Hallo allemaal,
ik heb twee kamers. Een verbouwde zolder, die ik gebruik als slaapkamer, om te studeren, als opslag voor mijn films e.d. en een kleinere kamer waar andere elektronica staat, zoals mijn PS3 en tv. Nu ben ik bezig met het verbouwen van mijn kamer en wil ik de grootste muur, waar eigenlijk niets tegen komt te staan en het verder helemaal kaal is, niet zo laten. Ik wil de muur verven, maar ik weet niet zo goed welke kleur ik moet gebruiken. De andere 3 muren zijn een soort van beige met allemaal strepen enz. erin verwerkt, maar ik wil dat deze muur perse een andere kleur krijgt. De tv staat er namelijk naast en de muur is wel toe aan een nieuw laagje verf (de bank stond daar eerst tegen aan, nu aan de andere kant).
Wat voor kleur lijkt jullie dan het beste? Dus niet te donker, maar ook niet te licht/vrolijk, want houd niet zo van heel erg felle kleuren. Het moet ook een beetje passen bij de themnl,a van de kamer (games, films). Zelf kom ik er niet aan uit, dacht eerst aan rood, maar dat is weer te.
O ja, ik zoek ook nog een goede grote poster van een stad, om aan de muur te hangen. Het liefst New York, of een andere Amerikaanse stad met een mooie skyline. Ik heb gekeken op de site posters.nl, maar het zijn vooral zwart/wit foto's. Op zich maakt dat niet zo veel uit, alleen ze zijn te simpel of laten de stad alleen van veraf zien (er gebeurt niets). En als er een goeie tussen zit (zo'n kunstdruk) dan is ie weer te klein of te groot of te duur voor waar ik het voor nodig heb (sommige meer dan 100, maximum is rond de 40

).
Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.
Dit is trouwens niet de hele verbouwing, de rest is gewoon goed gegaan (verplaatsen van apparatuur en wat daarbij komt kijken, nieuwe spullen e.d.).