Beste forum leden,
ik weet het ff niet meer. Ik ben nu 19 jaar oud en heb in het verleden meerdere vriendinnetjes / scharreltjes gehad. Vrijwel alles gedaan, behalve "het".
Vanaf begin dit jaar heb ik een fantastisch leuke vriendin die ik alles wil geven.
Jammer genoeg voel ik me er niet altijd goed bij. Tot op heden hebben we "het" nog niet gedaan. Zij wil wel en heeft het in het verleden ook gedaan. Voor mij zoals dat gezegd wordt, maagd zijnde, is het allemaal maar nieuw. Dit weet ze niet omdat ik het maar raar vindt dat ik het nog niet gedaan heb en ook aangegeven dat ik het wel gedaan heb, liegen het slechtste wat je kan doen, ik weet het. Paar weekjes terug alweer dacht ik, ik ga ervoor en begon wat met haar te spelen, alweer jammer genoeg, kreeg ik het zwaar benauwd omdat ik eigenlijk geen idee had waar ik nou mee bezig was. Hoe moeilijk kan het zijn zou je zeggen? Zodoende er weer mee gestopt en aangegeven, binnenkort. Inmiddels wat weekjes verder en het is nog steeds niet gebeurd. We willen allebei heel graag, maar het gaat niet op een of andere manier.
Moet erbij vertellen dat de vorige keer dat ik het wilde doen bij een scharreltje op vakantie ik "hem" niet omhoog kreeg.
Iets anders, tijdje terug gingen we uit eten, helemaal leuk! Eerst strandwandeling gemaakt en wat gepraat. Restaurant in en lekker eten! Toen viel er een doodse stilte en had ik geen idee waar ik het over moest hebben. Tot ik het weer zwaar benauwd kreeg en af en toe moest kokhalzen. Ik netjes naar de wc toe, wat water gedronken en weer terug. Helaas ging het weer niet, sorry moet nog een keertje naar de wc, aangekomen op de wc, kijk in de spiegel met de gedachte, wat is er in godsnaam met me aan de hand? En vervolgens al het eten eruit gegooid in de pot. Vervolgens zo snel mogelijk richting huis. Overigens niet aangegeven wat er is voorgevallen.
Deze week is ze op vakantie, op het moment dat ik aan haar denk; wat is het toch een lieve schat. Jammer genoeg draait het gevoel al snel om en wordt ik op een of andere manier misselijk. Over een paar dagen komt ze terug en heb ik aan gegeven klaar te staan als ze aan komt. Heb het daar nu al gigantisch moeilijk mee. Alleen maar aan het denken, niet eens wetend waarover met een raar gevoel in de maag. Wil daar straks niet spierwit staan op het vliegveld met zoveel zenuwen. In het ergste geval direct naar de wc rennend en de hele pot weer vol gooien.
In haar bij zijn is het ook moeilijk eten, krijg niet of nauwelijks wat naar binnen. Ook als ik bij haar eet met haar ouders erbij en er valt een stilte wordt ik weer niet goed. Snel een peukie op steken en dan gaat het vaak wel weer. Lijk wel een ketting roker in haar bij zijn. Tenzij een goede maat of me broer o.i.d. erbij is met eten.
Wanneer ik zaterdag uit ga ben ik vaak rond een uur of 2 a 3 wel weer thuis en in bed. Zij komt dan een uur of 4 a 5 aan en komt dan naast me liggen. De tijd daartussen wordt ik ook niet goed en heb ik al meerdere keren gehad dat ik naar de pot moest om over te geven. Mede door de drank natuurlijk. Vaak een paar pilsjes en rook ik een dikke stick en dan kan ik wel slapen, maar dat is niet zo gek ook.
Soms gaat het overigens prima en heb ik nergens last van. Maar wordt er inmiddels wel een beetje gek van en hoop dat iemand mij hier wat tips kan geven?
Gr. Anoniem12321