Heb er vandaag naar lopen zoeken maar niks gevondenquote:Op zaterdag 11 juni 2011 12:57 schreef soapie het volgende:
[..]
Dat is dan weer jammer. Nu we het er toch over hebben, hebben ze ook sd kaartjes???
Achter de kassa meestal.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 15:44 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Heb er vandaag naar lopen zoeken maar niks gevonden
Ze hebben de borrelnootjes niet meer.quote:
dat verfsetje heb ik laatst ook gekocht. Gebruikt op een muur met structuurverf maar daar is het niet handig voor. De haartjes slijten er dan erg snel vanaf. Op een gladde muur is het wel erg handig.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 10:50 schreef piepkuiken21 het volgende:
ik heb die verfbox gekocht met de sponzen waar zo'n reclame voor op tv was gemaakt.
6 euro bij de Action.
Op de tv was die geloof ik 50 euro
die heb ik ook, werk echt super lekker als je je plafond wilt witten, het is wel redelijk verfverkwistend
Wat is die verfbox precies voor ding? Ga binnenkort verhuizen en alles waarmee makkelijk te verven is is welkom natuurlijk.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 11:46 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik wil er mijn muren mee gaan verven.
Ik hoop dat het net zo vlot gaat als dat het er op tv uitziet.... al is het maar half zo vlot
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 17:26 schreef tijdrenner het volgende:
[..]
Wat is die verfbox precies voor ding? Ga binnenkort verhuizen en alles waarmee makkelijk te verven is is welkom natuurlijk.
Ah bedankt! Zeker voor het plafond lijkt het me wel een uitkomst, van de week even kijken of ze er eentje hebben.quote:
Nee moeilijk niet, moeite wel....quote:Op zaterdag 11 juni 2011 19:38 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Achter de kassa meestal.
Toch niet moeilijk om je mond open te trekken om het te vragen?
Die verkopen ze.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:15 schreef La_Vita het volgende:
Iemand enig idee of ze ook fietstassen verkopen?
Inderdaad. Ik heb deze:quote:
En die kun je ook bij de Action krijgen, voor weinigquote:Op woensdag 15 juni 2011 11:35 schreef AnnaStesia het volgende:
Die verfset is bagger!![]()
Vanmorgen gekocht en heel enthousiast begonnen met het plafond in de hal...er zit ten eerste geen steel bij,probeer maar eens een steel te vinden die precies past...niet dus.
Dus dan maar met het handdingetje trapje op,trapje af,en dat moet heeeeeeel vaak want na een streek met het dingetje is de verf dus op,
Ik heb nogal een soort van structuur op mijn plafond,niet echt heel erg bobbelig maar iets,nou...je moet dus wel 4 of 5 keer over het zelfde stukje wil het helemaal dekken,en dan heb ik extra dekkende latex van histor.
Kortom,5 kwartier bezig geweest voor 1m2 en een lamme arm!![]()
Morgen maar even ouderwetse blokkwast en vachtroller aanschaffen
ja volgens mij heb ik ze gezien,ze hebben zeker van die kniebeschermers die je aan moet trekken,die had ik vanmorgen nog in mijn handenquote:Op woensdag 15 juni 2011 11:41 schreef NouMooiNiet het volgende:
Vraagje:
Hebben ze van die plankjes voor onder je knieën voor als je in de tuin gaat werken?
quote:Op woensdag 15 juni 2011 11:54 schreef rac het volgende:
[..]
En die kun je ook bij de Action krijgen, voor weinig
Ik heb er ondertussen 3!quote:Op maandag 6 juni 2011 11:27 schreef trovey het volgende:
[..]
Gewoondie paddestoelen...naar boven komen zullen ze!
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |