Oke zal ik proberen!quote:Op zaterdag 14 mei 2011 17:06 schreef Kabolter het volgende:
Tandpasta werkte altijd goed, dan droge ze sneller uit.
Ik denk eerlijk gezegd dat honing op de lange termijn wat beter werkt. Al had ik nooit problemen met tandpasta.
Daar wordt je hele huid rood en droog vanquote:Op zaterdag 14 mei 2011 17:06 schreef Kabolter het volgende:
Tandpasta werkte altijd goed, dan droge ze sneller uit.
Ik denk eerlijk gezegd dat honing op de lange termijn wat beter werkt. Al had ik nooit problemen met tandpasta.
Google eerst maar even. Gebruik zelf honing in de sauna, maar dan plakt het niet meer omdat het in je poriën trekt. Dat gaat bij het gebruik voor acné denk ik wat minder snel omdat je huid niet zo snel open gaat staan en de warmte echt minimaal is in vergelijking met de sauna. Maar heb wel gehoord dat veel mensen er positieve ervaringen aan over hebben gehouden.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 17:07 schreef KingRoland het volgende:
[..]
[..]
Oke zal ik proberen!
Nooit last van gehad eerlijk gezegd. Met die peroxide die jij bedoelt heb ik zelf slechte ervaringen. Je beddengoed kan je wel weggooien en het brandt gewoon een stuk van je huid af en je kamer stinkt er naar (en de mensen die dit gebruiken hebben vaak ook een muf geurtje). Ik heb het idee dat tandpasta een stuk zachter voor je huid is.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 17:08 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Daar wordt je hele huid rood en droog vanHaal dan benzoylperoxide bij de apotheek, kost maar een paar euro geloof ik.
Heb je het wel op de juiste manier gebruikt? Dit heb ik nog nooit gehoord van iemandquote:Op zaterdag 14 mei 2011 17:12 schreef Kabolter het volgende:
[..]
Nooit last van gehad eerlijk gezegd. Met die peroxide die jij bedoelt heb ik zelf slechte ervaringen. Je beddengoed kan je wel weggooien en het brandt gewoon een stuk van je huid af en je kamer stinkt er naar (en de mensen die dit gebruiken hebben vaak ook een muf geurtje). Ik heb het idee dat tandpasta een stuk zachter voor je huid is.
Resultaat was ook zeer minimaal overigens. En klasgenoten hadden precies hetzelfde.
Als je ze laat zitten ook. Mee-eters zijn wat anders dan gewone pukkels.quote:Op zondag 15 mei 2011 14:59 schreef recaH het volgende:
[..]
dan krijg je juist littekens, denk dat ie dat ook niet wilt..
Ja dus, beide zijn niet goed voor z'n huid, kun je beter langs de huisarts gaan. Die weet beter wat te doen tegen die mee eters.quote:Op zondag 15 mei 2011 15:29 schreef Waterpistoolheldin het volgende:
Ga naar je huisarts, er kunnen zoveel dingen een rol spelen.
Als bv zuurtegraad van je huid en je testosteron een rol spelen, heb je niets aan huismiddeltjes zoals tandpasta erop.
[..]
Als je ze laat zitten ook. Mee-eters zijn wat anders dan gewone pukkels.
Benzoylperoxide is zeer agressief en enkel geschikt voor mensen met een uitzonderlijk vette huid. Als je het gebruikt met een gewone of gemengde huid dan krijg je eczeem/brandwonden. Spijtig genoeg zelf ook ondervonden, na eenmalig gebruik liep ik al rond met huid die 2-3 weken kapot was. Valt ook niet weg te schminken.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 17:20 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Heb je het wel op de juiste manier gebruikt? Dit heb ik nog nooit gehoord van iemandEn waarom zou je je beddengoed weggooien?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |