ander overhemd zoeken want dit klinkt als allebei niksquote:Op zaterdag 14 mei 2011 13:01 schreef Stereotomy het volgende:
Salsa was leuk gisterNu pak ophalen
![]()
hoop dat ik een beetje waar voor m'n geld krijg en op zoek naar een overhemd die wél past.
Maat 37 past bij de nek maar flubbert bij de buik, maat 35/36 wurgt me maar sluit wel goed aan bij de buik. Grr.
/sartoriaal dagboekje
Nogal, inclusief de spuitjes met Jack die uuitgedeeld werden (dr. Rock..).. Ik had zorgelijk veel lege spuitjes in mijn broekzak vanochtendquote:
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 13:18 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Nogal, inclusief de spuitjes met Jack die uuitgedeeld werden (dr. Rock..).. Ik had zorgelijk veel lege spuitjes in mijn broekzak vanochtend
Nope, geen last.quote:
Zo. Daar zou ik wel koppijn van krijgen zegquote:Op zaterdag 14 mei 2011 13:24 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Nope, geen last.
Deze zuster is een van de boosdoeners:
[ afbeelding ]
Mooi, dan gaat de HD recorder aan, seizoen vier komt binnenkort op dvd binnen, kunnen we direct 2 series achter elkaar kijkenquote:Op zaterdag 14 mei 2011 13:23 schreef borisz het volgende:
Steer is vanavond op TV.
Seizoen vijf van Dexter wordt door de VPRO uitgezonden deze week.
Nee hoor, ze heeft een beetje pech met het fotomomentquote:Op zaterdag 14 mei 2011 13:25 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Zo. Daar zou ik wel koppijn van krijgen zegWat een chagrijn
Ik vind het zo tof dat jullie zo'n feest voor mijn verjaardag bouwen hequote:Op zaterdag 14 mei 2011 13:41 schreef TAV74 het volgende:
zo, via de supermarkt naar Arnhem voor de BBQ
Vriendinnetje van mij lust geen andere wijnquote:Op zaterdag 14 mei 2011 12:17 schreef Bluezz het volgende:
Goeie kast SaarMaar idd echt geen wijn gewoon
![]()
![]()
![]()
en nog duitse zoete ook zo te zien
Briljante scenequote:Op zaterdag 14 mei 2011 13:37 schreef borisz het volgende:
In seizoen zes krijgt Steer een vriend stagiair. Maar goed we moeten nog tot eind september wachten voor S6
[ afbeelding ]
Voor dat geld maken ze het in China met de hand van 100% zijde.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 14:15 schreef Stereotomy het volgende:
90 EUR armer voor overhemd_!!!!!!
30 EUR voor het tailleren en korter maken van de mouwen.
Oh well.
Wel een mooi pak nu![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |