Voor mij ook wel, maar waar is dan het houden van gedeelte. Ik hield van die hondquote:Op vrijdag 13 mei 2011 22:30 schreef Dennis101 het volgende:
Persoonlijk heb ik er geen problemen mee, het doel van een huisdier voor mij is om een inderdaad wat gezelschap te hebben.
Oke, dat kan nog steeds nog wanneer je nieuwe hond er is hoor. Dat je een nieuwe hond hebt betekend niet dat je niet meer van je dode hond kan houden.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 22:32 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Voor mij ook wel, maar waar is dan het houden van gedeelte. Ik hield van die hond
De hond is er al, dus dat is geen optie.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 22:33 schreef deadly_kiss het volgende:
zielig.. sterkte!
onze hond is 5 jaar geleden al overleden, moesten hem laten inslapen wegens gewrichtsproblemen.
bij ons is het een beetje hetzelfde verhaal.. moeders zit de hele dag alleen thuis alleen..
de leegte die in het huis hing toen er geen hond meer was.. was echt verschrikkelijk
zelfs nu als ik daar binnenkom mis ik het gewoon dat er geen hond meer naar me toe komt.
je moet alleen 2 dingen niet door elkaar halen...
op dit moment mis je JE hond.. en niet gewoon EEN hond.
neem even de tijd om eraan te wennen dat jullie hond er niet meer is voordat je een plaatsvervangende hond neemt.
geef het huis ook even de tijd om te luchten... het duurt wel even voordat alle haren en de geur van jullie hond uit het huis is..
dit geeft ook voor een eventuele volgende hond een betere start.
Goed zo!quote:Op vrijdag 13 mei 2011 22:37 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
De hond is er al, dus dat is geen optie.
Dankje voor de reacties hier, ik voel me er al wat beter bij.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |