abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_96764576
Een meisje dat ik ooit heb uitgevraagd maar toen nee zei omdat ze al bezet was vraagt mij nu om bepaalde schoolaantekeningen. Ze is op dit moment weer single.

Iemand een suggestie over hoe op der verzoek in te gaan zodat het op een date uitdraait?
pi_96764652
"Je krijgt je aantekeningen in ruil voor een date".
pi_96764953
Zeg dat je vanavond nog langskomt met je schrift en ga dan met haar mee naar haar slaapkamer.

PS: mischien heeft ze wel gewoon alléén die aantekeningen nodig.
5 Ferrari's op videoband!
  vrijdag 13 mei 2011 @ 20:28:58 #4
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_96765043
quote:
10s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 20:20 schreef Dennis101 het volgende:
Normaal is niets anders dan het gemiddelde van alle afwijkingen.
pi_96765046
Spreek gezellig in een cafeetje af ?
Haar vervolgens ergens anders mee naar toe krijgen is aan jou.
pi_96785358
"Zullen we ergens wat gaan drinken? Dan kan je gelijk die aantekeningen overnemen". Als het dan gezellig is kan je proberen om er een 'echte' date uit te halen of iets van "hee dit is gezellig, zullen we het nog een keer overdoen? kunnen we ook naar (vul iets in wat je leuk vindt) gaan".

Je hebt dan gelijk duidelijkheid of ze het ziet zitten (en interesse heeft) of dat het echt puur om de aantekeningen gaat.
  zaterdag 14 mei 2011 @ 09:51:19 #7
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_96785608
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2011 09:30 schreef rats het volgende:
"Zullen we ergens wat gaan drinken? Dan kan je gelijk die aantekeningen overnemen". Als het dan gezellig is kan je proberen om er een 'echte' date uit te halen of iets van "hee dit is gezellig, zullen we het nog een keer overdoen? kunnen we ook naar (vul iets in wat je leuk vindt) gaan".

Je hebt dan gelijk duidelijkheid of ze het ziet zitten (en interesse heeft) of dat het echt puur om de aantekeningen gaat.
Dit, gewoon doen. Lekker vrijblijvend ook en je weet hierna meteen waar je aan toe bent :)
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
pi_96788778
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2011 09:51 schreef Frag_adder het volgende:

[..]

Dit, gewoon doen. Lekker vrijblijvend ook en je weet hierna meteen waar je aan toe bent :)
Nou, lekker vrijblivend. Ze vraagt alleen aantekeningen.
pi_96789113
gewoon nog een keer uit vragen, haar reden van toen om te weigeren geldt niet meer.

en natuurlijk ook die aantekeningen delen.
  zaterdag 14 mei 2011 @ 12:36:43 #10
334441 Cazano
hoofd, schouders, knie...
pi_96789340
zeg dat je die aantekeningen wel moet uitleggen, zo spreek je haar 1 op 1 en kun je haar subtiel vragen om mee uit te gaan
  zaterdag 14 mei 2011 @ 12:53:27 #11
238762 Skylark.
Mijn witte lach en ik.
pi_96789800
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2011 09:30 schreef rats het volgende:

:') .

Haar lekker al die shit laten overschrijven terwijl er kopieermachines bestaan. Ik zou gewoon zeggen; "Is prima, ik print ze wel voor je uit. Kom ze maar vrijdagavond om 8 uur ophalen in restaurant Het Bolle Everzwijn en trek iets leuks aan". :)
zwakken overleven moeilijk, sterken zitten in de wolken
pi_96792045
zeg gewoon dat het je nog steeds leuk lijkt om een keer uit te gaan en dat je dan die aantekeningen wel mee zult nemen.
Je maakt het dan wel heel moeillijk voor haar om niet mee te willen en toch die aantekeningen te vragen.
pi_96796681
Wil je dat een meisje met je mee uitgaat omdat ze iets van je nodig heeft of omdat ze je oprecht interessant vind? Geef haar gewoon die aantekeningen en vraag haar een andere keer uit.
pi_96796957
quote:
10s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 20:20 schreef Dennis101 het volgende:
:D
  zaterdag 14 mei 2011 @ 16:46:24 #15
230788 n8n
Pragmatisch
pi_96797846
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 mei 2011 14:00 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
zeg gewoon dat het je nog steeds leuk lijkt om een keer uit te gaan en dat je dan die aantekeningen wel mee zult nemen.
Je maakt het dan wel heel moeillijk voor haar om niet mee te willen en toch die aantekeningen te vragen.
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2011 16:11 schreef BazzieK het volgende:
Wil je dat een meisje met je mee uitgaat omdat ze iets van je nodig heeft of omdat ze je oprecht interessant vind? Geef haar gewoon die aantekeningen en vraag haar een andere keer uit.
Specialization is for insects”.—Robert Heinlein
pi_96801935
quote:
14s.gif Op zaterdag 14 mei 2011 16:46 schreef n8n het volgende:

[..]

[..]

Dat laatste is heel fair, maar zo maakt ie minder kans op een date.
Als ze die date niet wil, kun je haar natuurlijk alsnog de aantekeningen geven..Het is alleen leuker om dat te koppelen.
In het eerste geval krijg je alleen een date als het meisje het heel graag wil. In het andere alleen niet als ze het echt niet ziet zitten.
Als hij nl. wacht, is ze mss. alweer bezet of kan het lastiger zijn om met haar in contact te komen. Ze is nu vrij, dus nu is het moment om wat te ondernemen + hij heeft een excuus om contact met haar op te nemen. In die zin heeft TS groot gelijk dat hij gebruik wil maken van de gelegenheid.
pi_96802747
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2011 18:39 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Als ze die date niet wil, kun je haar natuurlijk alsnog de aantekeningen geven..Het is alleen leuker om dat te koppelen.
In het eerste geval krijg je alleen een date als het meisje het heel graag wil. In het andere alleen niet als ze het echt niet ziet zitten.
Als hij nl. wacht, is ze mss. alweer bezet of kan het lastiger zijn om met haar in contact te komen. Ze is nu vrij, dus nu is het moment om wat te ondernemen + hij heeft een excuus om contact met haar op te nemen. In die zin heeft TS groot gelijk dat hij gebruik wil maken van de gelegenheid.
Je hebt wel een punt, ik zou echter persoonlijk niet op een date zitten te wachten met iemand die het om een andere reden doet dan omdat ze zich in mij interesseert, ook al is het een leuk meisje.
  zaterdag 14 mei 2011 @ 19:45:26 #18
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_96804283
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2011 16:11 schreef BazzieK het volgende:
Er is niets mis met een beetje verkooptechniek toepassen hoor. Sommige mensen moeten eerst overtuigd worden van hoe leuk je bent voor ze zelf een stap in jouw richting doen. ;)
  zaterdag 14 mei 2011 @ 19:47:04 #19
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_96804346
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2011 19:00 schreef BazzieK het volgende:

[..]

Je hebt wel een punt, ik zou echter persoonlijk niet op een date zitten te wachten met iemand die het om een andere reden doet dan omdat ze zich in mij interesseert, ook al is het een leuk meisje.
Misschien is ze hartstikke verlegen en is dit haar hint dat ze weer open for business is. Kan ook hè. ;)
pi_96804430
Heb je die aantekeningen eigenlijk al gestuurd?
  zaterdag 14 mei 2011 @ 19:50:18 #21
230788 n8n
Pragmatisch
pi_96804455
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2011 19:45 schreef MeraViglioSa het volgende:

[..]

Er is niets mis met een beetje verkooptechniek toepassen hoor. Sommige mensen moeten eerst overtuigd worden van hoe leuk je bent voor ze zelf een stap in jouw richting doen. ;)
Dames vallen in katzwijm voor aantekeningen? damn heb ik dat al die tijd verkeerd gedaan
  zaterdag 14 mei 2011 @ 19:51:18 #22
230788 n8n
Pragmatisch
pi_96804495
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2011 18:39 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Tegelijk de aantekeningen en vraag om te daten prima maar omdat? Hmm zou zelf niet zo'n big deal maken van die aantekeningen want dat is het ook niet
pi_96804631
quote:
7s.gif Op zaterdag 14 mei 2011 19:51 schreef n8n het volgende:

[..]

Tegelijk de aantekeningen en vraag om te daten prima maar omdat? Hmm zou zelf niet zo'n big deal maken van die aantekeningen want dat is het ook niet
nou ja, niet per sé omdat.. Gewoon als leuke ingang..
pi_96805084
Dat meisje weet gewoon dat jij haar wel ziet zitten en vraagt jou die aantekeningen omdat ze weet dat je ze toch wel geeft.
pi_96816120
quote:
14s.gif Op zaterdag 14 mei 2011 12:53 schreef Skylark. het volgende:

[..]

:') .

Haar lekker al die shit laten overschrijven terwijl er kopieermachines bestaan. Ik zou gewoon zeggen; "Is prima, ik print ze wel voor je uit. Kom ze maar vrijdagavond om 8 uur ophalen in restaurant Het Bolle Everzwijn en trek iets leuks aan". :)
De beste tip is al gegeven.
Je moet niet vragen, je moet eisen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')