Dat is moeilijk, maar het is een samenvatting van de grootste fouten die mannen maken wanneer ze een vrouw voor zich willen winnen.quote:
Mag je zeker doen. Haal er duidelijk een argument bij en zeg gewoon wat jij van een situatie vindt en vooral waaromquote:
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 18:28 schreef Canillas het volgende:
Volwassenen die elkaar leren en aanmoedigen om dit soort spelletjes te spelen, om te 'veroveren' en om ''niet af te gaan'' (gefrustreerd door eerdere ervaringen anyone?), het blijft een apart fenomeen.
En hoe valt dit onder relatie advies? Of is de bedoeling dit soort spelletjes heel je leven te blijven spelen? Lijkt me erg vermoeiend allemaal, dat niet jezelf zijn heel de tijd etc, rekening houden met regeltjes, hoop gedoe.
PUA is eerder spelletjes spelen zoals Canillas het aangeeft. Dit is gewoon met beide benen op de grond staan en begrijpen hoe aantrekkingskracht werkt. Begrijpen wanneer er iets mis loopt en wat je eraan kan doen, zonder spelletjes te spelen en iemand te bedriegen/ gebruiken a la PUA.quote:
Dat dus.quote:
Hier worden net zo goed spelletjes gespeeld. PUA hoeft helemaal niet respectloos te zijn. Je kan gewoon niet om spelletjes heen, zo werkt het nou eenmaal.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 18:39 schreef Topgozer1 het volgende:
PUA is eerder spelletjes spelen zoals Canillas het aangeeft. Dit is gewoon met beide benen op de grond staan en begrijpen hoe aantrekkingskracht werkt. Begrijpen wanneer er iets mis loopt en wat je eraan kan doen, zonder spelletjes te spelen en iemand te bedriegen/ gebruiken a la PUA.
Doorheen de hele podcast worden vrouwen nooit beledigd of respectloos behandeld. En dat is bij PUA duidelijk wel het geval. Vandaar dat ik wat moeite heb met je vergelijking
Wist ik al, gewoon door ervaring en ik ben niet eens zo oud. Je bent maar 1x zo dom om halsoverkop te zeggen dat je verliefd bent en 32902309 smsjes te sturen.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 18:16 schreef Topgozer1 het volgende:
[..]
Dat is moeilijk, maar het is een samenvatting van de grootste fouten die mannen maken wanneer ze een vrouw voor zich willen winnen.
Een voorbeeld:
Vrouwen zeggen dat ze een man willen waarvan ze weten dat hij haar graag ziet. Mannen die verliefd zijn denken dan van " Oke. Ik ga haar al mijn liefde bekennen en ik ga alles voor haar doen. Dan springt ze in mijn armen en dan komt het in orde"
Wat veel mannen niet beseffen, is dat het plots bekennen van al die gevoelens de aantrekkingskracht doodt. In het fragment wordt dat beschreven als het "dame blanche effect"
Een vrouw wilt inderdaad dat je zegt dat je haar graag ziet. En als ze dat weet geeft haar dat op korte termijn een heel goed gevoel, zoals een dame blanche eten.
Maar als je er te veel van geeft, dan blijft ze met een zware maag zitten want er is geen spanning/mysterie meer aan de relatie. Ze heeft die bevestiging die ze zocht.
Om aantrekkingskracht van een vrouw op te wekken, moet ze zich afvragen of jij haar wel graag ziet. " Waarom belt hij niet? Is hij bij een ander? Vind hij me niet aantrekkelijk meer?"
En zo word ze verliefd
Ze vraagt inderdaad om bevestiging en ze wilt het weten. Maar om haar verliefd te laten worden mag je het NIET zeggen. Af en toe een vinger geven maar niet de hele hand die ze wilt
Dat is maar een van de vele gemaakte fouten.
Ik kan me voorstellen dat vrouwen hier niet blij mee zijn. Maar het is wel de harde realiteit.
Ben benieuwd naar wat anderen er van denken
Als je echt verliefd bent ben je niet helemaal onafhankelijk meer, toch?quote:Wist ik al, gewoon door ervaring en ik ben niet eens zo oud. Je bent maar 1x zo dom om halsoverkop te zeggen dat je verliefd bent en 32902309 smsjes te sturen.
Het hele proces is gewoon jezelf zijn en niet te graag willen, maar onafhankelijk zijn.
Dat kun jij als 12 jarige nog niet wetenquote:Op zaterdag 14 mei 2011 18:56 schreef AgLarrr het volgende:
Geniaal relatieadvies voor mannen .... van 16.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |