abonnement Unibet Coolblue
  † In Memoriam † donderdag 19 mei 2011 @ 22:13:05 #51
308148 Marie30
Perception is reality.
pi_97052630
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2011 21:15 schreef md89 het volgende:

[..]

Heb het even opgezocht want begon zelf ook te twijfelen maar het was Amy Huizenga. Ze was aan het shoppen in een mall toen Cindy haar belde of ze wist waar Casey was. Cindy heeft haar toen daar opgehaald en zijn ze samen naar Tony's appartement gereden. Die Annie Downing was ik helemaal vergeten :o haha..zal ook wel een en ander te vertellen hebben maar volgens mij gingen die op het laatst niet meer zoveel met elkaar om als ik het goed heb begrepen..

Nancy Grace _O- "BOMBSHELL TONIGHT! Jose Baez calls TOT MOM a two year old!" Zie het helemaal voor me..wat een type is dat zeg maar in dat opzicht past ze precies bij deze zaak _O-

Klopt allemaal maar bedoelde eigenlijk of Annie Downing misschien diegene was die met Casey in dat ouderlijk huis zou gaan wonen? Maar zoals je zegt, op het laatste gingen die niet zoveel meer met elkaar om dus zal het toch wel Huizenga geweest zijn. Hallucinant eigenlijk hé, Casey had niet eens inkomen of iets dergelijks en toch laat ze mensen geloven dat zulke dingen kunnen en hun leven hierop inrichten...

Goede imitatie! Nancy Grace is gewoon :'). Soms denk ik als ik haar nog eenmaal hoor zeggen "Straight out to..." dan moet ik braken... Sensatiewijf. :')

quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2011 21:20 schreef md89 het volgende:

[..]

[..]

Die housewives op Facebook :') Sommige gaan wel erg tekeer daar zeg haha.. *O* Jaa eindelijk! Heeft lang genoeg geduurd nu.. Caylee zou al bijna 6 zijn en naar school gaan :'( Ik geloof dat de rechter zei dat hij ze morgen al 'in wil gaan zweren' (hoe zeg je dat eigenlijk :') ) dus idd hopelijk maandag de opening statements!
Zo triest dat van Caylee. :'( Echt om ziek van te worden wat dat arme meisje waarschijnlijk meegemaakt heeft net voor haar dood...

Ik moet ook goed nadenken om de termen te vertalen... enkele posts hier boven zeg ik ook inzweren omdat ik het toen ook al niet meteen wist... :') 'De eed afleggen'...? :
Are you fokking to me?
  † In Memoriam † donderdag 19 mei 2011 @ 22:21:53 #52
308148 Marie30
Perception is reality.
pi_97053248

Kende je deze ook? Dit moet wel het meest trieste zijn dat ik ooit gezien heb.

Zo'n marginaal wijf gaat daar dus wat ruzie zoeken met Cindy en even uitleggen hoe een goede moeder het doet. Kijk op 0.57 seconden, door haar toedoen zit haar eigen kindje met zijn arm tussen de autodeur. Ze ziet het niet eens, kind ligt te kermen van de pijn op de grond.
Sowieso lijkt me dat al geen tijdstip of plaats om je kind mee naar toe te nemen...

Toen ik dit voor t eerst zag, hier ben ik zeker drie dagen niet goed van geweest. Arm jongetje.
Are you fokking to me?
pi_97083022
quote:
14s.gif Op donderdag 19 mei 2011 22:13 schreef Marie30 het volgende:

[..]

Klopt allemaal maar bedoelde eigenlijk of Annie Downing misschien diegene was die met Casey in dat ouderlijk huis zou gaan wonen? Maar zoals je zegt, op het laatste gingen die niet zoveel meer met elkaar om dus zal het toch wel Huizenga geweest zijn. Hallucinant eigenlijk hé, Casey had niet eens inkomen of iets dergelijks en toch laat ze mensen geloven dat zulke dingen kunnen en hun leven hierop inrichten...

Goede imitatie! Nancy Grace is gewoon :'). Soms denk ik als ik haar nog eenmaal hoor zeggen "Straight out to..." dan moet ik braken... Sensatiewijf. :')

[..]

Zo triest dat van Caylee. :'( Echt om ziek van te worden wat dat arme meisje waarschijnlijk meegemaakt heeft net voor haar dood...

Ik moet ook goed nadenken om de termen te vertalen... enkele posts hier boven zeg ik ook inzweren omdat ik het toen ook al niet meteen wist... :') 'De eed afleggen'...? :
Oh sorry ik begreep je verkeerd! :) Dat zou best kunnen dat dat Annie Downing was die dacht dat ze bij Casey kon wonen! Zijn zoveel namen dat je op het laatst gewoon niet meer weet wie wat heeft gezegd.. Hahaha ja die Nancy Grace is echt vreselijk..die agressieve manier waarop ze mensen en gasten behandeld :') Ik moet zeggen dat ik het soms wel op de achtergrond aan heb staan maar dat is meer om te lachen en te horen wat ze nu weer voor bombshell heeft.

quote:
2s.gif Op donderdag 19 mei 2011 22:21 schreef Marie30 het volgende:

Kende je deze ook? Dit moet wel het meest trieste zijn dat ik ooit gezien heb.

Zo'n marginaal wijf gaat daar dus wat ruzie zoeken met Cindy en even uitleggen hoe een goede moeder het doet. Kijk op 0.57 seconden, door haar toedoen zit haar eigen kindje met zijn arm tussen de autodeur. Ze ziet het niet eens, kind ligt te kermen van de pijn op de grond.
Sowieso lijkt me dat al geen tijdstip of plaats om je kind mee naar toe te nemen...

Toen ik dit voor t eerst zag, hier ben ik zeker drie dagen niet goed van geweest. Arm jongetje.
Ja die video had ik inderdaad gezien..walgelijk die mensen :r En dan al die kinderen meenemen.. :N Lekker voorbeeld geven ze weer, dat jochie doet al net zo hard mee (kun je hem natuurlijk niet kwalijk nemen met zo'n moeder, hij weet niet beter). Op youtube staan wel meer van die video's.. Vond die ene waar ze George 'belagen' ook al zo erg. Die mensen hebben zoveel aan hun hoofd die ga je toch niet lastig vallen? En dan dat kindje van een jaar of 2/3 die met een bord stond "How could you kill a baby like me??" Onbegrijpelijk die ouders..
pi_97083321
Heb je net die vrouw uit het publiek gezien die begon te schreeuwen? :') In het begin moest ik lachen maar toen ze een verklaring moest geven en ging huilen vond ik het toch wel erg zielig hoor. Manisch depressief (als ik het goed begrepen heb..), aan de drugs..was in de rechtbank voor haar verloofde en dacht even een kijkje te nemen bij Casey _O- Kan gelijk 2 dagen blijven.. Nou snap ik die rechter ook wel, hij moet natuurlijk het goede voorbeeld geven. (Speciaal voor Cindy natuurlijk, voordat die het in haar hoofd haalt om tijdens de rechtszaak iets te roepen :P ) Maar zielig was het wel dat ze zo hard moest huilen.."Can I turn myself in tonight?" "NO MAM" })
  † In Memoriam † zaterdag 21 mei 2011 @ 10:35:31 #55
308148 Marie30
Perception is reality.
pi_97110502
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2011 17:39 schreef md89 het volgende:

[..]

Oh sorry ik begreep je verkeerd! :) Dat zou best kunnen dat dat Annie Downing was die dacht dat ze bij Casey kon wonen! Zijn zoveel namen dat je op het laatst gewoon niet meer weet wie wat heeft gezegd.. Hahaha ja die Nancy Grace is echt vreselijk..die agressieve manier waarop ze mensen en gasten behandeld :') Ik moet zeggen dat ik het soms wel op de achtergrond aan heb staan maar dat is meer om te lachen en te horen wat ze nu weer voor bombshell heeft.

[..]
Hihi geen probleem, het wordt soms verwarrend. Ik kijk ook wel eens NG hoor. :@ Ergerlijk mens wel... Ik heb die deposition van Amy Huizenga afgenomen door defense eens gelezen. Ook die van Tony Lazarro. Wist niet of ik die al gelezen had en dus nog maar eens... Zij was het dus met dat huis. ;)

Wat mij daarin opviel was dat de state eigenlijk alleen de DP maar kan vorderen omdat Huizenga die klacht met cheques heeft ingediend en voorrang heeft laten hebben op de murder trial. Ze had ook kunnen kiezen omdat daarna te doen... Daardoor is Casey iemand met een crimineel verleden en kunnen ze DP vorderen. Huizenga zei dat ze dat wist maar dat het haar juist leek om de klacht in te dienen en ze wilde van de boel af zijn.... Opmerkelijk randverhaal weer vind ik... Jij?
quote:
Ja die video had ik inderdaad gezien..walgelijk die mensen :r En dan al die kinderen meenemen.. :N Lekker voorbeeld geven ze weer, dat jochie doet al net zo hard mee (kun je hem natuurlijk niet kwalijk nemen met zo'n moeder, hij weet niet beter). Op youtube staan wel meer van die video's.. Vond die ene waar ze George 'belagen' ook al zo erg. Die mensen hebben zoveel aan hun hoofd die ga je toch niet lastig vallen? En dan dat kindje van een jaar of 2/3 die met een bord stond "How could you kill a baby like me??" Onbegrijpelijk die ouders..
Ja al die protesters video's zijn :') . Snap ook niet hoe die mensen het in hun hoofd halen die grootouders zo aan te vallen. Ook al zijn ze dan ook :') . Tijd te veel en verstand te weinig denk ik dan... ;)

Beste is nog dat Casey dan zelf 911 belt en zegt dat het dringend is dat ze komen en zeer ernstig. Ironisch dat zij dat net doet en zo aandringt op hulp... De werkelijkheid tart soms alle verbeelding.
Are you fokking to me?
  † In Memoriam † zaterdag 21 mei 2011 @ 10:39:06 #56
308148 Marie30
Perception is reality.
pi_97110558
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2011 17:45 schreef md89 het volgende:
Heb je net die vrouw uit het publiek gezien die begon te schreeuwen? :') In het begin moest ik lachen maar toen ze een verklaring moest geven en ging huilen vond ik het toch wel erg zielig hoor. Manisch depressief (als ik het goed begrepen heb..), aan de drugs..was in de rechtbank voor haar verloofde en dacht even een kijkje te nemen bij Casey _O- Kan gelijk 2 dagen blijven.. Nou snap ik die rechter ook wel, hij moet natuurlijk het goede voorbeeld geven. (Speciaal voor Cindy natuurlijk, voordat die het in haar hoofd haalt om tijdens de rechtszaak iets te roepen :P ) Maar zielig was het wel dat ze zo hard moest huilen.."Can I turn myself in tonight?" "NO MAM" })
Wat was dat allemaal! :D Het t net nog moeten bekijken, gisteren weinig tijd... Als ze daar zo onbedaarlijk stond te huilen had ik ook wel maar haar te doen. Sommige mensen hebben het ook niet makkelijk in deze wereld. Maar wat een actie zeg. :') En als ze dat dan toch van plan was, had ze beter iets speciefker geroepen... dit was toch maar vaag. :P
Are you fokking to me?
  † In Memoriam † zaterdag 21 mei 2011 @ 10:39:50 #57
308148 Marie30
Perception is reality.
pi_97110567
Jury is gekozen: 12 vaste en 5 reserve.

Opening statements dinsdag om 15 uur onze tijd... *O*
Are you fokking to me?
  † In Memoriam † zondag 22 mei 2011 @ 21:47:36 #58
308148 Marie30
Perception is reality.
pi_97175737
Voor de geïnteresseerden. Dit is een filmpje van ongeveer twintig minuten. Gaat over de karakters van de jury leden en een samenvatting van hoe de jury selectie verlopen is, ook wat te verwachten van de opening statements.

Klik
Are you fokking to me?
pi_97210705
quote:
14s.gif Op zaterdag 21 mei 2011 10:35 schreef Marie30 het volgende:

[..]

Wat mij daarin opviel was dat de state eigenlijk alleen de DP maar kan vorderen omdat Huizenga die klacht met cheques heeft ingediend en voorrang heeft laten hebben op de murder trial. Ze had ook kunnen kiezen omdat daarna te doen... Daardoor is Casey iemand met een crimineel verleden en kunnen ze DP vorderen. Huizenga zei dat ze dat wist maar dat het haar juist leek om de klacht in te dienen en ze wilde van de boel af zijn.... Opmerkelijk randverhaal weer vind ik... Jij?

Dat wist ik helemaal niet! :o Opmerkelijk inderdaad! Al snap ik wel dat Amy er vanaf wil, die wil ook door met haar leven. Maar als je dan weet dat ze daardoor de DP kunnen vorderen...het is toch een 'vriendin' geweest..beetje vaag idd!

quote:
14s.gif Op zaterdag 21 mei 2011 10:39 schreef Marie30 het volgende:

[..]

Wat was dat allemaal! :D Het t net nog moeten bekijken, gisteren weinig tijd... Als ze daar zo onbedaarlijk stond te huilen had ik ook wel maar haar te doen. Sommige mensen hebben het ook niet makkelijk in deze wereld. Maar wat een actie zeg. :') En als ze dat dan toch van plan was, had ze beter iets speciefker geroepen... dit was toch maar vaag. :P
Ze begon opeens te schreeuwen: "She killed somebody anyway!" _O- Maar ik hoorde later dat ze 179 dagen had kunnen krijgen! :o Dat is zowat een half jaar! Maar judge Perry gaf haar er maar 2 mede door haar psychische toestand enz. Zag trouwens later op NG (die natuurlijk de hele uitzending aan die vrouw had gewijd) dat ze al een stuk of 6 mugshots had _O- Dus toen zakte mijn medelijden wel weer een beetje..allemaal drugs gerelateerde zaken dacht ik. En dan te bedenken dat ze een klein kind thuis heeft :'(
pi_97210817
quote:
14s.gif Op zondag 22 mei 2011 21:47 schreef Marie30 het volgende:
Voor de geïnteresseerden. Dit is een filmpje van ongeveer twintig minuten. Gaat over de karakters van de jury leden en een samenvatting van hoe de jury selectie verlopen is, ook wat te verwachten van de opening statements.

Klik
Dankje die had ik nog niet gezien! Ben wel benieuwd naar de jury maar begreep dat wij die tijdens de trial niet te zien krijgen. Wel begrijpelijk natuurlijk, die hebben dan geen leven meer. Over minder dan 24 uur is het al zover! *O* Ben zo benieuwd naar Baez zijn a-ha moment die volgens hem al binnen 3 minuten van zijn opening statement komt. :')
  † In Memoriam † dinsdag 24 mei 2011 @ 17:58:30 #61
308148 Marie30
Perception is reality.
pi_97255719
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2011 18:24 schreef md89 het volgende:

[..]

Dat wist ik helemaal niet! :o Opmerkelijk inderdaad! Al snap ik wel dat Amy er vanaf wil, die wil ook door met haar leven. Maar als je dan weet dat ze daardoor de DP kunnen vorderen...het is toch een 'vriendin' geweest..beetje vaag idd!

[..]
Ik heb dat precies ook nooit geweten, anders had ik dat zeker onthouden. Benieuwd of ze er weer op terugkomen tijdens haar getuigenis. Haar uitleg daarover was dat als je haar naam googled deze zaak naar boven komt, ze wil hier niet geassocieerd mee worden en ze wil dit achter haar laten. Baez zei daarop, je weet toch dat je er nog niet vanaf bent, het grote proces moet nog komen... Daarop zei Huizenga, dat het haar toen juist leek om het in te dienen en af te handelen. Ik vind niet dat ze haar dat moeten verwijten zoals Baez dat wel deed mi. Het is wel opmerkelijk en zoals je zei ooit een vriendin dus toch wel raar....
quote:
Ze begon opeens te schreeuwen: "She killed somebody anyway!" _O- Maar ik hoorde later dat ze 179 dagen had kunnen krijgen! :o Dat is zowat een half jaar! Maar judge Perry gaf haar er maar 2 mede door haar psychische toestand enz. Zag trouwens later op NG (die natuurlijk de hele uitzending aan die vrouw had gewijd) dat ze al een stuk of 6 mugshots had _O- Dus toen zakte mijn medelijden wel weer een beetje..allemaal drugs gerelateerde zaken dacht ik. En dan te bedenken dat ze een klein kind thuis heeft :'(
Lol. Ik heb ook een stuk van die NG gezien. Wat een waslijst van crimes had dat mens al zeg...en dan een kind. :{ Empathie verdween hier ook als sneeuw voor de zon.

[ Bericht 0% gewijzigd door Marie30 op 24-05-2011 18:13:48 ]
Are you fokking to me?
  † In Memoriam † dinsdag 24 mei 2011 @ 18:00:36 #62
308148 Marie30
Perception is reality.
pi_97255811
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2011 18:27 schreef md89 het volgende:

[..]

Dankje die had ik nog niet gezien! Ben wel benieuwd naar de jury maar begreep dat wij die tijdens de trial niet te zien krijgen. Wel begrijpelijk natuurlijk, die hebben dan geen leven meer. Over minder dan 24 uur is het al zover! *O* Ben zo benieuwd naar Baez zijn a-ha moment die volgens hem al binnen 3 minuten van zijn opening statement komt. :')
Graag gedaan. Ben ook zeer benieuwd naar dat aha moment. :') Om 19u10 is het zover, opening statement van de defense... Ik vind het ook wel jammer dat de jury niet in beeld komt, zou graag hun gezicht expressie zien. :D Maar idd begrijpelijk.

Ben ondertussen toch ook overgeschakeld naar de live stream van wftv. Kende website al langer (veel evidence op te vinden) maar wist helemaal niet dat ze ook live streamden. Geluid is veel beter zoals jij aanraadde. Thx ^O^

[ Bericht 5% gewijzigd door Marie30 op 24-05-2011 18:10:47 ]
Are you fokking to me?
  † In Memoriam † dinsdag 24 mei 2011 @ 18:03:04 #63
308148 Marie30
Perception is reality.
pi_97255932
Eerste deel van opening statement OM, filmpje van ongeveer 30 minuten.
Hier staat deel twee en hier vind je deel drie.

Heb zelf nog maar een dik half uurtje live van het laatste deel mee kunnen pikken (moet nog steeds werken voor mijn boterham })) maar ik moet zeggen dat Linda het voor de state fantastisch deed.

Casey Anthony zit steeds neen te schudden. En na het volledige (iets meer dan 2 uur) opening statement van het OM zag Baez er al verslagen uit... Nu al! :')

[ Bericht 20% gewijzigd door Marie30 op 24-05-2011 18:48:41 ]
Are you fokking to me?
  † In Memoriam † dinsdag 24 mei 2011 @ 21:11:30 #64
308148 Marie30
Perception is reality.
pi_97266397
Wauw die opening statement van de defense. :o :o :o :? :? :?
Ik heb letterlijk met open mond zitten luisteren...

Poor George. :'(
Are you fokking to me?
pi_97271121
Ik ben gewoon misselijk ervan :r Dat a-ha moment is voor mij een 'are you fucking kidding me? moment' geworden ( :') laat me soms een beetje meeslepen). Hoe vreselijk laag om George hiervan te beschuldigen. Je zag duidelijk zijn pijn in tv interviews, foto's enz. Hij heeft zelfs een zelfmoordpoging gedaan. En om dan nu te horen van de advocaten van zijn dochter dat hij haar misbruikt zou hebben en aanwezig zou zijn geweest toen Caylee verdronk in het zwembad en tape over haar mond heeft geplakt :N :N WAL-GE-LIJK. Ik heb niet de hele opening statement van de 'defense' gezien want moest even weg maar ga hem straks nog even terug kijken..

Ben wel heel blij dat George heeft besloten om oprecht te zijn (tot nu toe dan). Hij blijft bij zijn verhaal en ik geloof ook echt dat het zo gegaan is. Ben heel benieuwd naar Cindy (en Lee!) na deze beschuldigingen.

En dan Casey idd steeds haar hoofd schudden :') wat een in en in triest figuur. Ze is nog erger dan ik dacht. :N
pi_97271385
quote:
14s.gif Op dinsdag 24 mei 2011 18:00 schreef Marie30 het volgende:

[..]

Graag gedaan. Ben ook zeer benieuwd naar dat aha moment. :') Om 19u10 is het zover, opening statement van de defense... Ik vind het ook wel jammer dat de jury niet in beeld komt, zou graag hun gezicht expressie zien. :D Maar idd begrijpelijk.

Ben ondertussen toch ook overgeschakeld naar de live stream van wftv. Kende website al langer (veel evidence op te vinden) maar wist helemaal niet dat ze ook live streamden. Geluid is veel beter zoals jij aanraadde. Thx ^O^
Wftv heeft ook als enige (dacht ik) 2 streams! 1 gericht op Casey of de zaal en eentje op degene die aan het praten is. Alleen af en toe zie je dezelfde beelden op beide streams.. Is wel interessant om Casey te zien als George (of Cindy, Lee, Linda of wie dan ook :P ) aan het praten is
pi_97273721
Er is ook een aflevering van Law&order SVU losjes gebaseerd op deze zaak.

Nare, misselijkmakende moord :'(
Het zien duurt een seconde, de gedachte blijft voor altijd.
pi_97275826
Gaat het zo nog verder? :@
Je raekt an de dinge geweun.
  † In Memoriam † dinsdag 24 mei 2011 @ 23:50:53 #69
308148 Marie30
Perception is reality.
pi_97276567
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2011 22:59 schreef Jurk het volgende:
Er is ook een aflevering van Law&order SVU losjes gebaseerd op deze zaak.

Nare, misselijkmakende moord :'(
Ah nooit geweten. En hoe loopt het daar af?
Are you fokking to me?
  † In Memoriam † dinsdag 24 mei 2011 @ 23:52:39 #70
308148 Marie30
Perception is reality.
pi_97276640
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2011 23:34 schreef Messina het volgende:
Gaat het zo nog verder? :@
Neen. Judge Perry zou het in de mate van het mogelijke willen houden tussen 9AM en 5PM (tussen 15 uur en 23 uur onze tijd) en dit om te jury te sparen...

Maar als je niet alles gezien hebt vandaag kan je die linkjes die ik hierboven gepost heb volgen. Er staan al zeven delen raw video op van vandaag...
Are you fokking to me?
  † In Memoriam † dinsdag 24 mei 2011 @ 23:59:12 #71
308148 Marie30
Perception is reality.
pi_97276918
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2011 22:22 schreef md89 het volgende:
Ik ben gewoon misselijk ervan :r Dat a-ha moment is voor mij een 'are you fucking kidding me? moment' geworden ( :') laat me soms een beetje meeslepen). Hoe vreselijk laag om George hiervan te beschuldigen. Je zag duidelijk zijn pijn in tv interviews, foto's enz. Hij heeft zelfs een zelfmoordpoging gedaan. En om dan nu te horen van de advocaten van zijn dochter dat hij haar misbruikt zou hebben en aanwezig zou zijn geweest toen Caylee verdronk in het zwembad en tape over haar mond heeft geplakt :N :N WAL-GE-LIJK. Ik heb niet de hele opening statement van de 'defense' gezien want moest even weg maar ga hem straks nog even terug kijken..

Ben wel heel blij dat George heeft besloten om oprecht te zijn (tot nu toe dan). Hij blijft bij zijn verhaal en ik geloof ook echt dat het zo gegaan is. Ben heel benieuwd naar Cindy (en Lee!) na deze beschuldigingen.

En dan Casey idd steeds haar hoofd schudden :') wat een in en in triest figuur. Ze is nog erger dan ik dacht. :N
Ze is inderdaad nog veel erger dan gedacht. Wie doet zijn eigen familie dit nu aan? Zij heeft gewoon geen hart. :N

Buiten dat het een walgelijke zet was, klopt het verhaal ook nog eens van geen kanten... Ok Casey en George zijn alleen bij Caylee als ze verdrinkt. Ze is verdronken en George wordt boos op Casey... en dan??? Waar is de rest van het verhaal Baez? Totaal ongeloofwaardig...! En dan dat hele epistel over Roy Kronk was gewoon belachelijk. Als je een hond wil slaan, vind je allicht een stok... (of hoe gaat dat spreekwoord... :') )

Baez zei wel 1 ding naar waarheid; something is not right with this girl... Really Baez :') daar waren we nog niet achter..!

Ben blij dat George bij de waarheid gebleven is, was bang dat hij de schuld voor haar ging opnemen. Nu weten haar ouders ineens ook zeker dat zij Caylee vermoord heeft, want zij (vooral George dan) weten beter dan wie dan ook dat dit nieuwe verhaal gelogen is...
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2011 22:25 schreef md89 het volgende:

[..]

Wftv heeft ook als enige (dacht ik) 2 streams! 1 gericht op Casey of de zaal en eentje op degene die aan het praten is. Alleen af en toe zie je dezelfde beelden op beide streams.. Is wel interessant om Casey te zien als George (of Cindy, Lee, Linda of wie dan ook :P ) aan het praten is
Dat is echt zeer interessant die twee streams. Nog eentje die zich laat meeslepen. :') Zeker nu dat ze George een mes in zijn rug gestoken heeft worden die getuigenissen nog interessanter. Ik wil Casey ook vooral zien als haar ex-vrienden/vriendinnen komen getuigen en dan vast ook nog wat dingen over hun huidige jonge leven vertellen. Dan gaat ze weer die jaloerse kop trekken. ~O>

Ik wil ook Mallori wel eens zien, die vriendin van Lee. Ik heb daar eigenlijk nog nooit echt iets van gehoord of gezien... Buiten dan dat andere haar vernoemen. Jij wel?

[ Bericht 1% gewijzigd door Marie30 op 25-05-2011 00:04:53 ]
Are you fokking to me?
pi_97278151
quote:
14s.gif Op dinsdag 24 mei 2011 23:59 schreef Marie30 het volgende:

[..]

Ben blij dat George bij de waarheid gebleven is, was bang dat hij de schuld voor haar ging opnemen. Nu weten haar ouders ineens ook zeker dat zij Caylee vermoordt heeft, want zij (vooral George dan) weten beter dan wie dan ook dat dit nieuwe verhaal gelogen is...

Ik heb net gewoon bijna precies hetzelfde gepost op een ander forum (Websleuths) voordat ik dit las :o George MOET het nu gewoon weten. Cindy kan George nog verdenken (omdat ze er niet bij was) maar diep in haar hart weet zij het ook wel. Nu maar hopen dat ze er ook naar gaan handelen.

quote:
14s.gif Op dinsdag 24 mei 2011 23:59 schreef Marie30 het volgende:

[..]

Buiten dat het een walgelijke zet was, klopt het verhaal ook nog eens van geen kanten... Ok Casey en George zijn alleen bij Caylee als ze verdrinkt. Ze is verdronken en George wordt boos op Casey... en dan??? Waar is de rest van het verhaal Baez? Totaal ongeloofwaardig...! En dan dat hele epistel over Roy Kronk was gewoon belachelijk. Als je een hond wil slaan, vind je allicht een stok... (of hoe gaat dat spreekwoord... :') )

Baez zei wel 1 ding naar waarheid; something is not right with this girl... Really Baez :') daar waren we nog niet achter..!

[..]

Idd en dan? Alsof George niet gewoon 911 zou bellen voor een ambulance of wat dan ook! Zijn eerste reactie is zogenaamd "Your mother will never forgive you!". Je vind je kleindochter dood in je tuin en dat is je eerste reactie? Dat van Roy Kronk heb ik niet helemaal meegekregen. Alleen iets van dat hij haar daar zou hebben gedumpt? Of verplaatst ofzo? Ga het straks even terug kijken want moest halverwege weg helaas..Bepaalde dingen zijn natuurlijk wel heel opmerkelijk, zoals dat hij in augustus 2008 al 2 of 3 keer 911 heeft gebeld omdat hij iets gezien zou hebben bij Suburban Drive. Maar dat valt in het niet bij de "opmerkelijke" acties van Casey.

Baez inderdaad _O- Hij zei ook dat Caylee verdronken is terwijl Casey gewoon thuis was. (dus onder toezicht van Casey) en vervolgens binnen 5 minuten zegt hij dat Casey zo'n goede moeder was en goed voor Caylee zorgde. :')

Ik hoop trouwens dat ze George wel in de gaten houden ivm zijn psychische gesteldheid. Dit moet vreselijk zijn voor hem...

quote:
14s.gif Op dinsdag 24 mei 2011 23:59 schreef Marie30 het volgende:

[..]

Dat is echt zeer interessant die twee streams. Nog eentje die zich laat meeslepen. :') Zeker nu dat ze George een mes in zijn rug gestoken heeft worden die getuigenissen nog interessanter. Ik wil Casey ook vooral zien als haar ex-vrienden/vriendinnen komen getuigen en dan vast ook nog wat dingen over hun huidige jonge leven vertellen. Dan gaat ze weer die jaloerse kop trekken. ~O>

Ik wil ook Mallori wel eens zien, die vriendin van Lee. Ik heb daar eigenlijk nog nooit echt iets van gehoord of gezien... Buiten dan dat andere haar vernoemen. Jij wel?
Ja vooral Tony als getuige lijkt me mooi om te zien. Toen hij vandaag tijdens de opening statements werd genoemd sprak die kop boekdelen. En als ze dan inderdaad dingen te horen krijgt over hun huidige leven ^O^ Iets wat zij nooit meer zal hebben ook al wordt ze vrijgesproken. (Ik denk eerlijk gezegd dat als ze vrij wordt gesproken, ze binnen een half jaar dood is :@) Mallori wil ik ook heel graag horen! Ik geloof dat haar depo ongeveer een maand geleden eindelijk beschikbaar is gekomen. Heb hem toen even snel gelezen maar vond er weinig nieuwe dingen. Ze is echt een 'Anthony' maar dit kan natuurlijk veranderen nu Lee ook wordt beschuldigd van misbruik.

Pfff wat een dag weer..Morgen moet ik precies om 15.00 uur bij de tandarts zijn :( geweldige tijd (!) maar om nou af te zeggen gaat me ook weer te ver _O- Lees en kijk wel weer als ik terug ben. Ben echt zeer benieuwd!
pi_97279885
quote:
14s.gif Op dinsdag 24 mei 2011 23:52 schreef Marie30 het volgende:

[..]

Neen. Judge Perry zou het in de mate van het mogelijke willen houden tussen 9AM en 5PM (tussen 15 uur en 23 uur onze tijd) en dit om te jury te sparen...

Maar als je niet alles gezien hebt vandaag kan je die linkjes die ik hierboven gepost heb volgen. Er staan al zeven delen raw video op van vandaag...
Ik heb een paar keer in dit topic gekeken, en vandaag zag ik je drie linkjes. Ik zal eens op zoek naar de rest.
:Y
Je raekt an de dinge geweun.
  woensdag 25 mei 2011 @ 01:49:57 #74
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_97280436
Tvp
pi_97291606
quote:
14s.gif Op dinsdag 24 mei 2011 23:50 schreef Marie30 het volgende:

[..]

Ah nooit geweten. En hoe loopt het daar af?
Deze heb ik ook gezien. Volgens mij bleek op het einde dat het kind was overleden door een ziekte ofzo (waterpokken?) en was de moeder in paniek geraakt en had haar begraven. Voor de rest was het bijna precies de 'Casey Anthony case'. Oma die roept dat de auto naar een dood lichaam stinkt, dochter die zegt dat het afval is enz. Toen ik de aflevering zag zat ik even zo :o (wist van tevoren niet dat ze hem op deze zaak gebaseerd hadden).
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')