http://forum.viva.nl/foru(...)st_messages/109015/0quote:Ik zit opeens met een heel vreemd probleem, ik ben benieuwd of iemand tips voor me heeft. Ik weet absoluut niet hoe ik hiermee om moet gaan.
Mijn man is een tijd geleden op internet verzeild geraakt op sites waar conspiracy theories op staan. Dit heeft hem blijkbaar enorm aangesproken, want hij is er nu enorm door gefascineerd. Hij gelooft het allemaal! Voor de mensen die het iets zegt (mij helaas nu wel): de Bilderberg groep, 9/11 is door de USA geregisseerd, de overheid stopt gif in voedingsmiddelen, dat soort zaken. :S
Ik vind het echt vreselijk! Ik begrijp niet hoe hij kan geloven in zo'n bizarre theorieën. Het staat zo ver af van wat ik denk en hoe ik tegen de wereld aan kijk... Ik kan er gewoon met mijn hoofd niet bij. Hij kan het me ook niet echt uitleggen, hij zegt dat dit de waarheid is en dat hij blij is dat hij er nu achter gekomen is. :S
Ik kan hem niet overtuigen van het tegendeel.
Ik zal eerlijk zeggen: als ik jonger was en hij gewoon een vriendje was, had ik 'm nu gedumpt vanwege deze idiote ideeën. Maar het is m'n man, we hebben een jarenlange relatie! Moet ik maar accepteren dat hij gewoon anders denkt over sommige dingen?
Heeft iemand een idee hoe ik hiermee om kan gaan?
quote:liselorelotje
Sorry Ik heb niet alles gelezen, maar mijn vriendje is helemaal bezeten van 911. De hele dag door gaat het er maar over. Ik word er gek van en als ik een nieuw bloesje aan hebt zegt tie er niet eens wat over. En als ik naar popstars kijk dan zit ie er alleen maar over af te geven, en dat het bedoeld is om mij af te leiden van de waar het werkelijk over zou gaan. Dit moet niet langer zo duren hoor want dan trap ik hem eruitIk wil een normale vriend.
Maar hij zegt ook dat ik gebrainwashed ben en het niet kan inzien omdat ik teveel cocacola drink, wat ik niet eens doe. En dat die stralen van de tv lsd veroorzaakt dat je dingen doet die je eigenlijk niet wil, maar dat de overheid hier achter zit en dat er in sommige mensen reptielen zitten die de hele wereld onder controle houden. Maar als dat zo is dan zouden ze dat toch gewoon laten zien op tv? En hij is echt zeker er van hoor. We kennen elkaar best al lang zo'n 5 jaar , maar wat er de laatste tijd allemaal gebeurt, ik snap het echt niet. Toch is het wel een lieverd en ik hou veel van hem, maar ik zou zo graag willen dat het weer werd zoals vroeger.
Is zeker wel waar.. maar die vrouwen vinden het dus vervelend dat de man een nieuwe hobby en kijk op de wereld heeft gekregen. Dus eigenlijk vinden die vrouwen het wellicht maar niets dat ze de man niet meer kunnen beinvloeden/manipuleren naar hoe zij vinden dat de man de wereld zou moeten zien of hoe hij zich zou moeten gedragen.. wijst ergens ook wel weer op een stukje afhankelijkheid binnen de relatie; de dames vinden het dus niet leuk dat manlief verandert zonder haar goedkeurenquote:Op vrijdag 13 mei 2011 18:55 schreef Bastard het volgende:
Interesse is ok maar als het je leven gaat beinvloeden neig je al naar doorslaan denk ik.
Hmm.. lijkt net op een alcoholverslaving dus.
quote:Maar hij zegt ook dat ik gebrainwashed ben en het niet kan inzien omdat ik teveel cocacola drink, wat ik niet eens doe
Bedankt man! Ik ga maandag hulp zoekenquote:Op vrijdag 13 mei 2011 19:56 schreef Hoppahoppa het volgende:
Ik noem geen namen, ik doe het niet. Ik noem geen namen....
Dit is wel heel treurig, maar dat is met alles wat iemand zijn leven gaat beheersen. Dat kan BNW-gerelateerd zijn, maar ook andere (minder voor de hand liggende) verslavingen. Ik heb ooit (professioneel dan) iemand gekend die zijn eigen hond had doodgereden toen hij 20 was en daar 40 jaar later nog door geobsedeerd was.
Het is gewoon zielig. Dat je in extreme mate in complotten gelooft is natuurlijk al discutabel, maar als je echt je leven er door kwijtraakt, inclusief de mensen die van je houden, dan moet je gewoon een flinke schop tegen je reet krijgen. Niets, ook het ontmaskeren van de NWO, is het waard dat je je leven vergooid.
Mijn oproep aan de betreffende persoon (and you know who you are): Doe de mensen die van je houden een plezier en ga hulp zoeken. Echt, je lost de wereldproblemen toch niet op met rondhangen hier op BNW of welk roekiekoekoek-forum dan ook. Ga je bezig houden met de dingen die er echt toe doen, je liefde, je werk, lekker eten, je kinderen..
En zorg er voor dat je vrouw een fatsoenlijk blad gaat lezen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat moet men natuurlijk sowieso, in een relatie of wanneer dan ook. Kan je dat als persoon niet, dan heb je geen partner of sociaal contact nodig, maar een spiegel en een grot met een echo.quote:Moet ik maar accepteren dat hij gewoon anders denkt over sommige dingen?
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 19:59 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Bedankt man! Ik ga maandag hulp zoeken
Kerel. Get real, jij hebt geen vrouw....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
I wanna see the ground give way.I wanna watch it all go down.
Mom please flush it all away.I wanna watch it go right in and down.
I wanna watch it go right in. Watch you flush it all away.
Godzijdank even niet meer nee.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 20:43 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Kerel. Get real, jij hebt geen vrouw....
Ja. Eigenlijk is extreem complotdenken niet het probleem, maar die wijven die ALTIJD OVERAL over moeten zeiken.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 20:45 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Godzijdank even niet meer nee.
Moet je lezen wat een gezeur...
Nee. Ik geloof niet dat het Lambiekje is. Dat is een robot.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 20:47 schreef Pietverdriet het volgende:
Lambiekje is aan de vrouw? Eentje die kan lezen en schrijven?
Behalve als je eens een golden shower wilquote:Op vrijdag 13 mei 2011 20:47 schreef Hoppahoppa het volgende:
maar die wijven die ALTIJD OVERAL over moeten zeiken.
Precies... je kunt complotdenken in bovenstaande verhalen in feite ook vervangen door een avondje kroeg met vrienden, of voetballen met je team.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 20:47 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Ja. Eigenlijk is extreem complotdenken niet het probleem, maar die wijven die ALTIJD OVERAL over moeten zeiken.
Weet je wel wat er allemaal voor chemische rotzooi in vrouwenzeik zit?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 20:49 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Behalve als je eens een golden shower wil
Dude...quote:Op vrijdag 13 mei 2011 20:49 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Behalve als je eens een golden shower wil
Of sex met andere vrouwen.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 20:50 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Precies... je kunt complotdenken in bovenstaande verhalen in feite ook vervangen door een avondje kroeg met vrienden, of voetballen met je team.
Die heeft een flinke dreun verdiend.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 20:50 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Weet je wel wat er allemaal voor chemische rotzooi in vrouwenzeik zit?
Vrouwen. Die van mij vergeet net een biertje mee te nemen vanuit de keuken... Tsss.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |