abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 14 mei 2011 @ 01:56:16 #1
313258 Victim_of_a_foolish_heart
Take a leap, a really big leap
pi_96783039
Hoi!

ik ben bezig met een nieuwe werkplek te creeren, en ik had in gedachten om de casing van mijn monitor te verwijderen, een glasplaat een aantal centimeter van de muur te bevestigen, en mijn monitor hier naadloos in te laten vallen, zodat het lijkt alsof de monitor onderdeel is van de glasplaat.

Nu ben ik echter op zoek naar een bedrijf dat zwarte glas platen op maat produceert, en zo niet op maat, dan platen die dan wat te groot zijn zodat ik deze zou kunnen laten snijden.

Heeft iemand hier ervaring mee en weet iemand toevallig een bedrijf die dit doet?
Ik heb al geinformeerd bij wat schildersbedrijven maar zij konden me ook niet verder helpen met zwart glas.

Alvast bedankt!
pi_96783195
www.glaszetteroffertes.nl ?

Google is your friend. ;)
Normaal is niets anders dan het gemiddelde van alle afwijkingen.
pi_96784752
Is het echt nodig dat het glas zelf zwart is, of is gewoon glas voor een zwarte achtergrond voldoende? Dat zou het vast veel eenvoudiger maken.
unieke geschenken, exclusieve cadeaus uit de mooiste Nederlandse bomen:
handgemaakte houten vazen http://www.hetmooistehout.nl
handgemaakte houten schalen http://www.houtenschalen.nl
pi_96784755
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2011 01:56 schreef Victim_of_a_foolish_heart het volgende:
Hoi!

ik ben bezig met een nieuwe werkplek te creeren, en ik had in gedachten om de casing van mijn monitor te verwijderen, een glasplaat een aantal centimeter van de muur te bevestigen, en mijn monitor hier naadloos in te laten vallen, zodat het lijkt alsof de monitor onderdeel is van de glasplaat.

Nu ben ik echter op zoek naar een bedrijf dat zwarte glas platen op maat produceert, en zo niet op maat, dan platen die dan wat te groot zijn zodat ik deze zou kunnen laten snijden.

Heeft iemand hier ervaring mee en weet iemand toevallig een bedrijf die dit doet?
Probeer eens Glasbedrijf de Jonge in Zwolle.
Jeroentje.
pi_96802137
http://www.bullseyeglass.com/

Maar ik denk dat elke glasboer wel aan zwartglas kan komen. Denk dat je wel zult schrikken van de prijs.
Realiteit is een illusie die ontstaat bij een gebrek aan alcohol
pi_96802191
tintfolie voor autoruiten ook een optie?
Kun je in verschillende kleuren krijgen, en ook in verschillende tinten zwart van niet doorlatend tot b.v 20% transparant.
  zondag 15 mei 2011 @ 01:46:03 #7
313258 Victim_of_a_foolish_heart
Take a leap, a really big leap
pi_96824904
@ Juriaan & Twivo.

Ik wil héél graag de glas-look behouden, dit is de hele essentie achter het idee.
Als dit dus kan door b.v helder glas met iets te verven. of bijvoorbeeld een tintfolie te plaatsen, zou dit een hele uitkomst zijn ja!

Enige Ideeën?
pi_96832022
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2011 01:46 schreef Victim_of_a_foolish_heart het volgende:
@ Juriaan & Twivo.

Ik wil héél graag de glas-look behouden, dit is de hele essentie achter het idee.
Als dit dus kan door b.v helder glas met iets te verven. of bijvoorbeeld een tintfolie te plaatsen, zou dit een hele uitkomst zijn ja!

Enige Ideeën?
Vraag de plaatselijke petjessjonnie waar hij de ruiten heeft laten tinten van z'n gepimpte VW Golf ;) Verven wordt niet mooi.
pi_96839371
hebben zelf aan 1 kant van de keuken zwart glas als achterwand en zelfde zwarte glas als blad op de ontbijtbar.
kwam bij glassinside vandaan, weet niet meer precies waar ze zitten, ergens regio Rotterdam als ik het goed heb.
hebben er ook de op maat gemaakte glazen deuren vandaan in huis, maar ze maken veel meer in glas en in elke kleur.
Perfect paranoia is perfect awareness. Yes, I am a misfit.
pi_96883227
Als je uit omgeving rotterdam komt stuur me dan even een privee bericht. Ik kan alles op maat en in elke kleur laten leveren voor een goed prijsje.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')