SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.
Er is een meet op komst, aanmelden kan hier: Meet Aanmeld topic : Als versieren niet zo makkelijk gaat #3
De reeks is hernoemd naar "Als versieren niet zo makkelijk gaat" omdat dit de lading beter dekt dan de vorige topic titel.
De OP vind je hierFinally, someone let me out of my cage
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 19:49 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Op welk punt wordt het tijd voor een meet?
Ik wel.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 19:51 schreef Keep_Walking het volgende:
Niemand anders die persoonlijkheidskenmerken en hoe ze werken interessant vindt?
Ik. Heb toch niet veel te doen, of ja genoeg te doen maar geen zin. Dus ..quote:Op vrijdag 13 mei 2011 19:51 schreef Keep_Walking het volgende:
Niemand anders die persoonlijkheidskenmerken en hoe ze werken interessant vindt?
Hier niet zo, heb je ontzettend lange Engelse tekst wel gelezen maar herkende mezelf en anderen in beide omschrijvingen en dat was weer het zoveelste bewijs dat de meeste mensen niet in hokjes te stoppen zijn naar mijn mening. Dus sorryquote:Op vrijdag 13 mei 2011 19:51 schreef Keep_Walking het volgende:
Nog niets gepland.quote:
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 19:52 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Ik. Heb toch niet veel te doen, of ja genoeg te doen maar geen zin. Dus ..
Ik ga zometeen uit. Maar ooit wil ik uitgebreide discussies hierover hebben.quote:
Begrijpend lezen is best moeilijk somsquote:
Meeste mensen scoren dus ook gemiddeld en die wikipedia teksten kan je natuurlijk niks mee.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 19:53 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Hier niet zo, heb je ontzettend lange Engelse tekst wel gelezen maar herkende mezelf en anderen in beide omschrijvingen en dat was weer het zoveelste bewijs dat de meeste mensen niet in hokjes te stoppen zijn naar mijn mening. Dus sorry
Maar de vraag was: op welk punt zou je dat willen doen?quote:
Ik denk dat dat onzin is. Jij niet?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 19:58 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Meeste mensen scoren dus ook gemiddeld en die wikipedia teksten kan je natuurlijk niks mee.
Maar kijk, het grappige is dat ze met die verschillende persoonlijkheidskenmerken allerlei soorten voorspellingen kan maken over de leven van iemand.
Van wie de gevangenis in komt, we een succesvolle huwelijk zal hebben, we hoog zal klimmen op de maatschappelijke ladder, wie gelukkiger zal voelen, wie een grotere kans heeft op psychische klachten, welke partij ze zullen stemmen, enz.
Ah. In dat geval vind ik het wel interessant, ja.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 19:58 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Meeste mensen scoren dus ook gemiddeld en die wikipedia teksten kan je natuurlijk niks mee.
Maar kijk, het grappige is dat ze met die verschillende persoonlijkheidskenmerken allerlei soorten voorspellingen kan maken over de leven van iemand.
Van wie de gevangenis in komt, we een succesvolle huwelijk zal hebben, we hoog zal klimmen op de maatschappelijke ladder, wie gelukkiger zal voelen, wie een grotere kans heeft op psychische klachten, welke partij ze zullen stemmen, enz.
Nee, het is wetenschap. Ze hebben diverse onderzoeken gedaan over verschillende periodes en het bleef altijd vrijwel consistent.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 20:00 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Ik denk dat dat onzin is. Jij niet?
Kan wel zo zijn maar aan al die dingen kan je zelf werken. Uiteindelijk ben je er zelf bij. Onzekerheid kan weg. De meest onzekere persoon kan worden omgetoverd in een heel sociaal, spontaan type.. het kan, al kost het tijd/lef.. It's possible, het is maar wat je zelf wiltquote:Op vrijdag 13 mei 2011 20:02 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Nee, het is wetenschap. Ze hebben diverse onderzoeken gedaan over verschillende periodes en het bleef altijd vrijwel consistent.
Alleen is het niet zo van "je bent verlegen, dus..." maar "je bent verlegen, dus je hebt grotere kans op..."
Dat heb ik al gedaanquote:
Dat heb ik al gedaan. Alleen er is nog niets afgesproken.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 19:58 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Maar de vraag was: op welk punt zou je dat willen doen?
De reden dat ik het vraag is omdat je je nogal druk maakt over wat ze van je vindt...
Dus ik vroeg me af hoe je daar achter wilde gaan komen zonder te meeten? Of dat je het wilt weten zonder eerst te meeten? En waarom dan, denk je niet dat alleen chat een vertekend beeld kan geven van hoe je bent? En zo niet, waarom dan de stress? Want je bent een hartstikke spontane en leuke kerel, en dat weet ik omdat ik je wel eens (kort) heb ontmoet.
Dat wel natuurlijk. Maar meeste mensen staan er daar niet bij stil, en daarom verandert het ook niet. Dus daarom is het handig om dit soort dingen te weten, zodat je later de juiste beslissingen kan nemen.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 20:05 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Kan wel zo zijn maar aan al die dingen kan je zelf werken. Uiteindelijk ben je er zelf bij. Onzekerheid kan weg. De meest onzekere persoon kan worden omgetoverd in een heel sociaal, spontaan type.. het kan, al kost het tijd/lef.. It's possible, het is maar wat je zelf wilt
Niet helemáál, maar voor een deel ben ik het wel met jou eens idd.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 20:05 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Kan wel zo zijn maar aan al die dingen kan je zelf werken. Uiteindelijk ben je er zelf bij. Onzekerheid kan weg. De meest onzekere persoon kan worden omgetoverd in een heel sociaal, spontaan type.. het kan, al kost het tijd/lef.. It's possible, het is maar wat je zelf wilt
Stel ze toen een onderzoek en ze komen erachter dat zo'n 1000 mensen introvert zijn. 10 jaar laten doen ze weer een onderzoek en 950 mensen zijn introvert. 20 jaar later doen ze weer een onderzoek en 900 mensen zijn introvert.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 20:08 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Niet helemáál, maar voor een deel ben ik het wel met jou eens idd.
Komt nog bij dat externe factoren iemand ook abrupt kan veranderen, die kans is zelfs best groot denk ik. Dusja hoe betrouwbaar is die 'wetenschap' dán hè.
Ooh al gedaan, tof!quote:Op vrijdag 13 mei 2011 20:06 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat heb ik al gedaanZe heeft geen tijd de komende week. Dus wellicht de week erna.
Ik heb alleen het idee dat het soort van afwijzing is. Of iig dat ze meer naar vriendschap neigt dan iets meer.
[..]
Dat heb ik al gedaan. Alleen er is nog niets afgesproken.
Waarom ik dat wil weten. Ik heb nog nooit zo goed met iemand kunnen praten althans. Ik ben alleen bang dat ze op iets van mij afknapt of iets anders wil dan ik.
Ik zeg niet dat het bullshit is hoor. Die testresultaten zullen best betrouwbaar zijn.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 20:10 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Stel ze toen een onderzoek en ze komen erachter dat zo'n 1000 mensen introvert zijn. 10 jaar laten doen ze weer een onderzoek en 950 mensen zijn introvert. 20 jaar later doen ze weer een onderzoek en 900 mensen zijn introvert.
Ze het herhalen het verschillende malen op verschillende plekken in verschillende landen. En er komt elke keer een consistente antwoord op.
Dat is helemaal waar.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 20:12 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ooh al gedaan, tof!En naja, dat iemand niet kan is altijd mogelijk.
Dat ze niet wil wat jij wil is ook altijd mogelijk, die kans is bij iedereen denk ik groter dan dat je allebei hetzelfde wiltHet is altijd een gokje
Dus het is altijd spannend! Maar van iedere ervaring leer je weer wat, positief of negatief. Dus de moeite waard is het sowieso.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |