Probeer eens Glasbedrijf de Jonge in Zwolle.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 01:56 schreef Victim_of_a_foolish_heart het volgende:
Hoi!
ik ben bezig met een nieuwe werkplek te creeren, en ik had in gedachten om de casing van mijn monitor te verwijderen, een glasplaat een aantal centimeter van de muur te bevestigen, en mijn monitor hier naadloos in te laten vallen, zodat het lijkt alsof de monitor onderdeel is van de glasplaat.
Nu ben ik echter op zoek naar een bedrijf dat zwarte glas platen op maat produceert, en zo niet op maat, dan platen die dan wat te groot zijn zodat ik deze zou kunnen laten snijden.
Heeft iemand hier ervaring mee en weet iemand toevallig een bedrijf die dit doet?
Vraag de plaatselijke petjessjonnie waar hij de ruiten heeft laten tinten van z'n gepimpte VW Golfquote:Op zondag 15 mei 2011 01:46 schreef Victim_of_a_foolish_heart het volgende:
@ Juriaan & Twivo.
Ik wil héél graag de glas-look behouden, dit is de hele essentie achter het idee.
Als dit dus kan door b.v helder glas met iets te verven. of bijvoorbeeld een tintfolie te plaatsen, zou dit een hele uitkomst zijn ja!
Enige Ideeën?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |