideale relatiemateriaal, bestaat dit en ligt het altijd binnen handbereik?
In mijn geval niet. Echter zij komt er wel zeer dichtbij, ben zelf ook geen lieverdje en heb nl ook genoeg dingen waar je als partner tegen moet kunnen. Maar dat is altijd het geval, relaties bestaan uit compromissen, daarom ga ik er ook echt voor zodra het klikt. Gebeurd niet vaak trouwens. Ter illustratie: tussen eind 2006 en 2010 ben ik happy single geweest. Dat er toevallig op dit moment in haar leven en in onze relatie de emmer overloopt door omstandigheden is echt zwaar fucked maar ik ben bereid er nog een poging aan te wagen als de situatie zich daar ergens in de komende maanden voor leent.
  zondag 15 mei 2011 @ 03:00:19 #34
108913 Godshand
guide4you
pi_96826520
Vaag verhaal zeg?

Ik weet ook niet wat ik zou doen. Misschien checken bij haar ouders/vrienden wat die ervan opvangen?

Als zij zich er niet in herkennen en zij juist de bloemetjes buiten zet achter je rug om, dan weet je natuurlijk dat er stront aan de knikker is :P

Zo niet, haar laten gaan, en hopen dat zij (of familie/vrienden) hulp regelt...
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  zondag 15 mei 2011 @ 03:12:04 #35
166093 nattermann
Waereldsjtad Gelaen
pi_96826671
Laat het los, ze zoekt het zich maar uit als het zo moet.
Tics van je petten.
pi_96828038
Lekker afscheid van nemen. En ze heeft gelijk dat ze niet naar een psycholoog wil. Dat soort onzinfuncties gooien haar nog dieper in een gat. Je vriendin bleek een weirdo nou moving on.....

Ik kan daar echt niet tegen. Een sterke verstandige vrouw en anders niets. Je had dit kunnen voorkomen doordat je hetal wist. Schulden die niet haar schuld zijn. Ja doei mooi verhaal

Gewoon geen contact meer zoeken. Maar dat lukt je helaas toch niet

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 15-05-2011 08:55:38 ]
  zondag 15 mei 2011 @ 10:17:12 #37
262 Re
Kiss & Swallow
pi_96828848
quote:
1s.gif Op zondag 15 mei 2011 08:53 schreef TheFrankey het volgende:
Lekker afscheid van nemen. En ze heeft gelijk dat ze niet naar een psycholoog wil. Dat soort onzinfuncties gooien haar nog dieper in een gat. Je vriendin bleek een weirdo nou moving on.....

Ik kan daar echt niet tegen. Een sterke verstandige vrouw en anders niets. Je had dit kunnen voorkomen doordat je hetal wist. Schulden die niet haar schuld zijn. Ja doei mooi verhaal

Gewoon geen contact meer zoeken. Maar dat lukt je helaas toch niet
het klinkt mij eigenlijk gewoon als een complete burnout, en ja dat kan iedereen overkomen, ook de sterksten onder ons
pi_96870786
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2011 19:53 schreef capricia het volgende:
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2011 19:56 schreef Id_do_her het volgende:

[..]

Dit vreemd bij vrouwen? Neuh.
grappig genoeg heb ik dit idee juist altijd bij mannen.... die willen je plots niet meer.

Ik (als vrouw) ben zelf helemaal niet van het opeens omslaan
pi_96871452
Ik vind het nogal rijkelijk laat om de goede peer uit te hangen en er samen uit willen komen als de bom inmiddels al is gebarsten. Waar was je dan al die tijd in die gezonde normale relatie vraag ik mij af. Dan ook nog eens proberen een relatie te gaan opeisen vind ik helemaal not done en nogal egocentrisch en zeker geen blijk geven van haar probleem op te willen lossen.
pi_96872005
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 00:57 schreef Vitalogy het volgende:
Ik vind het nogal rijkelijk laat om de goede peer uit te hangen en er samen uit willen komen als de bom inmiddels al is gebarsten. Waar was je dan al die tijd in die gezonde normale relatie vraag ik mij af. Dan ook nog eens proberen een relatie te gaan opeisen vind ik helemaal not done en nogal egocentrisch en zeker geen blijk geven van haar probleem op te willen lossen.
Rustig aan.
pi_96872072
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2011 10:17 schreef Re het volgende:

[..]

het klinkt mij eigenlijk gewoon als een complete burnout, en ja dat kan iedereen overkomen, ook de sterksten onder ons
ik heb ook het idee dat het gewoon compleet kapot is in haar hoofd, en ze wilt je om wat voorn reden dan ook niet zien, en ze is niet in staat om dat recht tegen je in het gezicht te zeggen..

puur dit feit alleen geeft mij het gevoel dat ze dit uit ''bescherming'' voor jou doet...

SHE'S A MESS, de bom is gevallen.

en je kan haar daar ''niet'' mee helpen

wat ik zou doen, is wekelijks een sms'je sturen hoe het gaat... en wellicht als je een keer een positief antwoord terug krijgt, zeggen dat je er voor haar bent...

en als ze een super negatief berichtje stuurt haar laten blijken dat het voor jou op deze manier niet meer hoeft.. opgelost
Rustig aan.
pi_96881022
Heb je al met bekenden van je (ex-)vriendin gesproken?

Het kan inderdaad overspannenheid zijn, maar als zij niet wilt praten, dan praat je toch met haar ouders/broers/zussen? Of anders met haar beste vriendin?

Daar heb ik je niet over gehoord.

Als je iemand ruim een jaar kent die vervolgens in een week tijd compleet instort, dan moet er wel wat aan de hand zijn.
Wie weet is ze wel gewoon labiel en wie weet is ze ingestort.
Kunt natuurlijk ook niet uitsluiten dat ze vreemd gaat, maar dat gaat dan misschien weer een beetje te ver.

Praat met familie van haar, anders heb je 't naar mijn mening niet echt geprobeerd.
Maar iemand zo snel opgeven zoals de meeste anderen hier zouden doen, dat vind ik wel erg snel.
Zo te zien vinden de meesten met een relatie 't wel o.k. om bij 't eerste spatje regen meteen de schietstoel te nemen, magoed, zal wel aan mij liggen.
  maandag 16 mei 2011 @ 12:12:42 #43
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_96881066
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 00:35 schreef _Lily_ het volgende:

[..]

[..]

grappig genoeg heb ik dit idee juist altijd bij mannen.... die willen je plots niet meer.

Ik (als vrouw) ben zelf helemaal niet van het opeens omslaan
Dat flikken vrouwen anders vaak genoeg, niet allemaal natuurlijk, maar de meeste die ik heb meegemaakt zijn behoorlijk afwisselend altijd.
  maandag 16 mei 2011 @ 18:10:19 #44
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_96895634
Zowel vrouwen als mannen kennen dat spelletje maar al te goed.
pi_96896944
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2011 01:02 schreef goofy_goober het volgende:
Sounds like borderline to me. Aantrekken, afstoten... En zoveel op elkaars lip zitten in de wittebroodsweken is al helemaal geen goed teken. Een enorme rooie vlag eigenlijk. Een normale relatie? I don't think so. Anyway, respecteer haar keuze en probeer haar vooral niet te helpen. Als ze je leuk genoeg vindt dan neemt ze zelf wel weer contact op met je.
Ik vind het een beetje gevaarlijk om conclusies als Borderline te komen, ook al riekt het er wel naar.

Leven met iemand met psychische problemen is enorm zwaar, vergis je daar niet in TS, dat kan echt ondraaglijk zijn.

Natuurlijk is het kut en naar en alle negatieve emoties die je kunt bedenken. Toch denk ik dat het feit dat ze afstand neemt om zelf haar shit eerst op te ruimen (en shit KAN voor een groot deel opgeruimd worden) niet perse negatief hoeft te zijn. Hoe vreemd het ook klinkt, het kan juist ook zeggen dat ze heel veel om je geeft. Niet dat je daar iets mee opschiet, dat besef ik ook wel, het maakt het misschien wat beter te verhapstukken.

Ik kan niet anders zeggen dan: respecteer haar gevoel, maar respecteer jezelf ook. Probeer niet overal een negatieve klank aan te geven. De deur niet open doen terwijl ze wel thuis is, nee, das niet leuk, dat weet ik ook wel. Maar ik denk niet dat het als vernedering bedoeld is, meer dat ze het zelf niet aankon. en dat zegt ook heel wat, is het niet?
  † In Memoriam † maandag 16 mei 2011 @ 18:40:33 #46
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_96897021
Eraf trekken en zorgen dat er niets achterblijft hangen. Het zijn net teken!
  maandag 16 mei 2011 @ 18:52:52 #47
262 Re
Kiss & Swallow
pi_96897567
en nee niet alles is borderline tegenwoordig :') hou daar eens mee op
pi_96899040
quote:
13s.gif Op maandag 16 mei 2011 18:52 schreef Re het volgende:
Dit dus, we zijn geen van allen psychiater en al waren we dat wel, we kennen de persoon in kwestie niet.
  maandag 16 mei 2011 @ 19:20:03 #49
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_96899192
Daarom baseren we onze mening ook op wat de TS ons vertelt.

quote:
13s.gif Op maandag 16 mei 2011 18:52 schreef Re het volgende:
Waarom reageer je zo defensief? Is ook een houding die borderliners zich vaak aanmeten he. ;)
pi_96899885
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 19:20 schreef goofy_goober het volgende:
Daarom baseren we onze mening ook op wat de TS ons vertelt.

[..]

Waarom reageer je zo defensief? Is ook een houding die borderliners zich vaak aanmeten he. ;)
Het stelt je nog steeds niet in staat om een diagnose te stellen, want dat doe je als je stelt : Dit is Borderline, terwijl je alleen afgaat op het geschreven verhaal van een ander waar in elk geval het verhaal van de andere helft aan ontbreekt en waarbij ook vaak nog door emotie overbelichting door de persoon die wel vertelt zit.

We kunnen niet in het hoofd van de vriendin van de TS kijken, voor een diagnose borderline gaan ze echt wel wat dieper dan "he, ze stoot na een jaar af, das vast b orderline"
pi_96903407
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 12:11 schreef magnetronkoffie het volgende:
Heb je al met bekenden van je (ex-)vriendin gesproken?

Het kan inderdaad overspannenheid zijn, maar als zij niet wilt praten, dan praat je toch met haar ouders/broers/zussen? Of anders met haar beste vriendin?

Daar heb ik je niet over gehoord.
quote:
15s.gif Op zondag 15 mei 2011 03:00 schreef Godshand het volgende:
Ik weet ook niet wat ik zou doen. Misschien checken bij haar ouders/vrienden wat die ervan opvangen?
Broers of zussen heeft ze niet. Haar beste vriendin woont nu tijdelijk bij haar in (na een problematische relatie/samenwonen met iemand uit een claimcultuur zegmaar). Kon goed vinden met haar hoor en ze zal me best (hoewel oppervlakkig--->heet hangijzer) te woord willen staan maar langsgaan is geen optie en wil deze vriendin nu niet bellen eigenlijk. Dan bel ik wel rechtstreeks en kijk hoe ze reageert... En haar ouders, geloof het of niet, die wonen nu in Spanje en heb ik nog nooit ontmoet. Haar pa komt namelijk ook uit zo'n claimcultuur (maar dan een Arabische) en zij was al op dr 17e het huis uit. Hij is wel 2 x kort in NL geweest afgelopen jaar zonder dat k hem gezien heb. Wilde dit wel (graag zelfs) maar je moet je voorstellen dat ze nooit over vriendjes sprak met em, ze heeft zelfs nooit verteld dat ze rookt (!!) terwijl ze, net als ik, jarenlang alle dingen heeft gedaan die god verboden heeft hehehe.... Tot slot haar andere vrienden dan? Die zijn er wel, maar de betrouwbare opties hadden (zoals ik al verwachtte) geen contact meer met haar gehad en waren er niet meer geweest laatste 3 weken. Heb ze gevraagd me op de hoogte te houden zodat ik het ofwel kan afsluiten of weet wat ik evt kan doen....
pi_96906019
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 00:57 schreef Vitalogy het volgende:
Die goede peer was ik sowieso al, is een kenmerk van mijn eigen vriendenkring, normen en waarden. Altijd staan we voor elkaar klaar, tot verbazing van menig buitenstaander. Dus ja in een relatie voel ik dat net zo. Heb haar ook nooit afgevallen of haar sores genegeerd. Ze is zelf niet zo'n zeurpiet over haar problemen en kropte kennelijk teveel op, kon ik weinig aan doen wat ze al aangaf door te zeggen 'je hebt niks fout gedaan'... En idd relatie opeisen = geen goed plan ;-)

quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 01:26 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

ik heb ook het idee dat het gewoon compleet kapot is in haar hoofd, en ze wilt je om wat voorn reden dan ook niet zien, en ze is niet in staat om dat recht tegen je in het gezicht te zeggen..

puur dit feit alleen geeft mij het gevoel dat ze dit uit ''bescherming'' voor jou doet...
Dat blijkt helaas wel ja dat ze niet in staat is dat mij dat live te vertellen. Weet niet precies wat je met "bescherming" voor mij bedoeld, maar het lijkt erop dat ze dit uit "bescherming" voor haarzelf doet aangezien ze aangeeft dat ze het allemaal niet aankan, het zeer moeilijk heeft, er niks bij kan hebben en zich eruit moet werken. En haar trots kennende baalt ze flink dat ze zo'n face to face gesprek niet aankan, dat merkte ik al toen ze me dit telefonisch vertelde.
pi_96906558
Als ze een face to face gesprek niet aankan, forceer dat dan ook niet. Schiet jij niks mee op, schiet zij niks mee op.. en het kan wel degelijk bescherming voor zowel haarzelf zijn als voor jou.

No offense, maar ik vind je een beetje drammerig en zindoordrijverig overkomen in dit geheel... en je kunt iemand nu eenmaal niet op commando laten praten omdatjij dat nu toevallig wilt.
  maandag 16 mei 2011 @ 21:00:36 #54
140414 Vandaag...
overwegend zonnig
pi_96907168
Ik denk dat je het los moet laten. Als iemand zegt dat je haar met rust moet laten dan kan je het nog een paar keer proberen om aan te geven dat je je niet zo makkelijk weg laat jagen en er voor haar wil zijn maar het houdt een keer op.

Misschien wil ze diep van binnen dat je juist blijft maar iemand wegjagen om te kijken hoeveel hij voor je overheeft is iets wat pubers doen.. zo werkt het gewoon niet en je weet niet wat ze precies wil of nodig heeft dus je kan niet anders dan op haar woorden afgaan en haar met rust laten.
pi_96907474
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 21:00 schreef Vandaag... het volgende:
Ik denk dat je het los moet laten. Als iemand zegt dat je haar met rust moet laten dan kan je het nog een paar keer proberen om aan te geven dat je je niet zo makkelijk weg laat jagen en er voor haar wil zijn maar het houdt een keer op.

Misschien wil ze diep van binnen dat je juist blijft maar iemand wegjagen om te kijken hoeveel hij voor je overheeft is iets wat pubers doen.. zo werkt het gewoon niet en je weet niet wat ze precies wil of nodig heeft dus je kan niet anders dan op haar woorden afgaan en haar met rust laten.
Dat dus..

Kijk ff in de spiegel en zing deze tekst:

I gotta be cool
Relax
Get hip
Get on my tracks and take a backseat
Hitchhike
And take a long ride on my motherbike
Untill I'm ready
Crazy Little Thing Called Love

(ja Queen ja, maar hier lijkt het bijna op jouw lijf geschreven, TS)
pi_96909695
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 18:38 schreef totebel het volgende:

[..]

Ik vind het een beetje gevaarlijk om conclusies als Borderline te komen, ook al riekt het er wel naar.

Leven met iemand met psychische problemen is enorm zwaar, vergis je daar niet in TS, dat kan echt ondraaglijk zijn.

Natuurlijk is het kut en naar en alle negatieve emoties die je kunt bedenken. Toch denk ik dat het feit dat ze afstand neemt om zelf haar shit eerst op te ruimen (en shit KAN voor een groot deel opgeruimd worden) niet perse negatief hoeft te zijn. Hoe vreemd het ook klinkt, het kan juist ook zeggen dat ze heel veel om je geeft. Niet dat je daar iets mee opschiet, dat besef ik ook wel, het maakt het misschien wat beter te verhapstukken.

Ik kan niet anders zeggen dan: respecteer haar gevoel, maar respecteer jezelf ook. Probeer niet overal een negatieve klank aan te geven. De deur niet open doen terwijl ze wel thuis is, nee, das niet leuk, dat weet ik ook wel. Maar ik denk niet dat het als vernedering bedoeld is, meer dat ze het zelf niet aankon. en dat zegt ook heel wat, is het niet?
Jullie zullen begrijpen dat deze laatste 2 alinea's mij als muziek in de oren klinken. Het is natuurlijk het meest positieve scenario, maar diep in mijn hart geloof ik er wel in dat ze van me houdt en nu noodgedwongen op haar (voor mij heel nare) manier met haar problemen probeert af te rekenen. Ik hoop voor haar en mezelf natuurlijk wel dat dit kan binnen een redelijke termijn (zeg een half jaar oid) en me wel respectvol behandelen zal, anders wordt deze jongen nooit gelukkig en moet ik noodgedwongen mezelf hier overheen zetten...

Ennuh Totelbel geloof me, ik weet al hoe het is om met iemand met psychische problemen te leven, geloof me. Ik heb er praktisch mee samengewoond, wat langer als een jaar. Ik kende haar al jaren, was enigszins bevriend (gezamelijk met vrienden stappen enzo) en wist al dat ze verschillende vriendjes had gehad die na verloop van tijd en een paar keer aan/uit steeds problematisch aan de kant werden geschoven. Door de manier hoe zijzelf deze jongens afschilderde vond ik dat ze gelijk had. Wat een domme sukkels dacht ik bij elk verhaal. Toen ik zelf wat met haar kreeg dacht ik "mij zal dat niet overkomen"... ik ben immers een vrij nuchtere, goed communicerende, eerlijke jongen, die vrouwen zeer goed behandeld, enzovoort dus dat zat wel goed........ Niet dus......
Na een paar maanden begonnen de eerste problemen waarbij ik afwisselend op zeer creatieve wijze de schuld kreeg van dingen, die ze toch steeds weer op zichzelf betrok. Tig keer pissed het huis uitgegaan of ze ' gooide' me eruit wanneer ik ruzie met haar kreeg voordat ik het eigenlijk doorhad. Vaak zat niet aan zien komen. En idd proces van afstoten, aantrekken, steeds weer huilend opbellen dus ik er toch weer naar toe, voelde weer zo fijn (voor een paar dagen)....en dit ging van kwaad tot erger, spullen smijten enzovoorts. Ik wilde het echt laten werken en er voor knokken hoewel ik al wist dat het nooit echt zou werken...zelfs (boven)buren op haar gallerij riepen me toe dat ik beter verdiende en toch ging ik in op haar verzoeningspogingen wanneer kennelijk ineens haar woede wegwas en dat kwetsbare meisje dat gewoon liefde wilde er weer was.....

Anyway de reden dat ik niet denk dat deze meid Borderline heeft is omdat dit (uitzondering daargelaten) er vaak al vanaf de jeugd inzit. Zij had dat nooit een jaar lang kunnen verbergen. Daarnaast heeft ze mij nog nooit op bizarre wijze de schuld van ook maar iets onterechts gegeven. En al helemaal niet op de achterdochtige manier zoals alleen borderliners dit kunnen doen (je weet wel, ingegeven door zware verlatingsangst). Sterker nog, zelfs met de huidige abnormale gang van zaken, schuift ze me niks in de schoenen, doet ze mij geen enkel verwijt......correcrt me if I'm wrong, maar ik kan me geen borderliner voorstellen die een dergelijke crisis NIET ook maar enigszins op mij zou betrekken.....dan had ik zeker, al was het slechts enkele keren, aangewezen geweest als (hoofd)oorzaak van al haar problemen omdat ik 'toch al van plan was haar te verlaten' vandaar.........
pi_96910529
Borderline komt heel vaak pas veel later naar boven, maar dat even terzijde. Denk niet dat je je aan diagnoses moet gaan wagen.

IK denk wel dat je dit nu los moet proberen te laten. Anders loop je het risico dat het een obsessie voor je wordt en das niet gezond.

Focus je op andere dingen, even afstand van alles nemen is ook voor jezelf goed.

En je weet misschien wat ze zeggen he?
Als je iets wilt behouden, laat het dan los, komt het terug, dan is het meant to be, komt het niet terug, dan is DAT meant to be.
pi_96919865
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 20:44 schreef Elbee het volgende:
Dat blijkt helaas wel ja dat ze niet in staat is dat mij dat live te vertellen. Weet niet precies wat je met "bescherming" voor mij bedoeld, maar het lijkt erop dat ze dit uit "bescherming" voor haarzelf doet aangezien ze aangeeft dat ze het allemaal niet aankan, het zeer moeilijk heeft, er niks bij kan hebben en zich eruit moet werken. En haar trots kennende baalt ze flink dat ze zo'n face to face gesprek niet aankan, dat merkte ik al toen ze me dit telefonisch vertelde.
ik zal je zeggen... het is maar hoe je het ziet... uit bescherming voor haarzelf omdat ze zichzelf niet wilt laten tonen aan je op die manier..

of uit bescherming voor jou omdat ze niet wilt dat jij haar zo ziet...

maarja wie ben ik
Rustig aan.
pi_96921987
1. Ze is 20 en zit in de schuldsanering (wtf? :') )
2. Ze heeft genoeg aan haar hoofd
3. Ze heeft te kennen gegeven je niet meer te willen (zien)
4. Ze komt labiel over

Advies: ik zou er niet mee doorgaan :').
  dinsdag 17 mei 2011 @ 13:15:07 #60
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_96936494
Laat gaan joh, is toch heerlijk.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  dinsdag 17 mei 2011 @ 15:17:50 #61
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_96941610
Is dit niet gewoon een soort borderliner? of manisch depressie ofzo?
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_96948680
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 15:17 schreef 2NutZ het volgende:
Wooow...je zoekt ook overal wat achter he. Misschien beetje last van Schizofrenie? :P
pi_96948776
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 15:17 schreef 2NutZ het volgende:
Dan weet jij het verschil tussen beide aandoeningen niet
pi_96948847
quote:
14s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 13:15 schreef fathank het volgende:
Laat gaan joh, is toch heerlijk.
pi_96997802
quote:
2s.gif Op maandag 16 mei 2011 21:04 schreef Godshand het volgende:

[..]

Dat dus..

Kijk ff in de spiegel en zing deze tekst:

I gotta be cool
Relax
Get hip
Get on my tracks and take a backseat
Hitchhike
And take a long ride on my motherbike
Untill I'm ready
Crazy Little Thing Called Love

(ja Queen ja, maar hier lijkt het bijna op jouw lijf geschreven, TS)
Ghehehee wel grappig ja, het spreekwoordelijke 'blokje om' totdat ik weer klaar ben voor deze waanzin :-)

Ik vind/vond op mijzelf dat nummertje van Whitesnake wel van toepassing:

Here I go again on my own
goin' down the only road I've ever known.
Like a drifter I was born to walk alone.
An' I've made up my mind, I ain't wasting no more time.

Just another heart in need of rescue
waiting on love's sweet charity
an' I'm gonna hold on for the rest of my days
'cos I know what it means
to walk along the lonely street of dreams.
pi_97004231
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 21:42 schreef totebel het volgende:
IK denk wel dat je dit nu los moet proberen te laten. Anders loop je het risico dat het een obsessie voor je wordt en das niet gezond.
Totebel, daar heb je echt helemaal gelijk in. Ik ben niet de persoon om obsessief ergens mee bezig te zijn, maar ik voel wel dat dit me meer dan ooit bezighoudt. Komt door die 100% omslag van verliefdheid/alles goed naar dit kille gevoelloze gedrag.
En ook doordat zij mij in het begin (toen zij al meer wilde en ik eerst een maandje aftastte en haar peilde) waarschuwde niet te spelen met haar gevoelens (wat ik uiteraard ook niet deed) en mij nu af en toe de gedachte bekruipt dat zij juist mij zo'n soort mindfuck levert, maar dan na een jaar... Begrijp me goed, ik snap dat dit een kromme oneerlijke vergelijking is, maar er zijn momenten dat ik pissed op haar wordt en de neiging voel haar dit soort verwijten te maken (ben ook maar een mens)....iets wat ik mede dankzij dit topic (en logisch nadenken) overigens niet gedaan heb...

Ik heb haar sowieso sinds ze 3wkn terug niet opendeed niks meer laten horen.... op 1 smsje gisteravond na dan. ff gestuurd "hoop dat alles gaat met je...wil je veel succes wensen voor morgen"....
Ze moest vandaag nl afrijden. Omdat ik helemaal niks van dr gehoord heb, geen reactie niks, heb ik eigenlijk al weer spijt van dat bericht. Hoewel niks laten horen ook niet verstandig is, zeker op zo'n dag.
Echter zonder logische aanleiding ga ik haar niet meer benaderen nu, en het advies van Totebel opvolgen en het los (proberen te) laten......

Wil dit nog even meegeven....Zelf zit ik hier natuurlijk tot over m'n oren in, maar voor alle anonieme buitenstaanders die de tijd en energie namen om zich te verdiepen in deze abnormale relatiecrisis heb ik niks meer dan respect! Serieus. Bedankt voor het meedenken en de vele reacties ^O^
pi_97005197
quote:
14s.gif Op woensdag 18 mei 2011 20:21 schreef Elbee het volgende:

Wil dit nog even meegeven....Zelf zit ik hier natuurlijk tot over m'n oren in, maar voor alle anonieme buitenstaanders die de tijd en energie namen om zich te verdiepen in deze abnormale relatiecrisis heb ik niks meer dan respect! Serieus. Bedankt voor het meedenken en de vele reacties ^O^
graag gedaan man.
ik hoop voor je dat ze een keer reageert... ik zou als ik jou was ook op zoek gaan naar soortgelijke verhalen, en kijken hoelang het in die verhalen duurde voordat er weer een reactie kwam.

het lijkt mij namelijk erg sterk dat ze je frontaal niet meer wilt zien zonder enige aanleiding...
en zoals ze zelf zegt zit het in haar hoofd..

dus even checke hoelang dat verhaal in haar hoofd meestal duurt, dan zou voor mij namelijk de pijn een soort verlichten
Rustig aan.
  donderdag 19 mei 2011 @ 10:41:42 #68
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_97023062
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 17:47 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Wooow...je zoekt ook overal wat achter he. Misschien beetje last van Schizofrenie? :P
Wie ben jij dan? ik kom hier nauwelijks dus wellicht ben je in de war?

quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 17:49 schreef totebel het volgende:

[..]

Dan weet jij het verschil tussen beide aandoeningen niet
Ik ken verschillende mensen met 1 van beide aandoeningen. Herkende er wel wat in. En het was een suggestie :) wil alleen helpen.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_97023615
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2011 10:17 schreef Re het volgende:

[..]

en volgens Fok! moet je dan maken dat je wegkomt als je partner zoiets heeft en doorgaan met je eigen leven.. ;(
Grote talenten weten wanneer ze moeten stoppen
pi_97026678
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2011 10:57 schreef seasushi het volgende:

[..]

en volgens Fok! moet je dan maken dat je wegkomt als je partner zoiets heeft en doorgaan met je eigen leven.. ;(
Is dat zo?

Nouja, vriendin van TS zit inmiddels niet echt op TS te wachten dus in dit geval wordt hij GEDWONGEN met zn leven verder te gaan. Een andere situatie dus...
pi_97027236
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 20:52 schreef totebel het volgende:
Als ze een face to face gesprek niet aankan, forceer dat dan ook niet. Schiet jij niks mee op, schiet zij niks mee op.. en het kan wel degelijk bescherming voor zowel haarzelf zijn als voor jou.

No offense, maar ik vind je een beetje drammerig en zindoordrijverig overkomen in dit geheel... en je kunt iemand nu eenmaal niet op commando laten praten omdatjij dat nu toevallig wilt.
ze vraagt je om met rust gelaten worden en jij gaat bellen en langsgaan. dan moet je niet vreemd opkijken als het mis gaat.
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_97039281
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2011 10:57 schreef seasushi het volgende:

Voor een buitenstaander die zo'n verhaal leest is dit op zich een begrijpelijke reactie. Die hoeveel alleen met hun verstand te redeneren ipv met hun gevoel en, zoals Godshand al aangeeft, heb ik op basis van de feiten tot nu toe geen enkele andere keus dan door te gaan. Wat zou je zelf doen als je niks meer hoort en elke poging tot support zinloos blijkt?
pi_97039802
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2011 12:34 schreef simmu het volgende:

[..]

ze vraagt je om met rust gelaten worden en jij gaat bellen en langsgaan. dan moet je niet vreemd opkijken als het mis gaat.
@ Simmu - deze volgorde klopt niet. Eerst ging het mis, daarna belde ik, waarna ik 5 dagen niks liet horen, het niet meer trok en langs ging en nu na 19 dagen weer eens een smsje stuurde. Dat is vrij weinig contact in een week of 4 tijd, wat ik uiteraard heel moeilijk vond zoveel dagen stilte. Ik heb zeker niet het gevoel dat ik het geforceerd en daarmee gecreeerd heb.
pi_97041059
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2011 20:39 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

graag gedaan man.
ik hoop voor je dat ze een keer reageert... ik zou als ik jou was ook op zoek gaan naar soortgelijke verhalen, en kijken hoelang het in die verhalen duurde voordat er weer een reactie kwam.

het lijkt mij namelijk erg sterk dat ze je frontaal niet meer wilt zien zonder enige aanleiding...
en zoals ze zelf zegt zit het in haar hoofd..

dus even checke hoelang dat verhaal in haar hoofd meestal duurt, dan zou voor mij namelijk de pijn een soort verlichten
Daar begon ik idd mee, zoeken of dit vaker voorkwam, of soortgelijks. Ik vond echter weinig dus opende ik dit topic :')

Was het trouwens maar zo makkelijk dat er een tijdsduur voor bestond 'hoelang zo'n verhaal in het hoofd meestal duurt'....

Laat ik het zo zeggen: als het verhaal en de aangevoerde redenen helemaal kloppen, dan is de tijdsduur de tijd die nodig is om haar shit met die schulden/die opleiding/het overige op te lossen.... misschien niet volledig oplossen maar iig pas wanneer er vooruitgang geboekt wordt en ze het allemaal weer kan bolwerken. Toch zal er snel al iets van een kentering moeten plaatsvinden, want ik heb nu al nu al steeds vaker zoiets van "wtf pik ik toch allemaal van haar joh.......wees gewoon harder voor je eigen, raap jezelf maar bij elkaar en denk aan je eigen waardigheid."..... Nu dus de geleidelijke uitvoering van deze theorie naar de praktijk...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')