Vond ik ook!quote:Op zondag 22 mei 2011 18:49 schreef lady-wrb het volgende:
nou die van mij waren geen 5 euro hoor
die waren iets van 20 euro. nog geen wereldprijs, maar dan nog, als ik had geweten dat ze snel zouden vervagen had ik ze, hoe mooi ik ze ook vond toen ik ze kocht, lekker hebben laten liggen waar ze waren.
 zullen best meer van dat soort winkels zijn!
 zullen best meer van dat soort winkels zijn!

wie weer er eentje in Groningen of zwolle?quote:Op maandag 23 mei 2011 19:20 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Vond ik ook!
Nu heb ik in utrecht kanaleneiland een beddegoed outlet gevonden. Cinderella dekbedhoes voor 15 euro bvzullen best meer van dat soort winkels zijn!

Inderdaad, preciés wat ik nodig heb!! serieusquote:

Wat ben je toch aan het editten zeg.quote:Op maandag 23 mei 2011 21:30 schreef loecje het volgende:
ikea dekbedovertreken zijn altijd te kort en hebben geen instop strook...
Kruidvat heeft nu een aanbieding. hebben die een instop strook?
helaas waren ze er vandaag nog niet, morgen weer een poging om 1min voor sluitingstijd de winkel nog in te komen (trein komt 5voor6 aan station en dan racen naar de kruitvat)
 De tering.
 De tering.  

Waar zit die ?quote:Op maandag 23 mei 2011 19:20 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Vond ik ook!
Nu heb ik in utrecht kanaleneiland een beddegoed outlet gevonden. Cinderella dekbedhoes voor 15 euro bvzullen best meer van dat soort winkels zijn!

quote:Op maandag 23 mei 2011 21:32 schreef NouMooiNiet het volgende:
Ja klopt, die ik van Ikea heb zit inderdaad geen strook aan..
Die van de Kruidvat wel. Maar die nu in de aanbieding zijn heb ik nog niet gezien.

In het winkelcentrum. Uhh, vlak bij de albert heyn en ongeveer tegenover de Het Huis opticienquote:

Vond ik juist heel erg makkelijk gaan,dat is echt een voordeel. Nadeel vind ik (een héél klein beetje ) de flexibiliteit....quote:Op zondag 22 mei 2011 13:32 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Kreeg je hem er een beetje makkelijk uit? of bleef hij erg kleven? Bij die kleintjes gebruik ik altijd zo'n cake papiertje... vroeg me af hoe dat bij die grote zit.

dankquote:Op maandag 23 mei 2011 22:01 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
In het winkelcentrum. Uhh, vlak bij de albert heyn en ongeveer tegenover de Het Huis opticien
Mijn score van de week was beddinghouse: 15 euro, hoes voor 7.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |