Danke Schönquote:
Het kan aan mij liggen, ik ben maar een eenvoudige huisvrouw.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 18:25 schreef borisz het volgende:
[..]
Danke Schön![]()
In één vandaag een Item over Meerstad. Dat dreigt Blauwestad II te worden.. Gaat lekker met die woonprojecten in Grunn.
jus bij de aardappels? Ik had ook lekker hollands; vanmiddag bruine boterhammen en vnv spitskoolprak met vlees en yoghurt toe. Heb mezelf gewogen en ben niks aangekomenquote:Op vrijdag 13 mei 2011 18:37 schreef golfer het volgende:
Lekker ouderwetsch een zelfgemaakt gehaktballetje, gekookte aardappeltjes en een zelfgemaakte salade erbij gegeten.
Maar waren er champignonnetjes? Niet van onderwerp veranderen!quote:
tukse en tot zo! Ik ben onderweg naar zwager, neem Miya mee terug en blijft bij ons tot zondag. Zonder papa en mama dusquote:
Dan heb je genoeg bewogen. Denk ik.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 18:44 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
jus bij de aardappels? Ik had ook lekker hollands; vanmiddag bruine boterhammen en vnv spitskoolprak met vlees en yoghurt toe. Heb mezelf gewogen en ben niks aangekomen
Met de goeie aardappels went dat hoor.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 18:47 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
lekker, anders is t zo droog he
ja van zwembad naar t strand gelopen en af en toe een baantje gezwommenquote:Op vrijdag 13 mei 2011 18:47 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Dan heb je genoeg bewogen. Denk ik.![]()
Ik ben blij dat het leuk was!
nieuwe aardappels met schilletje! Jumquote:Op vrijdag 13 mei 2011 18:48 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Met de goeie aardappels went dat hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |