Heuj, waj d'r ook weerquote:
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 00:04 schreef rulerofdeath het volgende:
nu vraag ik me af, zit justin nu bij david in de bibs, of david bij justin?
Viespeukquote:Op zaterdag 14 mei 2011 00:04 schreef rulerofdeath het volgende:
nu vraag ik me af, zit justin nu bij david in de bibs, of david bij justin?
Selmaquote:
nee, gewoon nieuwsgierigquote:
Leg uit..quote:Op zaterdag 14 mei 2011 02:10 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Zo, de computer maakt geen kans tegen Justin en mij
Fixedquote:
Lullo, ga ik speciaal voor jou op MSN..ben je ineens offline.quote:
Selma is pissedquote:Op zaterdag 14 mei 2011 02:37 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Lullo, ga ik speciaal voor jou op MSN..ben je ineens offline.
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 02:37 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Lullo, ga ik speciaal voor jou op MSN..ben je ineens offline.
Post ff aangepast.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 02:55 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Iedereen was ineens foetsie uit het gesprek, daarna kwam jij speciaal voor mij online en na gedag zeggen ging ik ineens off, toen gingen David en ik maar weer Generals spelen
jupquote:Op zaterdag 14 mei 2011 19:57 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Wouter
Menschen al zenuwachtig voor morgen??
Ja, mn schoenenkast opruimen, afwassen en kattebak verschonenquote:
Henquote:
Dat heb ik vanmiddag nog gekocht op de markt en voor het eerst in mn leven waren ze niet te vretenquote:
Ik heb nog een broodje bapao gekocht op de markt vanmiddagquote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:13 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Hen
[..]
Dat heb ik vanmiddag nog gekocht op de markt en voor het eerst in mn leven waren ze niet te vreten
wel naar Eanske, weet niet waarquote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:24 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Ga je ook naar de oude markt of ga je thuis voor de buis kijken?
bankhangen, beetje redelijk op tijd naar bedquote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:11 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Ja, mn schoenenkast opruimen, afwassen en kattebak verschonenDaarna chillen en als ik de danskriebels krijg mss ff naar de Shamrock.
En jij?
ik stond door die apen net ff in de filequote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:38 schreef ACT-F het volgende:
Net over de A1 gelopen:
Tukkers, wat een volk
whehe kunj nog mooier rijden ook!quote:Op zaterdag 14 mei 2011 21:02 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
ik stond door die apen net ff in de file, toen maar achterlangs langs goor teruggereden
met de auto wel ja, met de motor eens bijna een hert ervoor gehadquote:
dat mag toch alleen bij heracles-supporters?quote:
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 21:14 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
dat mag toch alleen bij heracles-supporters?
maar dan heb je zometeen een zebrapad op de snelwegquote:Op zaterdag 14 mei 2011 21:14 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
dat mag toch alleen bij heracles-supporters?
Die heb je serieus vlak voor de ring bij Antwerpenquote:Op zaterdag 14 mei 2011 22:21 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
maar dan heb je zometeen een zebrapad op de snelweg
Kolerequote:Op zaterdag 14 mei 2011 22:28 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Die heb je serieus vlak voor de ring bij Antwerpen
quote:
Nee hoor. Ik kots ervan maar ieder zn favo muziek he.quote:Op zondag 15 mei 2011 03:38 schreef Ikbenserieus het volgende:
Geheim zenner dreaj`n en Fok!ken, rare combi?
Vin ik wa, schaam mie dood....
Maar vindt jullie dit ook raar?
logischquote:Op zondag 15 mei 2011 03:43 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik kots ervan maar ieder zn favo muziek he.
Om Twente te zien verliezenquote:Op zondag 15 mei 2011 15:45 schreef Assiej het volgende:
Oh oh wat een pot ...
Mijn pa heeft serieus voor deze wedstrijd eredivisie aangevraagt haha!
Ja indeedquote:
Voor alleen deze wedstrijd? Dat kon namelijk ook via ziggo.nlquote:Op zondag 15 mei 2011 15:45 schreef Assiej het volgende:
Oh oh wat een pot ...
Mijn pa heeft serieus voor deze wedstrijd eredivisie aangevraagt haha!
Ja hier Idem Ditoquote:Op zondag 15 mei 2011 18:24 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Voor alleen deze wedstrijd? Dat kon namelijk ook via ziggo.nl
Helaas hebben wij ook 6 euro betaald om Twente te zien verliezen.
Maar volgend jaar komt de schaal terug.
Is hij voor Ajax dan? Anders wil je 'm toch niet terug kijken?quote:Op zondag 15 mei 2011 18:35 schreef Assiej het volgende:
[..]
Ja hier Idem Dito
Hij heeft hem opgenomen met de speler, kan ie terug kijken
daar zitten de spelers van fc twente in ja.quote:Op zondag 15 mei 2011 19:53 schreef ACT-F het volgende:
Er kwam een hele grote heli boven Goor overvliegen:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 15 mei 2011 19:59 schreef ACT-F het volgende:
[..]
O, vandaar dat die achterklep open is. Theo is een traytje bier halen
Marko gefeliciteerd met heracles he!quote:
quote:Op zondag 15 mei 2011 19:53 schreef ACT-F het volgende:
[ afbeelding ]
Ja da's vrij gevaarlijk daar met die kabels ja.quote:
Chinook! Leuk spulquote:Op zondag 15 mei 2011 19:53 schreef ACT-F het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
Letterlijk en figuurlijk.. Oog om oog.quote:Een Iraanse vrouw die door een aanval met zwavelzuur blind is geworden, mag morgen wraak nemen op haar aanvaller. Ameneh Bahrami kreeg het zuur in 2004 in het gezicht gegooid nadat ze de dader, een medestudent die haar aanbidde, had afgewezen.
Slaap ze en werk zequote:Op zondag 15 mei 2011 21:37 schreef Daywalk3r het volgende:
ff oogjes dicht, douchen en dan werken van 11 tot 7.
Byebye
BAM! zo die schaal op de grond.quote:
Het is bij een goede poging geblevenquote:Op zondag 15 mei 2011 22:36 schreef Under_Score het volgende:
BAM! zo die schaal op de grond.
valt me nog mee dat ie niet binnen 3 sec gejat is
morguhquote:Op maandag 16 mei 2011 02:20 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Het is bij een goede poging gebleven![]()
[ afbeelding ]
Nu sloap'n
Zeg dan dat jij de spelers wel even in de make-up wilt doenquote:Op maandag 16 mei 2011 09:35 schreef Assiej het volgende:
mijn oude stagebaas gaat weer naar FC Twente om foto's te maken, en dan bedoel ik niet vanaf de zijlijn maar individuele portretten etc.
en een collega gaat meeik wil ook.
quote:Op maandag 16 mei 2011 09:37 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Zeg dan dat jij de spelers wel even in de make-up wilt doen
Ik moest lachenquote:Op maandag 16 mei 2011 11:04 schreef norich het volgende:
college valt uitvoor niks om 5 uur m'n nest uit
eunt!quote:Op maandag 16 mei 2011 11:04 schreef norich het volgende:
college valt uitvoor niks om 5 uur m'n nest uit
er staan 100.000 mensen op het veld en 50 kunnen zich niet gedragen, nou nou wat ernstig. Gelukkig gebeurde er in enschede niksquote:Op maandag 16 mei 2011 09:17 schreef sjoemie1985 het volgende:
[..]
morguh
en dat doet me dus denken aan madrid laatst die toen de beker van de bus hebben laten stuiteren
heb vanmorgen op het journaal gezien dat ajax fans toch ook echt tuig volk is![]()
hebben ze gewonnen gaat het volk als nog ruzie met alkaar maken en elkaar in elkaar meppen en schoppen enzo. dan denk je toch ook van![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Kutzebraquote:Op maandag 16 mei 2011 11:24 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
er staan 100.000 mensen op het veld en 50 kunnen zich niet gedragen, nou nou wat ernstig. Gelukkig gebeurde er in enschede niks![]()
ahum.
Beetje calimerogedrag wat je nu vertoond.
Dan heb je er 41 gehad in een week?quote:Op maandag 16 mei 2011 12:25 schreef GimmeGore het volgende:
2 toetsen gehad, nog 39 te gaan!
Ik ben blij als het volgende week woensdag is
rekenwonderquote:Op maandag 16 mei 2011 12:26 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dan heb je er 41 gehad in een week?
Well done, young lion apprentice!quote:Op maandag 16 mei 2011 12:26 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Nee, maar ik moet er nu nog wel 39 ergens inhalen.quote:Op maandag 16 mei 2011 12:26 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
maar je bent het toch wel met me eens dat het overbodig is om herrie te gaan schoppen terwijl je club gewonnen heeft?quote:Op maandag 16 mei 2011 11:24 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
er staan 100.000 mensen op het veld en 50 kunnen zich niet gedragen, nou nou wat ernstig. Gelukkig gebeurde er in enschede niks![]()
ahum.
Beetje calimerogedrag wat je nu vertoond.
natuurlijk, maar helaas hebben alcohol en pilletjes een nadelig effect.quote:Op maandag 16 mei 2011 12:40 schreef sjoemie1985 het volgende:
[..]
maar je bent het toch wel met me eens dat het overbodig is om herrie te gaan schoppen terwijl je club gewonnen heeft?
Een joint kan ook al genoeg doen hebben we weer gemerkt in de treinquote:Op maandag 16 mei 2011 12:42 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
natuurlijk, maar helaas hebben alcohol en pilletjes een nadelig effect.
Ehm, eerlijk gezegd heb ik geen ideequote:Op maandag 16 mei 2011 12:37 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
Nee, maar ik moet er nu nog wel 39 ergens inhalen.
Maar ik mag van Paulien haar toetsen niet maken omdat ik teveel afwezig ben geweest.
En trouwens, jij zou toch moeten weten wat er volgende week woensdag is.
Jep, been therequote:Op maandag 16 mei 2011 12:53 schreef GimmeGore het volgende:
Ben je al naar Brussel geweest dan?
Zo ja, waar is er nog wat leuks te doen na de onzin als eten bij een Jugendstilrestaurant?
Nee, Berlijn voor de politiek en de oorlog enzo, Brussel vanwege het Europees Parlement.quote:
quote:Op maandag 16 mei 2011 13:16 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Hrm, ik werd redelijk gtp wakker en na 2 bammetjes ben ik weer wazig en duizelig
Toch zo'n kater van gisterquote:Op maandag 16 mei 2011 13:16 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Hrm, ik werd redelijk gtp wakker en na 2 bammetjes ben ik weer wazig en duizelig
Nee geen kater, zat er zelf van te kijken toen ik wakker werdquote:
doot henig anquote:
Leuke bhquote:Op maandag 16 mei 2011 13:25 schreef rulerofdeath het volgende:
wie gaat d'r vanmiddag nog naar de huldiging?
Ajuusquote:
Jammer genoeg heb ik geen tettenquote:Op maandag 16 mei 2011 13:30 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
die linkt door naar fantasieshop.nl
http://www.fantasieshop.nl/gratis
gratis en voor niets
ze hebben ook herenkledingquote:Op maandag 16 mei 2011 13:40 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Jammer genoeg heb ik geen tetten
Ja, je hebt een seizoenskaart voor Heracles, maar was zondag wel in Enschede. Terwijl Heracles vocht voor plek 8. Ik zie die logica niet.quote:
De logica is ver te zoeken, maar dat maakt niet uit.quote:Op maandag 16 mei 2011 15:03 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ja, je hebt een seizoenskaart voor Heracles, maar was zondag wel in Enschede. Terwijl Heracles vocht voor plek 8. Ik zie die logica niet.
Denk dat je de enige bent die die redenatie snaptquote:Op maandag 16 mei 2011 15:07 schreef norich het volgende:
[..]
De logica is ver te zoeken, maar dat maakt niet uit.
Het is ook niet belangrijk wat de rest ervan vindtquote:Op maandag 16 mei 2011 15:09 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Denk dat je de enige bent die die redenatie snapt
Ook dat is een meningquote:Op maandag 16 mei 2011 15:10 schreef norich het volgende:
[..]
Het is ook niet belangrijk wat de rest ervan vindt
Oke, ik zal het anders formuleren.. wat iemand er ook van vindt, het maakt me niks uit want het verandert toch nietquote:
Op die manierquote:Op maandag 16 mei 2011 15:23 schreef norich het volgende:
[..]
Oke, ik zal het anders formuleren.. wat iemand er ook van vindt, het maakt me niks uit want het verandert toch niet
Nog meer ongelukken op de A35!quote:Op maandag 16 mei 2011 16:26 schreef -_Guitarist_- het volgende:
De A35 staat ook op het lijstje van 130 km/h
Ben je welgeteld 2 minuten eerder in Enschede
groetjes en kusjes vanaf de vestequote:
nutteloos als je dat stuk vanaf de grolsch tot aan duitsland maar 100 magquote:Op maandag 16 mei 2011 16:26 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Inddquote:Op maandag 16 mei 2011 17:11 schreef Under_Score het volgende:
[..]
nutteloos als je dat stuk vanaf de grolsch tot aan duitsland maar 100 mag
Jepquote:
die lange bocht en dan dat viaductquote:
Bij Borne daar?quote:Op maandag 16 mei 2011 18:08 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
die lange bocht en dan dat viaductmooi stukje weg op 2 wielen
yup, mooi stukje is dat, kun je ongelooflijk hard als je wilquote:
Jepquote:Op maandag 16 mei 2011 18:13 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
yup, mooi stukje is dat, kun je ongelooflijk hard als je wil
Het gaat niet om de snelheidswinst maar om het rijplezierquote:Op maandag 16 mei 2011 16:26 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Tijd voor VI dan.quote:Op maandag 16 mei 2011 20:39 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Blehhhhhhhhh, wakker gebeld worden is niet cool.
heujquote:
Sweet dreamsquote:Op maandag 16 mei 2011 22:31 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Nog even tv kijken in bed en dan ook slapen
duurt dat nummer zo lang dan?quote:Op maandag 16 mei 2011 21:39 schreef Daywalk3r het volgende:
Zo fitness ging weer mooi.
In de filmzaal draaiden ze Homegrown in Holland van UB40.![]()
Was zo een uur bezig zonder dat ik het door had.
Filmzaalquote:Op maandag 16 mei 2011 22:39 schreef Under_Score het volgende:
zo, ook weer klaar.
[..]
duurt dat nummer zo lang dan?
Daar gaat 't ook foutquote:
quote:
quote:
Waarom bier drinken? Lekker fappen!quote:Op maandag 16 mei 2011 23:10 schreef ACT-F het volgende:
[..]
* Stijve plassert krijgt![]()
Nu bier drinken om het weer normaal te krijgen
joah, het was weer vroeg hequote:
quote:
Tja, vaak kloppen geruchten wel aardigquote:Op dinsdag 17 mei 2011 10:42 schreef Dos37 het volgende:
Agh pas als het op fctwente.nl staat maak ik me druk.
Dan ga je komend jaar een seizoenskaart kopen voor FCT?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 10:44 schreef norich het volgende:
Ik hoorde ook een gerucht dat Messi naar FC Twente komt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |