Vervang de vulpen en het kaarsje dan door een computer en een bureaulamp. En dat de batterij van zijn draadloze toetsenbord leeg is, want dat zal ie vast ook wel hebben gehad in die tijd.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 16:52 schreef Morpheus007 het volgende:
[..]
Kan jij wel lezen? Ik zei net dat hij het met email heeft gedaan.. sjezus..
met god is toch alles mogelijk?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 16:53 schreef Geelman het volgende:
[..]
Toen hadden ze nog niet eens vulpennen!![]()
Geschiedenis niet je beste vak?
Wat waar is moet je geloven.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 16:53 schreef HSG het volgende:
[..]
Waar jij in geloofd hoeft niet persé waar te zijn. Als het waar was hoef je er ook niet in te geloven.
Tsja, de tijden veranderen, Wen er maar aan.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 16:53 schreef Morpheus007 het volgende:
JULLIE MOETEN NOU ECHT EENS STOPPEN MET DEZE TROEP!
GOD BESTAAT EN HET IS NIET EERLIJK ALS JULLIE ZEGGEN DAT HIJ NIET BESTAAT!!!
IK BEN JULLIE HELEMAAL ZAT!
Nee, ze hadden geen vulpennen, maar wel e-mailquote:Op vrijdag 13 mei 2011 16:53 schreef Geelman het volgende:
[..]
Toen hadden ze nog niet eens vulpennen!![]()
Geschiedenis niet je beste vak?
Ooit zullen ze weten hoe het zit. Maar hoe eerder hoe beter!quote:Op vrijdag 13 mei 2011 16:53 schreef Morpheus007 het volgende:
Dat weten we al. Dus kom nou onder die steen vandaan.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 16:54 schreef Geelman het volgende:
[..]
Ooit zullen ze weten hoe het zit. Maar hoe eerder hoe beter!
troll? of mongool?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 16:53 schreef Morpheus007 het volgende:
Zei ik dat dan?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 16:54 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Nee, ze hadden geen vulpennen, maar wel e-mail
Met een telefoon.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 16:55 schreef Geelman het volgende:
[..]
Zei ik dat dan?
God heeft dat soort dingen niet nodig, hij communiceert heel anders.
Deze simulatiediscussie is toch best realistisch. Net een echte strenge christen dit!quote:Op vrijdag 13 mei 2011 16:53 schreef Morpheus007 het volgende:
Jezus rolde de steen van het graf na 3 dagen weg. Geweldig hé!quote:Op vrijdag 13 mei 2011 16:55 schreef HSG het volgende:
[..]
Dat weten we al. Dus kom nou onder die steen vandaan.
Ohja hij communiceert met miljarden mensen tegelijk met zijn super awesome telepatische hersengolven inductor 2000 hersen module.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 16:55 schreef Geelman het volgende:
[..]
Zei ik dat dan?
God heeft dat soort dingen niet nodig, hij communiceert heel anders.
Word er bang vanquote:Op vrijdag 13 mei 2011 16:56 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Deze simulatiediscussie is toch best realistisch. Net een echte strenge christen dit!
Hoezo kortzichtig?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 16:57 schreef Geelman het volgende:
[..]
Jezus rolde de steen van het graf na 3 dagen weg. Geweldig hé!
was het een grote steen?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 16:57 schreef Geelman het volgende:
[..]
Jezus rolde de steen van het graf na 3 dagen weg. Geweldig hé!
Best welquote:
Je begint het te leren!quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |