http://www.dumpert.nl/med(...)_practical_joke.htmlquote:Op zaterdag 14 mei 2011 01:27 schreef Tengu het volgende:
Stomste grapje wat er bestaat, wijzen op iemands shirt en als ze kijken krijgen ze en tikkie op de kin of neus.
echt te dom.
Behalve als je nichie van 8 die grap net geleerd heeft en het bij je doet, en je trapt er in.... hilarisch
Geil.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 03:55 schreef Loll het volgende:
Een collega helemaal met water natgemaakt
Terwijl ie nog een 2 uur moest werken met die kleding (supermarkt).
Die is oud, maar wel leuk!quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:54 schreef huskey het volgende:
schijt in een krant wikkelen voor de deur leggen aansteken en aanbellen, en dan genieten van een afstandje.
Ja maar, ja maar, dás wel heul gemeen ja!quote:Op maandag 17 juni 2013 19:47 schreef Geerd het volgende:
Autobanden lek steken, de overburen met bierflessen bekogelen, alle fietsen in de straat midden op de weg pleuren.
Heel flauw inderdaadquote:Op maandag 17 juni 2013 19:39 schreef hesterrrrrrrrrr het volgende:
Op iemands rug tikken en doen alsof jij het niet was, haha te flauw, maar blijft leuk.
quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 14:58 schreef Poesopstokje het volgende:
Ik had laatst mijn naam veranderd in m'n man z'n telefoon. Nieuwe was BURGERNET. Daarna via m'n eigen telefoon een opsporing gesmst, met zijn kenmerken/uiterlijk en gegevens van de auto.
Heb het uiteindelijk zelf verneukt omdat ik té hard moest lachen
quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 14:58 schreef Poesopstokje het volgende:
Ik had laatst mijn naam veranderd in m'n man z'n telefoon. Nieuwe was BURGERNET. Daarna via m'n eigen telefoon een opsporing gesmst, met zijn kenmerken/uiterlijk en gegevens van de auto.
Brengt me inderdaad op een idee xD!quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 15:50 schreef Poesopstokje het volgende:
Het had heel leuk kunnen zijn.. maar ik moest al lachen toen ik het bedacht had..![]()
Leuk om eens te proberen!
Dit vind ik echt een goeie grap, wel eentje om te onthouden!quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 14:58 schreef Poesopstokje het volgende:
Vast wel, al was mijn naam wel overal veranderd in Burgernet.quote:Op dinsdag 24 september 2013 10:31 schreef Impry het volgende:
Bovenin beeld zie je dan toch de oude SMSjes?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |