wat Krak zegt.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 22:08 schreef Bluezz het volgende:
Over creme fraiche gesproken ik heb DE taart met DE bodem bijna helemaal lactose-vrij gekregen.
Door de roomboter te vervangen door Wajang margarine en de creme fraiche door soja yoghurt.... alleen zit er nog wel grada padano doorheen. Benieuwd hoe het smaakt morgen!
Thnx DE-tjequote:Op zaterdag 14 mei 2011 22:08 schreef DarkElf het volgende:
*eindelijk op de bank ploft..
Gefeliciteerd lieve P
*en weer weg is
Ah. Jullie ook?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 22:45 schreef Sunnythesun het volgende:
stink nu alleen naar rook. We hebben heerlijk bij een vuurtje gezeten
DIE LUCHT.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 22:45 schreef Sunnythesun het volgende:
wij zijn er ook weer. Was gezellig, stink nu alleen naar rook. We hebben heerlijk bij een vuurtje gezeten
Ja, compleet lactosevrij staat zelfs op de verpakking.quote:
Je kijkt toch zeker wel eerst even naar de uitslag van het ESF?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 22:59 schreef TAV74 het volgende:
Zo zeg, ik ben nu wel flink gesloopt. Verheug me er nu al op straks lekker in bed te kruipen
Die moet ik dan maar even opnemenquote:Op zaterdag 14 mei 2011 23:06 schreef golfer het volgende:
[..]
Je kijkt toch zeker wel eerst even naar de uitslag van het ESF?
Thnx Kaasquote:
Tof, Bquote:Op zaterdag 14 mei 2011 22:58 schreef Bluezz het volgende:
kreeg net leuk telefoontje : Babi J. komt hier met mn verjaardag gezellig met ouders nachtje slapen
Oh maar kampvuur ruikt lekker, ik dacht sigarettenrookluchtquote:Op zaterdag 14 mei 2011 23:10 schreef Sunnythesun het volgende:
Oh gezellig B!
En ja, ik vind kampvuur best lekker ruiken, maar niet als ik op de bank zit en mijn haar stinkt er nog naar
Nee zeg! Gelukkig niet, dat stinkt échtquote:Op zaterdag 14 mei 2011 23:22 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Oh maar kampvuur ruikt lekker, ik dacht sigarettenrooklucht
Ik mis Terrry Wogan wel nog heel erg, maar deze jongen doet het ook prima op de BBC.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 23:26 schreef borisz het volgende:
Graham Norton. Geweldige opmerkingen weer. BBC maakt het songfestival echt 100x leuker.
Ja leuk is ie!!quote:Op zaterdag 14 mei 2011 23:26 schreef borisz het volgende:
Graham Norton. Geweldige opmerkingen weer. BBC maakt het songfestival echt 100x leuker.
Lekker om de hoek en ook echt Europa nog.quote:
quote:Op zondag 15 mei 2011 00:14 schreef golfer het volgende:
[..]
Lekker om de hoek en ook echt Europa nog.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |