dat gebruik ik voor het werk (onderwijs)quote:Op zaterdag 14 mei 2011 14:04 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
wat ga ja allemaal lamineren dan?
tijdje geleden wel gezien, maar weet niet of ze het nu nog hebben.quote:Op zondag 15 mei 2011 14:35 schreef leonie-89 het volgende:
Is er transferpapier te koop bij de action voor het drukken op t-shirts?
Zijn die speciaal gemaakt om op de grond te gooien na het ontbijt?quote:
Je moet dat hele pak in een keer leegeten ook, want in een open verpakking worden ze heel snel zacht. Maandag mag ik weer...quote:Op vrijdag 20 mei 2011 17:32 schreef LilDutchPrincess het volgende:
Ik wil degene die ons in dit topic heeft gewezen op de restpootjes uit dit topic bannen... bah wat slecht voor mijn en ik ben er misselijk vanDie dingen zijn veel te lekker.
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 17:42 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
Zijn die speciaal gemaakt om op de grond te gooien na het ontbijt?
ik heb van die blauwe, en die doen het al een jaar prima.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 00:07 schreef Dandilion het volgende:
Werken de blauwe silicone bakvormen goed? Ik heb de ronde vorm gekocht.
Ik heb die kleintjes voor cakejes, maar krijg dan aan de zijkanten - waar ze in de vorm zitten - geen lekker krokant korstje.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 00:07 schreef Dandilion het volgende:
Werken de blauwe silicone bakvormen goed? Ik heb de ronde vorm gekocht.
Handig een make up organizer, misschien moet ik die ook maar een scoren.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 17:37 schreef leonie-89 het volgende:
Ik heb weer geshopt!
• Bodycon rokje (1 effen zwart, 1 marineblauw met witte stipjes)
• Kanten topje in het wit
• Make up organizer
• Snelhechters
• 3 nagellakjes
• Set van 2 glasvijlen en een glansblok/vijl
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |