Thnx babequote:
En dat terwijl er tonnen extra salaris worden geclaimd en iedere griek zo ongeveer aan het staken isquote:"om ons om een eiland of monument te vragen als garantie, is bijna een belediging. Het volk verwacht dat ons woord en onze acties voldoende garantie zijn.''
Uit de Euro stappen is voor de Grieken ook geen optie, want de schuld staat in ¤. Hun eigen munt zal direct wegzakken en zal de schuld nog groter worden. Daarnaast trek je het Europese bedrijfsleven mee.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 11:22 schreef PdeHoog het volgende:
Die grieken zijn bijna een soort van stand-up comedians
[..]
En dat terwijl er tonnen extra salaris worden geclaimd en iedere griek zo ongeveer aan het staken is
Ik snap het allemaal welquote:Op zaterdag 14 mei 2011 11:32 schreef borisz het volgende:
[..]
Uit de Euro stappen is voor de Grieken ook geen optie, want de schuld staat in ¤. Hun eigen munt zal direct wegzakken en zal de schuld nog groter worden. Daarnaast trek je het Europese bedrijfsleven mee.. Net zoals met de bankencrisis is miljaren er tegen aan smijten de minst slechte optie.
Dudequote:Op zaterdag 14 mei 2011 11:33 schreef Duderinnetje het volgende:
Pee, lieve ouwe reus, gefeliciteerd.
En dat is nog hoog ingeschatquote:Op zaterdag 14 mei 2011 11:34 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
DudeDank je wel
En oud ben ik idd nog niet
Fysiek 35, maar mentaal.......mwah....ik zet in op 15
Mwjahquote:
Das waarquote:Op zaterdag 14 mei 2011 11:38 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
MwjahMoet ook weer niet gelijk TE negatief doen over mezelf he
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 11:46 schreef PdeHoog het volgende:
Ah. Ik weet waar ik naar toe moet rijden vanavond na de BBQ
Heineken is dan weer een beetje jammer.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 11:42 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Das waar
Er staat een huge koelkast in onze woonkamer
[ afbeelding ]
Wel beetje veel bier en weinig wijn, ga strakjes denk ik nog even boodschappen doen
Nee, Alfa dat zal lekker bier zijn.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 11:58 schreef borisz het volgende:
[..]
Heineken is dan weer een beetje jammer.
Echt welquote:
Okequote:Op zaterdag 14 mei 2011 12:11 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Echt welEen van mijn favorieten
![]()
Hallo trouwens, drankomzet van de kroeg op de openingsavond was hoe dan ook prima
Nope. Met de vivariumcrewquote:
Mwahquote:Op zaterdag 14 mei 2011 11:56 schreef golfer het volgende:
Voel je je al een beetje jarig, Pee?
Heb je al slingers opgehangen en ballonnen opgeblazen?
Je hebt er goed aan meegewerkt?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 12:11 schreef TAV74 het volgende:
Hallo trouwens, drankomzet van de kroeg op de openingsavond was hoe dan ook prima
Zet 5 bieren naast elkaar en je haalt Heineken er echt niet meer uit hoor, de standaard pilseners verschillen niet zoveel van elkaar.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 12:23 schreef borisz het volgende:
Lol broertje krijgt gister brief van de Belastingdienst dat hij een maand zorgtoeslag moet terugbetalen. Vandaag krijgt hij een aankondiging dat hij zou moeten betalen die die eerder zou moeten ontvangen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |