Doe mij maar uitnodigen, ik wil wel eens proberen.quote:Op zondag 15 mei 2011 16:43 schreef maniack28 het volgende:
Ik start vanavond die HT-open cup, nog liefhebbers?
niet dat ik weet, hoezo? ik dacht dat het alleen extra motivatie/inzet gaf en dat ze daarna 1 week een klote bui hebbenquote:Op zondag 15 mei 2011 18:25 schreef komrad het volgende:
ik ben al een tijdje niet meer aan het hattricken maar was MOTS met counter niet een beetje zinloos ....
Komrad heeft het bij het rechte eind.quote:Op zondag 15 mei 2011 18:26 schreef BrandX het volgende:
[..]
niet dat ik weet, hoezo? ik dacht dat het alleen extra motivatie/inzet gaf en dat ze daarna 1 week een klote bui hebben
MOTS geeft een bonus op je middenveld, niet op aanval en verdediging. Idee van een succesvolle counter is dat je een fractie minder middenveld haalt dan je tegenstander, dus als je door die MOTS er boven zou komen is dat vrij zinloos. Ga je zonder MOTS het middenveld net iets te ruim verliezen, dan kan een MOTS het gaatje net klein genoeg (dat je ergens op 45-48%bbz eindigt) maken. Haal je ook met MOTS nog geen 35% bbz, dan is die MOTS eigenlijk zonde voor je teamgeest. En nee, die schade is niet met 1 week gerepareerd.quote:Op zondag 15 mei 2011 18:26 schreef BrandX het volgende:
[..]
niet dat ik weet, hoezo? ik dacht dat het alleen extra motivatie/inzet gaf en dat ze daarna 1 week een klote bui hebben
Als je mid sowieso al veel en veel lager is, dan is het eigenlijk zonde om daar een MOTS aan te verspillen. Aan de andere kant, je zegt deze te moeten winnen. Heb even heel snel gekeken, je tegenstanders speelt eigenlijk altijd de 3-5-2 centrumaanval zonder vleugels (zowel aanvallend als verdedigend). Je kunt dus je verdediging centraal versterken en probeer hem via de vleugels aan te vallen. Dat mag i.c.m. MOTS, maar alleen wanneer je daarmee wel iets van matig (zeer) hoog middenveld neer kunt zetten. Anders heeft het weinig nut en is het dichttimmeren van je centrale verdedigen (2x wingback naar het midden?) het belangrijkste.quote:Op zondag 15 mei 2011 18:37 schreef BrandX het volgende:
hmmm, ok.
Mijn middenveld is op zeker lager, mijn mids zijn in dramavorm.
Daarom ga ik voor de counter. Vorige keer won hij bij hem thuis nipt, dus nu ik thuis speel verwacht ik stiekem winst.
Ik gok op een Golfquote:
Kun je er alvast wat aan wennen voor laterquote:
Was ff weg, wat is je loginnaam?quote:Op zondag 15 mei 2011 18:17 schreef BrandX het volgende:
[..]
Doe mij maar uitnodigen, ik wil wel eens proberen.
Geen idee wat het allemaal inhoudt, maar hey, iemand moet glorieus laatste worden, toch?
Ik zit een beetje te sukkelen met mijn linker knie, en laat je die nu net gebruiken met koppelen. Maar het wordt wel een automaat met schakelflippers aan het stuur, dus als ik wil kan ik toch zelf schakelen, alleen dan zonder die overbodige koppelingspedaal in te drukken.quote:Op zondag 15 mei 2011 19:35 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Kun je er alvast wat aan wennen voor later
Euhm. KQJoos moet je hebben voor brandy...quote:Op zondag 15 mei 2011 19:40 schreef maniack28 het volgende:
No user with login name 'JoosS1' can be found!
Hij lijkt weer op snelheid te zijn nu.quote:Op zondag 15 mei 2011 19:44 schreef MrMoon het volgende:
[..]
godver
mn toptalent loopt over 45 min af..
Als ze geaccepteerd heeft, mag je wat mij betreft starten.quote:Op zondag 15 mei 2011 19:44 schreef maniack28 het volgende:
Verzonden:
Invited Users Status
KQJoos Not responded
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |