Ik kots je niet eens per definitie en altijd uit, als dat zo zou zijn praatte ik niet eens met je. Af en toe kan ik je bloed wel drinken en ik zou je nooit privé uitnodigen na wat jij mij af en toe flikt. Maar dat wil niet zeggen dat ik niet mijn fatsoen zou kunnen houden tijdens een SC feest waar jij ook zou zijn. Je kent mij slecht maar je zou beter kunnen weten.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 02:43 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Mja ik moet het je nageven, je bent één van de weinigen die eerlijk toegeeft dat je me uitkotst.
Ik zou graag weten wie dat nog meer doet.
Echt.
thuis,quote:
Dan moet je maar een ban geven, ik ben nu normaal aan het communiceren en ik ben er ook niet over begonnen.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 02:49 schreef remlof het volgende:
Kap eens Teun, ik ken haar veel beter dan jij en zo is ze gewoon niet.
Klinkt goedquote:Op zaterdag 14 mei 2011 02:51 schreef gomi het volgende:
[..]
thuis,
maar morgen komt ze weer langs. en dan blijft ze
morgen vroeg op enzo. en beetje bewogen week achter de rug
Je bent niet normaal aan het communiceren, je bent aan het stoken en als je daarmee doorgaat ga ik je inderdaad een ban geven.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 02:51 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Dan moet je maar een ban geven, ik ben nu normaal aan het communiceren en ik ben er ook niet over begonnen.
je dacht dat remlof en ik niet door 1 deur zouden kunnen, ergens siert het je dat je dat dacht ergens is het belachelijk., Maar geniet van je goede daad. Het geeft niet, ik zou toch al niet komen. Maar niet iets met wassen en onschuld alsjeblieft.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 02:48 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik kots je niet eens per definitie en altijd uit, als dat zo zou zijn praatte ik niet eens met je. Af en toe kan ik je bloed wel drinken en ik zou je nooit privé uitnodigen na wat jij mij af en toe flikt. Maar dat wil niet zeggen dat ik niet mijn fatsoen zou kunnen houden tijdens een SC feest waar jij ook zou zijn. Je kent mij slecht maar je zou beter kunnen weten.
Hoeft niet, maar dat het duidelijk is dat jij en ik niet gaan over welke meets we bezoeken. Anders weiger ik je op de volgende crewmeet hoor!quote:Op zaterdag 14 mei 2011 02:53 schreef remlof het volgende:
[..]
Je bent niet normaal aan het communiceren, je bent aan het stoken en als je daarmee doorgaat ga ik je inderdaad een ban geven.
Ik ben niet aan het stoken. Ik zeg hoe ik er over denk n.a.v. een trap na van Liesje over die BBQ en de leugen dat ik voor jou heb beslist. Ik ga ook geen meter aan de kant voor wat ik hier in dit topic geschreven heb. Als je denkt dat je het met machtsmiddelen op moet lossen, dan maar weer een ban, so be it.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 02:53 schreef remlof het volgende:
[..]
Je bent niet normaal aan het communiceren, je bent aan het stoken en als je daarmee doorgaat ga ik je inderdaad een ban geven.
Noh.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 02:56 schreef porsche1 het volgende:
Ik kom hier om even de groetjes te doen aan mijn maat Remlof.
nu al vakantie?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 02:54 schreef remlof het volgende:
[..]
Vakantie en een zooi barbecues en meets de komende anderhalve maand
En aan jou nu ik zie dat je er ook bent.quote:
PM het telefoonnummer van je moeder even.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 02:56 schreef porsche1 het volgende:
Ik kom hier om even de groetjes te doen aan mijn maat Remlof.
95085Shedon'tgiveafuck.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 02:57 schreef remlof het volgende:
[..]
PM het telefoonnummer van je moeder even.
Nog een leugen. Ik heb je in die DGK reeks maandenlang de hand boven het hoofd gehouden omdat je nogal weird binnenkwam.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 02:56 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Hoeft niet, maar dat het duidelijk is dat jij en ik niet gaan over welke meets we bezoeken. Anders weiger ik je op de volgende crewmeet hoor!
Mijn God, ik kwam hier veeeeeeeeeeel eerder dan jij, dus.
Vakantie is begin juni, de rest is ervoor en ernaquote:Op zaterdag 14 mei 2011 02:57 schreef gomi het volgende:
[..]
nu al vakantie?
ik moet nog een weekje
hehe t is ook wel weer voor bbq's idd. ok dit weekend ff wat minder, maar over t algemeen perfect bbq weer
Ja want ik heb geen fouten,quote:Op zaterdag 14 mei 2011 02:57 schreef Teun_ZHV het volgende:
Ik neem hem ook niet persoonlijk, bedenk gewoon dat je een blinde vlek hebt
weeet je volgens mij is t gewoon ff verkeerd lezen van elkaar hoor.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 02:56 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik ben niet aan het stoken. Ik zeg hoe ik er over denk n.a.v. een trap na van Liesje over die BBQ en de leugen dat ik voor jou heb beslist. Ik ga ook geen meter aan de kant voor wat ik hier in dit topic geschreven heb. Als je denkt dat je het met machtsmiddelen op moet lossen, dan maar weer een ban, so be it.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |