abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_96756691
Beste forum leden,

ik weet het ff niet meer. Ik ben nu 19 jaar oud en heb in het verleden meerdere vriendinnetjes / scharreltjes gehad. Vrijwel alles gedaan, behalve "het".
Vanaf begin dit jaar heb ik een fantastisch leuke vriendin die ik alles wil geven.

Jammer genoeg voel ik me er niet altijd goed bij. Tot op heden hebben we "het" nog niet gedaan. Zij wil wel en heeft het in het verleden ook gedaan. Voor mij zoals dat gezegd wordt, maagd zijnde, is het allemaal maar nieuw. Dit weet ze niet omdat ik het maar raar vindt dat ik het nog niet gedaan heb en ook aangegeven dat ik het wel gedaan heb, liegen het slechtste wat je kan doen, ik weet het. Paar weekjes terug alweer dacht ik, ik ga ervoor en begon wat met haar te spelen, alweer jammer genoeg, kreeg ik het zwaar benauwd omdat ik eigenlijk geen idee had waar ik nou mee bezig was. Hoe moeilijk kan het zijn zou je zeggen? Zodoende er weer mee gestopt en aangegeven, binnenkort. Inmiddels wat weekjes verder en het is nog steeds niet gebeurd. We willen allebei heel graag, maar het gaat niet op een of andere manier.
Moet erbij vertellen dat de vorige keer dat ik het wilde doen bij een scharreltje op vakantie ik "hem" niet omhoog kreeg.

Iets anders, tijdje terug gingen we uit eten, helemaal leuk! Eerst strandwandeling gemaakt en wat gepraat. Restaurant in en lekker eten! Toen viel er een doodse stilte en had ik geen idee waar ik het over moest hebben. Tot ik het weer zwaar benauwd kreeg en af en toe moest kokhalzen. Ik netjes naar de wc toe, wat water gedronken en weer terug. Helaas ging het weer niet, sorry moet nog een keertje naar de wc, aangekomen op de wc, kijk in de spiegel met de gedachte, wat is er in godsnaam met me aan de hand? En vervolgens al het eten eruit gegooid in de pot. Vervolgens zo snel mogelijk richting huis. Overigens niet aangegeven wat er is voorgevallen.

Deze week is ze op vakantie, op het moment dat ik aan haar denk; wat is het toch een lieve schat. Jammer genoeg draait het gevoel al snel om en wordt ik op een of andere manier misselijk. Over een paar dagen komt ze terug en heb ik aan gegeven klaar te staan als ze aan komt. Heb het daar nu al gigantisch moeilijk mee. Alleen maar aan het denken, niet eens wetend waarover met een raar gevoel in de maag. Wil daar straks niet spierwit staan op het vliegveld met zoveel zenuwen. In het ergste geval direct naar de wc rennend en de hele pot weer vol gooien.

In haar bij zijn is het ook moeilijk eten, krijg niet of nauwelijks wat naar binnen. Ook als ik bij haar eet met haar ouders erbij en er valt een stilte wordt ik weer niet goed. Snel een peukie op steken en dan gaat het vaak wel weer. Lijk wel een ketting roker in haar bij zijn. Tenzij een goede maat of me broer o.i.d. erbij is met eten.

Wanneer ik zaterdag uit ga ben ik vaak rond een uur of 2 a 3 wel weer thuis en in bed. Zij komt dan een uur of 4 a 5 aan en komt dan naast me liggen. De tijd daartussen wordt ik ook niet goed en heb ik al meerdere keren gehad dat ik naar de pot moest om over te geven. Mede door de drank natuurlijk. Vaak een paar pilsjes en rook ik een dikke stick en dan kan ik wel slapen, maar dat is niet zo gek ook.

Soms gaat het overigens prima en heb ik nergens last van. Maar wordt er inmiddels wel een beetje gek van en hoop dat iemand mij hier wat tips kan geven?

Gr. Anoniem12321
  vrijdag 13 mei 2011 @ 17:17:25 #2
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_96757077

Misschien kun je het toch maar beter vertellen, dit geklooi lijkt me niks, dan hoef je het niet meer te verbergen en kun je gewoon eerlijk zijn. En ik denk dat je vriendin allang doorheeft dat jij maagd bent.
With my pack on my back, down the road I will stray.
  vrijdag 13 mei 2011 @ 17:19:03 #3
343612 meisjeonderbroekje
ik snuffel graag aan slipjes
pi_96757152
zou een ernstige vorm kunnen zijn van"podiumvrees" ( of zoiets )

zijn pillen voor bij de dokter......

of een andere mogenlijkheid is? ik hou helemaal niet van sex in combinatie met een joint.......ik krijg ook moeilijker een erectie en voel me ook benauwd dan bij een vrouw in de buurt..gaat bij mij altijd dus mis die combi.........

of derde mogenlijkheid? je kan je niet ontspannen bij de type vrouwen die je op je pad krijgt....dat kan ook dus....
dandyblue is mijn grote held en ik heb geen geld voor kaas vandaag....
pi_96757249
Wat naar. Misschien kun je hier op professioneel niveau hulp over zoeken. Trek je jezelf wel met enige regelmaat af? Drink je bij haar? Ik weet dat teveel alcohol je seksuele prestaties in de weg kan zitten, maar een paar glazen moet lukken en ontremt wellicht.
Je bent dus constant nerveus? Want dat voel je wel lijkt me, dat hoor je te weten. Gaat je hart sneller?

Overigens is het 'ik word' zonder t (tip: ik loop, ik speel, allemaal zonder t/d, hij loopt, en hij speelt echter is met een t. Dus hij wordt, ik word).
  vrijdag 13 mei 2011 @ 17:22:35 #5
pi_96757327
komt taurus met zijn spelling uit het jaar nul......ha ha

tegenwoordig gaat het om de stijl en hoe goed je met een muis kan klikken.....
pi_96757391
@Id_do_her: Ik zit er niet echt mee dat zij denkt dat ik het gedaan heb en het eigenlijk niet zo is. Verder ben ik op en top eerlijk tegen haar.

@meisjeonderbroekje: Verder ben ik op en top ook met onbekende mensen, sta in een winkel en ga naar klanten toe. Allemaal prima. Pillen, liever niet. Dat ik het probeerde met haar was zonder joint. En idd ontspan ik op een of andere manier niet in haar bij zijn.

@Taurus: Trek me regelmatig af. Drink ook in haar bij zijn. Ben idd constant nerveus, waarvan of waarom? Geen idee.
  vrijdag 13 mei 2011 @ 17:27:28 #7
pi_96757525
ha oke ik geloof wel in een pilltje zo nu en dan....

grootheden als Stephen King slikte ze ook zo nu en dan.,... ook in zijn succes periode

het haalt een beetje de scherpe kantjes er van af......bijv bestaan er dus pillen voor muzikanten die het podium niet opdurven

heb je eenmaal op het podium gestaan een paar keer? dan ben je eraan gewend en kan je het zonder pillen mischien.....
pi_96757548
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 17:24 schreef anoniem12321 het volgende:
@Id_do_her: Ik zit er niet echt mee dat zij denkt dat ik het gedaan heb en het eigenlijk niet zo is. Verder ben ik op en top eerlijk tegen haar.

@meisjeonderbroekje: Verder ben ik op en top ook met onbekende mensen, sta in een winkel en ga naar klanten toe. Allemaal prima. Pillen, liever niet. Dat ik het probeerde met haar was zonder joint. En idd ontspan ik op een of andere manier niet in haar bij zijn.

@Taurus: Trek me regelmatig af. Drink ook in haar bij zijn. Ben idd constant nerveus, waarvan of waarom? Geen idee.
Heb je twijfels over je geaardheid? Vind je je penis te klein? Heb je wel eens klachten gehad over je seksuele prestaties? Ben je bang dat je niet weet hoe je het 'neukritme' onder de knie krijgt? Ben je bang dat ze je uitlacht?

Weet je echt helemaal niet waar je nerveus door bent? Pijpt ze je wel eens en kom je dan klaar? Ben je uberhaupt wel eens klaargekomen door handelingen van anderen in plaats van je eigen handen?
  vrijdag 13 mei 2011 @ 17:29:37 #9
55693 Radio-silence
Allememachies! Adri-anus toch
pi_96757600
-edit- hihi haha

[ Bericht 95% gewijzigd door Re op 13-05-2011 17:48:59 ]
  vrijdag 13 mei 2011 @ 17:32:12 #10
pi_96757704
een film van ummm...... steve martin gaat daarover.....weet even de naam niet maar is precies hetzelfde verhaal...

een knappe man die gaat elke keer over zijn nek als ie een mooie vrouw tegenkomt.......

die moet je echt een keertje zien die film

roxanne heet de film

de knappe man is als een mot die te dicht bij een kaarsvlam komt......nou ja in de film is het probleem dat de knappe man elke keer verliefd word op een vrouw met wie hij eigenlijk geen binding heeft en die teveel anders is als hem.....

nou ja verder? een goede psycholoog ( moeilijk te vinden ) die weet truukjes voor je die je kan gebruiken......
pi_96757848
@meisjeonderbroekje: Ben blij dat ik nu iets meer dan een jaar geen xtc meer gebruikt heb dus liever geen pillen. Wat voor pillen zou het om gaan dan?

@Taurus: Vindt hem niet te klein, is alleen niet helemaal recht en zitten 2 witte puntjes onder mijn voorhuid. Zit er al jaren waarmee ik eigenlijk ook niet naar de dokter wil omdat ik er geen last van heb. Dit zal het onbewust wezen. Bewust zou ik niet weten waar het aan ligt. Ben één keer klaar gekomen door handelingen van een ander. Het scharreltje waarbij ik toen we het wilde doen hem niet omhoog kreeg.

@meisjeonderbroekje (2e keer): Ga die film vanavond direct kijken.
  vrijdag 13 mei 2011 @ 17:40:49 #12
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_96758034
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 17:22 schreef meisjeonderbroekje het volgende:
komt taurus met zijn spelling uit het jaar nul......ha ha
:')
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
  vrijdag 13 mei 2011 @ 17:44:56 #13
pi_96758183
ha oke als je iets niet durft? bijv zoals in jou probleem of bijv een sollicitatie of een optreden? dan ontwikkel je stress en daardoor kan je gaan zweten....en bijv ook spierspanningen krijgen

in dat geval zijn spierverslappers heel komisch....dan word je een ( klein beetje ) wappie....en dan wandel je doodleuk het podium op en gaat onstpannen en stukje spelen....het is geen pil waardoor je gaat trippen zoals bij xtc....en je krijgt ook geen kater.......nee het gaat dan puur om de ontspanning van de spieren......

nou ja bij overgeven weet ik het niet precies wat dan zou helpen.....dan zou je moeten rondvragen of daar ook mensen zijn die daar een oplossing voor hebben gekregen ooit......
pi_96758368
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 17:35 schreef anoniem12321 het volgende:
@meisjeonderbroekje: Ben blij dat ik nu iets meer dan een jaar geen xtc meer gebruikt heb dus liever geen pillen. Wat voor pillen zou het om gaan dan?

@Taurus: Vindt hem niet te klein, is alleen niet helemaal recht en zitten 2 witte puntjes onder mijn voorhuid. Zit er al jaren waarmee ik eigenlijk ook niet naar de dokter wil omdat ik er geen last van heb. Dit zal het onbewust wezen. Bewust zou ik niet weten waar het aan ligt. Ben één keer klaar gekomen door handelingen van een ander. Het scharreltje waarbij ik toen we het wilde doen hem niet omhoog kreeg.

@meisjeonderbroekje (2e keer): Ga die film vanavond direct kijken.
Nouja, als je met die witte puntjes totaal niet zit zal dat het niet zijn. Het zal dus wel faalangst zijn ja. Ik zeg alcohol.

Ik kan me er eerlijk gezegd niets bij voorstellen, als je met haar in bed ligt en je vindt haar aantrekkelijk dan word je toch opgewonden? Als dat niet het geval is lig je met de verkeerde persoon in bed. En als je wel opgewonden bent en je krijgt een stijve kun je aan haar gaan zitten net zo lang tot de gelegenheid zich voordoet (als ze nat is en je tussen haar benen ligt) te penetreren.

Heb je nog wel de condoomkwestie daar tussenin, dat is vast ook lastig dan. Enige tip die gegeven kan worden is niet nadenken maar klaar willen komen. Je 'uitleven', zal ik maar zeggen. Maar dat zijn altijd van die nutteloze adviezen want dat lukt dus niet. :')
  vrijdag 13 mei 2011 @ 17:53:08 #15
pi_96758501
ps ha ha ts?

de film is tevens superkomisch

wat er zo leuk is kan ik niet vertellen want dan verklap ik de clou......
  vrijdag 13 mei 2011 @ 19:13:34 #16
256575 Joe-Momma
same planet different world
pi_96761635
Val je wel op meisjes? Omdat als er een maat bij is voel je je op je gemak.

Kweetnie hoor, maar die act van doen alsof je geen maagd meer bent is een dikke faal.

Want als je eenmaal weet hoe lekker 'het' is dan had je je piepie er bij de 1ste de beste mogelijkheid er al in gehangen.
pi_96762518
@meisjesonderbroekje: Pillen kan altijd nog, voorlopig eerst zonder een oplossing proberen te vinden

@Taurus: Met alcohol op en in haar bij zijn ben ik vaak in een klap nuchter of ik probeer me nuchter te gedragen, alcohol bied ook niet echt een oplossing. Wanneer ik met haar in bed lig wordt ik zeker opgewonden, staat bijna de hele avond rechtop en 's morgens als ik wakker wordt is hij er ook weer snel bij.

@Joe-Momma: Zeker weten, vaak als er maar iemand bij is met gesprek stof dan gaat alles prima. Bij mij gaan dingen rustig aan maar wil wel heeeel graag!
  vrijdag 13 mei 2011 @ 19:57:25 #18
pi_96763586
ha ha weer zo een pillen vrees type......

ha ha

pillen maken vaak stoffen aan die van nature in je lichaam allang aanwezig zijn maar die bij jou niet goed werken ........want meestal ga je braken als je iets heel vies vind.......maar ja kijk zelf maar......op natuurlijke manier kan ook .....
pi_96763693
Wat voor pillen zou het om gaan? Waar zijn deze te krijgen? Hoeveel nemen? Kan er nog auto/brommer gereden worden? Bijwerkingen? Kosten?

Wat een vragen :P
  vrijdag 13 mei 2011 @ 20:03:13 #20
pi_96763875
ha sorry ik weet alleen maar pillen voor mijn eigen klachten....zelf krijg ik akineton....dat is een middeltje tegen onrust ( lichamelijk ) ...........en als je die neemt...word je opeens heel relaxed.....niet dromerig ofzo maar gewoon het gevoel dat je alles beetje onder controle hebt.....

ook zou het baat kunnen hebben om naar een ( goede ) sexueel therapeut te gaan......maar ja dan is het wel een vraag of je vriendin daar voor open staat........
pi_96765409
Pillen doen we nog maar even niet en een sexueel therapeut lijkt het me iets te vroeg voor.

Zojuist verteld dat ik het nog nooit gedaan heb en dat ik geregeld zenuwachtig ben. Ze vat het luchtig op en vindt het absoluut niet erg en verteld dat het allemaal wel goed gaat komen met ons.
Ben ook bang haar kwijt te raken terwijl dit zeker niet gebeurd omdat de liefde ook wederzijds is. Ik ben niet alleen stapel gek op haar maar zij gelukkig ook op mij. Om onder andere dit soort kleine dingen ben ik waarschijnlijk zenuwachtig en maak ik me druk. Terwijl er gewoon over gepraat kan worden wat ik waarschijnlijk te weinig doe.

Voor nu dank voor reacties. Mocht ik nog iets hebben kom ik zeker hier terug. We gaan het samen proberen op te lossen.
Ook blij dat ik het hier even kwijt kon en aan heb gehoord hoe anderen hierover denken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')