''Het syndroom van Rett ook wel Rettsyndroom is een vrij zeldzame (ca 10 nieuwe gevallen per jaar in Nederland, incidentie 1:12.000 tot 1:18.000) aangeboren aandoening die vrijwel alleen bij meisjes voorkomt, en die leidt tot ernstige geestelijke en lichamelijke invaliditeit. In termen van klassieke genetica gaat het om een
X-gebonden dominante stoornis die bij jongetjes letaal is (voor de geboorte al dodelijk). In het DSM-IV wordt het syndroom gezien als een pervasieve ontwikkelingsstoornis.''
bron:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Syndroom_van_Retten ja ik als TS zou dit moeten hebben en ik weet bij god niet wie dit verzonnen heeft... ik wil vooral weten hoe dit ontdekt word en hoe het mogelijk dat ik als man van 24 dit zou kunnen hebben.
ik snap het gewoon allemaal niet meer ik vroeg bij jeugdzorg mijn dossier op volgens hun was dat verdwenen zo doende heb ik bij een zorggroep waar ik vroeger begeleiding van kreeg het dossier op en daar stond het dan in dat ik dit moest hebben ik snap er helemaal niks meer van...