Om vervolgens op z'n bek te gaan, want vergeten dat z'n broek op z'n enkels hangtquote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:25 schreef mootie het volgende:
Voor je het weet staat hij je met broek op de enkels, met omfloerste blik aan te kijken.
Want zo is 'ie. Met zijn bekkie.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:25 schreef mootie het volgende:
Voor je het weet staat hij je met broek op de enkels, met omfloerste blik aan te kijken.
Wie?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:25 schreef mootie het volgende:
Stijlvol ten onder!quote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:26 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Om vervolgens op z'n bek te gaan, want vergeten dat z'n broek op z'n enkels hangt
Ian is geen bek stekkerquote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:28 schreef mootie het volgende:
[..]
Je houdt van chemische beats en plastic tieten?
Nee man! Hoewel... die chemische beats zijn wel liev. Maar plastic tieten zijn nééééhquote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:28 schreef mootie het volgende:
[..]
Je houdt van chemische beats en plastic tieten?
Je voelt er volgens mij niks van, 't is geen hard plastic hèquote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:29 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Nee man! Hoewel... die chemische beats zijn wel liev. Maar plastic tieten zijn nééééh
Dat /cared toch niet!? Je moet gewoon niet met tieten frotten.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:30 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Je voelt er volgens mij niks van, 't is geen hard plastic hè
Nu moet ik ineens heel erg lachen om stukjes tekst, ik zet ze maar niet neer.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:29 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Nee man! Hoewel... die chemische beats zijn wel liev. Maar plastic tieten zijn nééééh
DM!quote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:31 schreef mootie het volgende:
[..]
Nu moet ik ineens heel erg lachen om stukjes tekst, ik zet ze maar niet neer.
Wil je ze terug?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:32 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ah... je haalt me de woorden uit de mond
Moet jij eens opletten of ik dat kan.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:33 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dat kán niet. Je kan niet MIJ niet meer lief vinden omdat Mewtie iets niet post.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |