Ik wil iig een beroepsdiploma.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:03 schreef AnneX het volgende:
Jaa Krakke ... wat fijn dat de mevrouw nu in jouw dorp gaat afspreken !
Je weet dat zij geld aan je verdienen hé ? en het bisnismodel is dat je
als reintegratieklant een rugzak hebt met geld.
Voor een aanvullende cursus - verteltrainingen ? - en als zij je kunnen plaatsen,
ontvangen zij na een jaar nog eens.
tenminste zo was het een paar jaar terug.
Veel foutjes dus nog?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:44 schreef borisz het volgende:
*burp* Was lekker.Het was wel duidelijk te merken dat het de eerste dag open was.
Verslagje volgt ergens vanavond
Jij hebt een naked chef.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:31 schreef Bluezz het volgende:
Leuk huisje Jagar! en mooie Steer!
Wij terug van Amstelveen 5e verjaardag van neefje en op terugweg de deense ex van g naar haar weekendhuisje in Wijk/a/z gebracht. Zij noemt het haar sleurhutLekker gewoon op het strand leuk hoor!
Nu moe van alles en lekker thuis cocoonen en taart afbakken voor morgen /nichtendag hier.
Lekker krak dat je meer plezier krijgt in koken en AnneZZ ook al zo enthousiast qua kokkerelleren
Kinderziektesquote:Op zaterdag 14 mei 2011 21:08 schreef borisz het volgende:
Paar dingetjes
- De sushi afdeling had al snel een achterstand. Dus het duurde even voordat we de eerste ronde eten hadden.
- Det koffie op het einde was nog niet echt warm. Tweede bak, na een opmerking, was een stuk warmer.
- Team was nog niet echt op elkaar ingespeeld.
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 21:05 schreef AnneX het volgende:
Jij hebt een naked chef.![]()
De chef hier gaat alsmaar buitenspelen.![]()
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 21:05 schreef AnneX het volgende:
[..]
Jij hebt een naked chef.![]()
De chef hier gaat alsmaar buitenspelen.![]()
Da's knap creatief kokkerellen!quote:Op zaterdag 14 mei 2011 22:08 schreef Bluezz het volgende:
Over creme fraiche gesproken ik heb DE taart met DE bodem bijna helemaal lactose-vrij gekregen.
Door de roomboter te vervangen door Wajang margarine en de creme fraiche door soja yoghurt.... alleen zit er nog wel grada padano doorheen. Benieuwd hoe het smaakt morgen!
Ja hequote:
Drukjes?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 22:08 schreef DarkElf het volgende:
*eindelijk op de bank ploft..
Gefeliciteerd lieve P
*en weer weg is
Een inktvislolly!quote:Op zaterdag 14 mei 2011 22:39 schreef borisz het volgende:
Voor de liefhebbers.
Van sterrentent tot snackbar, waar heb jij gegeten? #5
Leuk, Jagerquote:Op zaterdag 14 mei 2011 15:14 schreef Jagärtrut het volgende:
Hier ook even m'n nieuwe huisje spammen! Het is klein, maar fijn, en ik hoef het met niemand te delen, en alle meubels zijn van mezelf. Zo fijn, eindelijk mn' eerste appartementje!
Thnx Anne. Dag was wel okquote:Op zaterdag 14 mei 2011 16:33 schreef AnneX het volgende:
Voordat ik verder lees, eerst even felicaties voor P.
Van harte en een mooie dag met leuke cadeaux.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |