De 10dequote:Op dinsdag 31 mei 2011 22:08 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
geen idee, het tiende ofzo?
en nog steeds geen taart!
Verstikkingsgevaar door sleutelhangerquote:De Voedsel en Waren Autoriteit waarschuwt voor een pluche sleutelhanger van Tender Toys. Van de sleutelhanger, die ook een etui is, kunnen kleine pluche onderdelen loskomen. Kinderen onder de drie jaar kunnen stikken als ze die inslikken.
Het speelgoed is tussen 15 november en 30 april verkocht bij Action. Geadviseerd wordt de sleutelhanger uit de buurt van kinderen te houden. Wie het speelgoed terugbrengt naar de Action, kan het aankoopbedrag terugkrijgen.
Plantensproeier.quote:
nee een verstuiver. dat is niet voor je plantenquote:Op vrijdag 3 juni 2011 17:22 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
Plantensproeier.Stelletje analfabeten hiero.
Sorry.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 19:05 schreef loecje het volgende:
[..]
nee een verstuiver. dat is niet voor je planten
edit: zo'n ding:
[ afbeelding ]
Mijn moeder had hem ook op het oog maar vond hem te slapjes..quote:Op zaterdag 4 juni 2011 22:33 schreef lady-wrb het volgende:
is die stretcher wat, die ze op het ogenblik hebben?
Ik raad de Action op de Lelyweg aan, of die in Velp!quote:Op vrijdag 3 juni 2011 19:09 schreef tomaat52 het volgende:
Hah, als het goed is, kom ik niet meer in de Action in Zevenaar.![]()
Het volgende slachtoffer word de Action in Arnhem.
Inderdaad, die aan de Lelyweg.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 23:23 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
Ik raad de Action op de Lelyweg aan, of die in Velp!
en welk recept heb je gebruikt?quote:Op zondag 5 juni 2011 10:35 schreef krullebol81 het volgende:
ik heb van een pak rest pootjes een bokkenpootjestaart gemaakt. Zo lekker!!![]()
220 V opzettenquote:Op zaterdag 4 juni 2011 22:27 schreef lady-wrb het volgende:
hou maar op, schei maar uit. restpootjes in de koelkast werkt ook niet afdoende.
(vanwege de hitte in huis had ik die dingen in de koelkast gelegd en dan krijg je: ik pak even wat drinken hoor...... heee restpootjes![]()
![]()
gris, weg
)
maar goed, 1 pak weg, 1 pak ligt nog in de koelkast
Kraakpand.quote:Op zondag 5 juni 2011 21:54 schreef leonie-89 het volgende:
[..]
En daarna naar de Action in de Spijkerstraat/Steenstraat
Ik vind die wel fijn en ken daar de wegquote:
Ik vind die restpootjes niet echt bijzonderquote:
Toevallig een redelijk klein jongetje gezien die daar werkt?quote:Op zondag 5 juni 2011 21:57 schreef leonie-89 het volgende:
[..]
Ik vind die wel fijn en ken daar de weg![]()
Volgende week verhuis ik naar Nijmegen, daar zit de Action alleen in DukenburgDeze week nog meer even langs de oude vertrouwde
[..]
Ik vind die restpootjes niet echt bijzonder
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |