Waarom verbaast mij dat helemaal niet?quote:
Jaquote:Op zaterdag 14 mei 2011 16:34 schreef AnneX het volgende:
[..]
Als kind nou ook zelfs weet wat het knopje betekent ? als je op zijn buikje wijst ...
quote:Op zondag 15 mei 2011 09:27 schreef freecell het volgende:
[..]
JaDat hebben we hem geleerd
Goedemorgen trouwens
Oeh, vervelend! Maar je kan het maar beter gelijk kwijt zijn!quote:Op zondag 15 mei 2011 09:28 schreef PdeHoog het volgende:
MogguhGisteravond geen TV meer gekeken
Wel een paar goeie sprintjes naar het toilet
Iets in de BBQ is niet goed gevallen volgens mij
Klopt. Was ook goed voor het gewicht op de weegschaalquote:Op zondag 15 mei 2011 09:29 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Oeh, vervelend! Maar je kan het maar beter gelijk kwijt zijn!
Thnx, Isaquote:
Tjee wat heftig, zeker omdat je niet weet wat het was, en wat bizar dat de trein doorreed, had de machinist niets gezien? Wat een bizar verhaal!quote:Op zondag 15 mei 2011 10:52 schreef Isabeau het volgende:
P, nog gefeliciteerd
Jagartrut wat een leuk huisje
Ik luisterde net het winnende nummer van het songfestival, maar ik kwam niet ver in het beluisteren want ik vond het te afschuwelijk om daar mijn oren mee lastig te vallen.
Ik heb gisteren een erg leuke dag gehad en straks op weg naar mijn paps en mams.
Oh ja, we hebben gisteren met de trein 'iets' aangereden, ik kon het onder mijn voeten tegen de vloer voelen beuken![]()
En we stopten niet eens! Op station Hoogeveen gingen heren machinist en conducteur eens naar de voorkant van de trein kijken, en nieuwsgierige passagiers die hier uitstapten (incl ik dus) kwamen ook massaal even kijken. Groot stuk van de voorkant van de trein maroon rood!! Hopenlijk was het 'slechts' een dier zoals een koe of hert oid.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |