Die winkel ken ik niet??? Nooit van gehoord...ken wel de big bazaar ofzoiets,das ook wel een leuke winkelquote:Op vrijdag 27 mei 2011 14:34 schreef Cat22 het volgende:
Jysk is ook redelijk briljant ja.Al is dat zo'n winkel waar je niet elke week naartoe hoeft. Een mens heeft immers maar zoveel tuinsets, tafellakens en gordijnen nodig.
Heeft er hier tijdelijk een gezeten, zag er van de buitenkant veel te duur uit, kwam dus helemaal niemand binnen ook. Tot ik eens een foldertje kreeg (toen ze dus gingen verhuizen naar andere stad) en het helemaal niet duur wasquote:Op vrijdag 27 mei 2011 16:03 schreef Miam het volgende:
jysk vind ik echt een bagger winkel.![]()
action daarentegen
Big bazaar vind ik zon 'net niet' winkel.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 15:54 schreef AnnaStesia het volgende:
[..]
Die winkel ken ik niet??? Nooit van gehoord...ken wel de big bazaar ofzoiets,das ook wel een leuke winkel
duur zijn ze niet nee, maar vind de artikelen niet leuk. zou er nooit wat kopenquote:Op vrijdag 27 mei 2011 16:06 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
Heeft er hier tijdelijk een gezeten, zag er van de buitenkant veel te duur uit, kwam dus helemaal niemand binnen ook. Tot ik eens een foldertje kreeg (toen ze dus gingen verhuizen naar andere stad) en het helemaal niet duur was
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 00:11 schreef eenleukenaam het volgende:
Buit van vandaag:
3 paar sokken met luipaardprint 2,19
Setje fietslampjes 0,89
Doosje Kinder chocola 0,87
Reep chocola met amandel 0,39
Tussenjetandenfriemeldingen 0,99
Sanex deo 1,79
Haarklemmetjes 0,42
Uiteraard blijft de action mijn favoriet,xenos is ook leuk,zo af en toe ga ik de big bazaar binnen,hij zit niet in mijn woonplaats maar als ik ga winkelen in Apeldoorn loop ik er altijd even binnenquote:Op vrijdag 27 mei 2011 16:33 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Big bazaar vind ik zon 'net niet' winkel.Geef mij dan maar de Xenos en Action.
Hier staat een Jysk TV kast.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 18:31 schreef LilDutchPrincess het volgende:
Jysk wisselt nooit van assortiment valt mij op. De tvkast, tafel en rolgordijn die ik daar 3 jaar geleden gekocht heb staan deze week alweer in de folder. Heeft dus weinig zin om daar te kijken elke keer. Wel jammer, want de prijzen zijn verder leuk.
Valt me ook vaak op, ja. Exact dezelfde dingen, maar dan twee keer zo duur. Toch blijf ik Xenos een leuke winkel vinden.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 18:36 schreef Mylene het volgende:
Ik vind Xenos duur met sommige dingen. Ik zie vaak dezelfde dingen die bij de Action goedkoper zijn.
ik, geloof ikquote:Op zaterdag 28 mei 2011 16:27 schreef NouMooiNiet het volgende:
Wie zn idee waren die restpootjes?Ik kan niet meer stoppen met eten...
![]()
ik wil die dingen niet meer zien. Veel te lekker. Van mijn vriend mag ik ze niet meer kopen, vreet zo het hele pak leegquote:
ff lekker bij wegkwijlen. ik heb ze vandaag met heel veel moeite laten liggen.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 20:35 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
ik wil die dingen niet meer zien. Veel te lekker. Van mijn vriend mag ik ze niet meer kopen, vreet zo het hele pak leeg
ik niet in elk geval, ik lust geen pinda'squote:Op zaterdag 28 mei 2011 21:03 schreef Frezer het volgende:
Nog niemand verslaafd aan de chocolade pinda's dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |