ik = godquote:
We weten niet hoe groot.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 17:00 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
nou je moet je wel realiseren dat dit wel een heel grote steen was
god, jezus en de heilige geest zijn 1 vriend, dat krijg je na 9 jaar christelijke school.quote:
Leer lezen, ik heb nergens gezegd dat jij dat zei. Maar jouw holmaattrolletje wel:quote:Op vrijdag 13 mei 2011 16:55 schreef Geelman het volgende:
[..]
Zei ik dat dan?
God heeft dat soort dingen niet nodig, hij communiceert heel anders.
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 16:52 schreef Morpheus007 het volgende:
[..]
Kan jij wel lezen? Ik zei net dat hij het met email heeft gedaan.. sjezus..
En 3 generaties inteeltquote:Op vrijdag 13 mei 2011 17:01 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
god, jezus en de heilige geest zijn 1 vriend, dat krijg je na 9 jaar christelijke school.
Hetzelfde hier maar als je correct wil zijn wees dan correct. Jezus heeft die steen gefixed.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 17:01 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
god, jezus en de heilige geest zijn 1 vriend, dat krijg je na 9 jaar christelijke school.
Sterker nog..quote:Op vrijdag 13 mei 2011 17:02 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
ja jou moeder is mijn vader grappig he?
Niks beters te doen?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 17:03 schreef Morpheus007 het volgende:
[..]
Ohja, EO jongerendag!
Juist. Ik ga sowieso.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Yo tengo, tú tienes, Él/Ella tiene
sterf in gods kots aubquote:Op vrijdag 13 mei 2011 17:03 schreef Morpheus007 het volgende:
[..]
Ohja, EO jongerendag!
Juist. Ik ga sowieso.
Zie je ze al headbangen?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 17:04 schreef Absurditeit het volgende:
De ruigste dames en heren uit allerlei kerkdorpjes in de provincie zullen binnenkort wel weer totaal los gaan.
Staphorst en Urk zullen wel weer een karaoke-wedstrijd houden wie het beste psalm 3425 a/c bis 3 juncto 4 kan zingenquote:Op vrijdag 13 mei 2011 17:04 schreef Absurditeit het volgende:
De ruigste dames en heren uit allerlei kerkdorpjes in de provincie zullen binnenkort wel weer totaal los gaan.
http://fok.beslist.nl/boeken/d0000534487/God_als_misvatting.htmlquote:Op vrijdag 13 mei 2011 17:04 schreef Desunoto het volgende:
Ik neem trouwens even van de gelegenheid gebruik om dat nieuwe knopje te testen, eens zien wat 'ie doet: De Bijbel
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |